Miks Kaunareissa
Tällaista ketjua Kauniista ja Rohkeista ei tainnut vielä olla?
Itseäni kiinnostaa vain tämä Sheila kuvio. Muu sarjassa ärsyttää.
Kommentit (436)
Siis toi Taylorin näyttelijä on niin ärsyttävä näytelessään. Puheet, eleet ja olemus.
Yritetäänkö näillä ylipitkillä ja kiusallisilla seksikohtauksilla lisätä katselijamäärää pervojen muodossa?
Sheila on tosiaan ainoa mielenkiintoinen henkilö tässä sarjassa. Kuka jaksaa katsoa kun vaikka Finn ja Steff jankkaa samat lauseet tragediastaan uudestaan ja uudestaan? Ohjelman täytettä, joka ei anna yhtään mitään. Alussa oli koskettavaa, nyt vaan raivostuttaa.
Tuleeko Lille ja Billylle suhde? Ja mitäköhän Deaconille lopulta käy kun Sheila jää kiinni?
Tuo Li oli muuten niin typerä kun meni "hakemaan lääkkeitä". Menee vain vähän matkan päähän Sheilasta ja alkaa soittaa poliiseja. Olisi mennyt edes ulos.
Ärsyttävien listaan voi lisätä myös Liamin ja Thomaksen näyttelijät. Lin näyttelijä taas on ihan miellyttävä. Brookenkin on ihan ok.
Ridge on alkanut raivostuttaa. Oli Deacon millainen tahansa niin Hope päättää itse. Voisi keskittyä johonkin muuhun kuin Deaconista höpöttämiseen.
Sheilan näyttelijä ja hahmo itsessään on ohjelman suola. Muuten tuossa ei olisi mitään katsomisen arvoista.
Minua taas ärsyttää Sheila.
Se tulee kuvioihin yhä uudelleen. Ruma ja ärsyttävä hahmo. Kaikkien aikojen ärsyttävin.
Olenko ainoa jota ärsyttää nämä ylinäytellyt "Mitä? Siis mitä on tapahtunu? Mahdotonta! Oikeasti? Onko tämä nyt ihan totta? En voi uskoa tätä! En lainkaan ymmärrä!" tilanteet?
Ridge mietti kuka hullu haluaisi olla Deaconin kanssa. Parempi kysymys olisi että kuka hullu haluaa olla Ridgen kanssa.
Onhan Sheila ärsyttävä, mutta niin sen kuulukin olla.
Minusta Eric on huippu hahmo! Myös Brooke. Steffyn muodonmuutokset kasvoissa tekee pahaa katsoa.
Huomattavan nopeaa tapahtuvat suuret juonenkäänteet nykyisin. 90-luvulla aina jolla kulla oli "salaisuus" ja saatiin monta monta jaksoa kulumaan että se ensin paljastui yhdelle, sitten kaikille ja sen jälkeen puitiin samaa asiaa jälleen =)
Siis Sheilan hahmohan on vieraillut pahiksena kaunareissa 90-luvulta lähtien. Oli ne vaan jänniä aikoja. Olin varmaan kaksikymmentä vuotta katsomatta sarjaa, mutta nyt olen taas välillä katsonut kun Sheila on tuomassa nostalgialisää. Siis sehän on murhaaja.
En ole katsonut sarjaa alusta, mutta ensimmäisen jakson olen nähnyt. Jäi kiinnostamaan, mitä tapahtui sille "rumalle" tytölle joka haaveili komeasta miehestä? On ilmeisesti Brooken sisko jos oikein muistan?
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut sarjaa alusta, mutta ensimmäisen jakson olen nähnyt. Jäi kiinnostamaan, mitä tapahtui sille "rumalle" tytölle joka haaveili komeasta miehestä? On ilmeisesti Brooken sisko jos oikein muistan?
Kate Logan. Nykyään on aivan toinen näyttelijä. Kate on ollut/on (?) Billin kanssa naimisissa, heillä on yhteinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate Logan. Nykyään on aivan toinen näyttelijä. Kate on ollut/on (?) Billin kanssa naimisissa, heillä on yhteinen poika.
Kiitos paljon!
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jota ärsyttää nämä ylinäytellyt "Mitä? Siis mitä on tapahtunu? Mahdotonta! Oikeasti? Onko tämä nyt ihan totta? En voi uskoa tätä! En lainkaan ymmärrä!" tilanteet?
Näiden päivittelyjen tarkoitus on kerrata, mitä on aiemmin tapahtunut. Näin katsoja pääsee heti kiinni juoneen, vaikka ei olisi ikinä aiemmin katsonut sarjaa.
Miksi Ridgen näyttelijä ei puhu omalla äänellään, vaan yrittää kuulostaa seksikkään(?) käheältä? Jossain kohtauksissa oikea ääni tulee esiin.
Kiitos! Uusi Taylor on kauniimpi kuin alkuperäinen.