Miks Kaunareissa
Tällaista ketjua Kauniista ja Rohkeista ei tainnut vielä olla?
Itseäni kiinnostaa vain tämä Sheila kuvio. Muu sarjassa ärsyttää.
Kommentit (436)
Kyllä nyt pussailua piisaa. liam: koska kerran hope pussas thomasia, ni minä kyl pussaan steffiä... tsiisus
Hope meni nopeasti eteenpäin. Tuleekohan Liam kuitenkin katumapäälle avioeron suhteen?
Mä en yhtään haluaisi katsella Sheilaa enää... Mädäntyköön nyt yksin siellä vankilassa.
Täältä poistuu kommentteja!
Kysyin kuka sytytti kynttilät makkariin? Olipa asiaton, kun piti poistaa!!!
Kylläpä oli hykerryttävä jakso eilen, kun saatiin pitkästä aikaa oikein skandaali: Hope ja Thomas jäi rysän päältä kiinni Brookelle! Saas nähdä, millaisen moraalisaarnan "Slut from the Valley" pitää tyttärelleen. Hauskaa, että vaihteeksi tapahtuukin jotain, eikä vaan hahmot päivittele toistensa tekemisiä (mikä ihmeen pointti tuossakin oli, että Steffy muisteli sitä kun luuli Finnin kuolleen?).
Oudosti oli Thomasin ulko-ovi auki. Ja kuin kauan ne muhinoi, kun toiset oli töissään? Steph ja Finn touhus kotona...
Ja nää kaks vaan kierii lakanoissa
Joskus aiemmin kun Thomaksella oli se Hopen näköisnukke kotona, tuo sama asunto oli kerrostalossa. Nyt eilisessä jaksossa asunnon sisäänkäynti olikin pihalta.
Eikö Paris muuten enää asu Thomaksen kanssa?
Brooke, laakson l tka kysyy: Mitä te teette?
Ihan kun ei tietäis mitä lakanoissa tapahtuu😉
Vierailija wrote:
Eikö Paris muuten enää asu Thomaksen kanssa?
Eikös muut ollu töissä, paitsi nää kaks?
Vierailija wrote:
Kiitos! Uusi Taylor on kauniimpi kuin alkuperäinen.
No ei kyllä ole...Johan vitsin murjaisit. Alkuperäinen oli superkaunis (ennen plastiikkakirurgia). Joka muuta väittää, on nähnyt Hunter Tylosta kuvia vain plastiikkakirurgian jälkeen.
No mitä tämän päivän jaksossa sitten tapahtui? Eilen Brooke yllätti hopen ja thomaksen. Entä tänään, mitä sen jälkeen tapahtui.
Vai jäivätkö siihen toisiaan tuijottamaan tämänkin päivän jakson ajan?
Hope sekosi. Pokkana Thomasin kanssa sänkyyn.
Hope suutelee Thomasia, menee tämän kanssa sänkyyn ja kehtaa sitten sanoa Liamille, että avioliitto on ohi koska Liam on kiinni eksässään? Kyllä on akalla pokkaa!
Vierailija wrote:
Hope suutelee Thomasia, menee tämän kanssa sänkyyn ja kehtaa sitten sanoa Liamille, että avioliitto on ohi koska Liam on kiinni eksässään? Kyllä on akalla pokkaa!
Joo. Tämä oli tavallistakin oudompi keskustelu. Ja naps, tosta vaan Hopella oli eropaperit hollilla. Outoa!!! Jopa Kaunarien asteikolla...
No voi tsiisus: Sheila vapaaksi taas, ja hups: Finn tarvitsee sopivasti lapsenvahdin...
Mä vihaan Sheilaa niin paljon, että päätin lopettaa hetkeksi aikaa sarjan katsomisen :D Voisko joku kuitenkin kertoa, millä ihmeen perusteella se nyt muka pääsikin vapaaksi? En siis nähnyt eilistäkään jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Joo. Tämä oli tavallistakin oudompi keskustelu. Ja naps, tosta vaan Hopella oli eropaperit hollilla. Outoa!!! Jopa Kaunarien asteikolla...
Kaunareissa kaikki kestäääää ja kestääää. Paitsi eroamis- ja naimisiinmenopäätökset. Toteutus taas kestäääää. Joo, Hope onkin nyt yhtäkkiä tosi katkera Liamille Steffystä. Ei aikaisemmin ole kyllä tullut ilmi, nyt kyllä Hopen imago muuttui täysin. Edes Slut of the valley ei pettänyt miestään tolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan Sheilaa niin paljon, että päätin lopettaa hetkeksi aikaa sarjan katsomisen :D Voisko joku kuitenkin kertoa, millä ihmeen perusteella se nyt muka pääsikin vapaaksi? En siis nähnyt eilistäkään jaksoa.
Ne todisteet Sheilaa vastaan oli laittomasti kerätty. Eivät päde oikeudessa. Siispä vapauteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne todisteet Sheilaa vastaan oli laittomasti kerätty. Eivät päde oikeudessa. Siispä vapauteen!
Kiitos. Eikö Finnin ja Steffyn ampumisesta tullut mitään tuomiota? :(
Meneeköhän Ridge ja Brooke taas naimisiin, vai voiko sen edellisen avioliiton mitätöinnin mitätöidä? Olen iloinen, että palasivat yhteen. Destiny!