Miks Kaunareissa
Tällaista ketjua Kauniista ja Rohkeista ei tainnut vielä olla?
Itseäni kiinnostaa vain tämä Sheila kuvio. Muu sarjassa ärsyttää.
Kommentit (436)
Mä oon koko ajan ollu täällä. Vain täällä. Ja pysynkin.
Toi Douglas-kuvio on ihan outo. Miten ihmeessä Thomas kuvittelee "miltei asuvansa" myös siskollaan??? Ihan seko koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon koko ajan ollu täällä. Vain täällä. Ja pysynkin.
Toi Douglas-kuvio on ihan outo. Miten ihmeessä Thomas kuvittelee "miltei asuvansa" myös siskollaan??? Ihan seko koko äijä.
Jep. Finn ja Steffy on nyt Douglasin huoltajia. Thomasin on turha tulla toisten kotiin määräilemään.
Eikös Brooke ja Deagon nyt vois alkaa muhinoihin?
Hope olis niii iin onnellinen
Toi Thomas on niiiiin tyhmä. Kuvittelee päättävänsä kaikesta ja selviävänsä mistä vaan. Miten joskus pidinkin sitä komeana???
Vierailija kirjoitti:
Toi Thomas on niiiiin tyhmä. Kuvittelee päättävänsä kaikesta ja selviävänsä mistä vaan. Miten joskus pidinkin sitä komeana???
Niinpä. Eikä Hopekaan voi noin vaan rynniä Douglasia katsomaan, niin miksi Thomas voisi?
Kaikkein raivostuttavinta on se, että Paris pitää Thomasia edelleen hyvänä tyyppinä. Thomas voisi kidnapata Pariksen seuraavaksi kun se ei ilmeisesti ole Parikselle mikään ongelma.
No nythän Brooke innostui nuoresta miehestä!!!
Vierailija kirjoitti:
No nythän Brooke innostui nuoresta miehestä!!!
Onkohan Ridge mustasukkainen kun palaa?🤭
Jotenkin tuntuu, että Taylor yrittää kovasti parittaa Brookea ja Hollisia vain siksi, ettei Brooke enää haluaisi Ridgeä ja Taylorilla olisi mahdollisuus...
Deacon&Sheila on kuuma pari. Billin kanssa perin haaleaa vrt tämä🙃
Missä se Ridge oikein luuhaa? Missä blondi Wyatin vaimo on? Unohdin nimen...
Hei, kaikki on nykyään "Kaunarit"-ketjussa. Sinne vaan ja unohdetaan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kuolluthan tää näyttää olevankin.
Huuuiii. FBI tutkii Sheilaa. Kuvaa, kuuntelee puhelut... jänskää.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on turhan paljon spoilereita tällaisen tv:n tahdissa katsovan makuun.
Voi taivas mitä vääntöä Steffillä tosta, kun naiset vähän hekotteli Thomasin vähäpukeisuudesta, et onpas kuuma pakkaus. Soo soo Hope, pystytkö tuon jälkeen tekeen töitä Thomasin kaa. Pohditaan viel kotona puolison ka: Finn, voikohan nuo nyt tehdä töitä yhdessä. Voi voi ja oi oi...
Ja silti pitää kattoa...
Voi Sheila ja Deacon.... paljastus lähellä. Ridgen ponnari🙃
Ja moneskos kerta, kun Sheila täpärästi pääsee karkuun ja painaa kaasua baanalla??? Ja sit suoraan Deaconille! Jaamataan ja jaamataan et pitää lähteä HETI...
Voi taivas
Voi Brooke ja Sheila, sydänystävät forever. Jatkuvaa ihainnointia... Ridge sit siin välissä pitkine viiksineen.
Mis Brooken nuori, komea ravintolamies???
Jatketaan täällä😋