Miks Kaunareissa
Tällaista ketjua Kauniista ja Rohkeista ei tainnut vielä olla?
Itseäni kiinnostaa vain tämä Sheila kuvio. Muu sarjassa ärsyttää.
Kommentit (436)
Saakohan Finn selville että Sheila on elossa eikä sitten uskalla kertoa kenellekään?
Liam on iso vauva. Kolhii jatkuvasti päätään. Pyörittelee silmiä. Aukoo suutaan kuin kala kuivalla maalla. Sarjan turhin hahmo.
Kohta Brooke jätetään taas. Kunnes totuus selviää ja Steffy keskeyttää vanhempiensa häät.
Mua ärsyttää kun Steffy syyllistää Hopea Brooken teoista. Sitä paitsi ei ne Brooken suhteet Brooken syy pelkästään ole, suhteisiin tarvitaan aina kaksi.
Toivottavasti Ridge ja Brooke pysyvät yhdessä. Taylor saisi häipyä.
Ai miksi Steffy keskeyttää vanhempiensa häät, mikä totuus paljastuu. Kertokaa heti, haluan tietää 🙂
Ridgen mielestä Deacon ei voi muuttua mutta Thomas voi. Just.
Vierailija kirjoitti:
Ridgen mielestä Deacon ei voi muuttua mutta Thomas voi. Just.
Niin ja Brooke taas taitaa pitää Deaconia muuttuneena mutta ei Thomasia.
Jos Thomas ansaitsee olla isä, niin sitten ansaitsee myös Deacon. Ridgen on turha kiukutella tästä.
Mitä jos Sheila kaappaa Hayesin ja Finnin?
Milloin se Mia Ehrnrootin hahmo esiintyy?
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi Steffy keskeyttää vanhempiensa häät, mikä totuus paljastuu. Kertokaa heti, haluan tietää 🙂
Ne luuli että Brooke oli soittanut lastensuojeluun mut soittaja olikin Thomas. Siksi Ridge jätti ja oli menossa naimisiin Taylorin kanssa.
Lopulta molemmat naiset ilmoitti Ridgelle että haluavat elää ilman tätä. Ihan oikein sille ukolle!
Oi että nautin kun Ridge saa ansionsa mukaan.
Ridge on tekopyhä tossukka. Vika on aina muissa.
Vierailija kirjoitti:
Liam on iso vauva. Kolhii jatkuvasti päätään. Pyörittelee silmiä. Aukoo suutaan kuin kala kuivalla maalla. Sarjan turhin hahmo.
Ja lipoo ärsyttävästi huultaan puhuessa. Katsokaa vaikka!
Finnin lihaskunto säilyi ennallaan koomassa =)
Vierailija kirjoitti:
Bill on charmantti mies.
Mutta käyttäytyy kuin 15-vuotias.
Miks kaikki hahmot on enemmän tai vähemmän ärsyttäviä. Ei edes haittaa vaikka Sheila terrorisoi muita.
Siis ei mua ne itse päivittelyt ärsytä, vaan se miten ne näyttelee ne kohdat.