Purkaan ja lastaan laivoja Helsingissä. Kysy mitä vain?
Ajan kuluksi saa kysyä mitä vain liittyen työhöni! Työpaikkaa en valitettavasti kerro, koska piirit ovat pienet.
Antaa tulla.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkka? Työajat? Vaikeusaste? Työedut?
14,50/h euroa ja 06.00 alkaa aamuvuoro ja jos on iltavuoro nii loppuu myöhäisintään klo 01.30. Ei oo vaikeaa, kun oppii ja on halua oppia miten satamaoperointi toimii ja miten käsitellä asiakkaita sataman sisäpuolella. Turvallisuudesta pitää pitää huolta.
Firma antaa joitain alennuksia reissuja varten.
Apeli netto hikinen 2000€?
No verojen jälkeen mulla jää käteen joku 2000-2500 riippuu paljonko oon tehnyt arkipyhiä ja iltavuoroja. Hyvä palkka ottaen huomioon fyysinen työmäärän.
Ap
Eli pyörittelet papereita?
Välillä pyörittelen papereita, mutta enimmäkseen puran ja lastaan laivoja työajallani. Työhön sisältyy myös asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Käykö siellä koiria nuuskimassa?
Katso edelliset vastaukset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkka? Työajat? Vaikeusaste? Työedut?
14,50/h euroa ja 06.00 alkaa aamuvuoro ja jos on iltavuoro nii loppuu myöhäisintään klo 01.30. Ei oo vaikeaa, kun oppii ja on halua oppia miten satamaoperointi toimii ja miten käsitellä asiakkaita sataman sisäpuolella. Turvallisuudesta pitää pitää huolta.
Firma antaa joitain alennuksia reissuja varten.
Apeli netto hikinen 2000€?
No verojen jälkeen mulla jää käteen joku 2000-2500 riippuu paljonko oon tehnyt arkipyhiä ja iltavuoroja. Hyvä palkka ottaen huomioon fyysinen työmäärän.
Ap
Välillä pyörittelen papereita, mutta enimmäkseen puran ja lastaan laivoja työajallani. Työhön sisältyy myös asiakaspalvelua.
Saan kaksi kertaa enemmän ilman fyysistä ponnistelua. Hyvä että duunari on tyytyväinen tuloonsa ja kokee työnsä kevyeksi.
Paljonko laivatytöt pyytävät laakista purkaajilta?
Millainen koulutus tuohon hommaan on?
Miten saatte huumelastit maahan huomaamatta?