Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian hyvännäköinen kumppani

Vierailija
02.01.2023 |

Olen tavannut ihanan miehen, mutta jotenkin vaivaa se, että mies on todella komea ja hyväkroppainen, kun itse olen ihan tavallinen, en ruma, mutta en mikään instababe. Voiko suhde edes toimia, jos koko ajan vellon jossain alemmuuskompleksissa ja pelkään miehen häipyvän jonkun fitnesskissan matkaan? Saisi halutessaan ihan kenet tahansa..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet ovat useimmiten miehiin kalleellaan, mutta haluavat kuitenkin sen kulissiliiton taviksen kanssa esm. uran takia.

Vierailija
22/30 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet ovat useimmiten miehiin kalleellaan, mutta haluavat kuitenkin sen kulissiliiton taviksen kanssa esm. uran takia.

Nyt kiinnostaisi tietää millaisia miehiä pidät komeina...? En usko että väitteesi pitää paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten kyseessä erityisen komea mies tai kuvankaunis nainen, haaste on erityisesti oman mustasukkaisuuden pitämisessä kurissa, kun kumppanin ympärillä pyörii naisia/miehiä kuin mehiläisiä hunajan. Luotatko, etkä saa jatkuvia kohtauksia?

Voi sen kauniinkin kumppanin ulkonäkö muuttua hetkessä esim sairauden vuoksi. Eli ei ne useimmat ympärillä pyörijät ole siitä ihmisestä kiinnostuneita ja järkevä ihminen tämän tiedostaa.

Vierailija
24/30 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, eli mulla on komea mies kun itse olen ihan vaan tavallinen. Tai nuorempana olin paremman näköinen, mutta kolmen lapsen jälkeen ja keski-iän tultua olen suoraan sanottuna rupsahtanut. Mies on komea edelleen. Ihmiset aina ihmettelee, että onko tuo SINUN mies?? No onhan se.

Vierailija
25/30 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isot meijerit ja antoisa luonne? Se riittää aika pitkälle.

Ei ole. Olen hoikka, joten meijereistä ei ole tietoa. Enkä ole mikään helppo kaatokaan.

Ap

Kuulostat upealta <3 ei ihme, että mies valitsi sinut

Vierailija
26/30 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama, eli mulla on komea mies kun itse olen ihan vaan tavallinen. Tai nuorempana olin paremman näköinen, mutta kolmen lapsen jälkeen ja keski-iän tultua olen suoraan sanottuna rupsahtanut. Mies on komea edelleen. Ihmiset aina ihmettelee, että onko tuo SINUN mies?? No onhan se.

Arvostan korkealle tuollaisia miehiä, jotka pysyvät kumppaninsa rinnalla eivätkä lähde vaihtamaan, vaikka ehkä mahdollisuus olisi. Miesten parhaimmistoa.

Vierailija
27/30 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sekin olla, että mies nauttii siitä, kun saa olla ihailtu ja huomion keskipiste. Instababet tuskin juurikaan kehuvat miehiä, vaan odottavat heiltä palvontaa.

Vierailija
28/30 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kestääkö sun itsetunto?

Vierailija
29/30 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut nyt reilun vuoden häkellyttävän komean miehen kanssa ja itse olen ihan tavis ulkonäöltäni. Ei tämä ole ollut minulle mikään ongelma, koska olen aina kehittänyt omaa persoonaani ulkonäön sijasta.

Tätä ennen kaikki mieheni ovat olleet taviksia tai jopa rumahkoja, joten nautin nyt vain ihan tästä tilanteesta. Välillä sitä vaan kesken keskustelun uppoutuu tuijottamaan miestä ja ikään kuin vajoaa hänen komeuteensa. Tulee ihan spontaanisti sanottua "v*ttu sä näytät niin hyvältä" ja kun mies tästä vähän hämmentyy ja hymyilee miltei ujosti, muuttuu hän entistä kuumemmaksi.

Sanoisin aloittajalle, että älä murehdi vaan nauti tilanteesta :D

Vierailija
30/30 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt se kohta, jossa intuitiosi kertoo sinulle että tämä mies ei tule olemaan sinulle uskollinen koska hänellä on tosiaan paljon valinnanvaraa. Tämän kohdan naiset yleensä mokaavat, koska houkutus on liian kova ja sitten he myöhemmin päätyvät tilanteeseen, jossa mies on tehnyt sitä ja tätä ja pitäisikö erota vai yrittää antaa anteeksi. Sitten he jäävät vielä jumittamaan tähän mieheen loppuikänsä, eikä heille kelpaa kukaan tavallisen näköinen mies, joka haluaisi sitoutua heihin aidosti.