Miten lähestyä salilla mielenkiintoista naista, jonka kanssa on jo ollut silmäpeliäkin?
Käyn treenaamassa noin 4 kertaa viikossa kuntosalilla, ja olenkin kovassa kunnossa sen ja ruokavalion ansiosta.
Olen huomannut että salilla treenaa usein myös hyvässä kunnossa oleva nainen, minua pari vuotta nuorempi ehkä...Olen hänen kanssaan jo pientä flirttiä heittänyt, ja nyt haluaisin lähestyä häntä jotta voisimme tavata myös salin ulkopuolella.
Miten tässä kannattaa toimia? Salimimmejä paikalla?
M34
Kommentit (31)
Huoh... koska te miehet uskotte että me naiset halutaan olla rauhassa kun harrastamme jotain. Emme ole salilla miehiä katsomassa vaan keskittymässä treeniin. Ihan samanlaista häiriköintiä kuin olisi työpaikalla vainota jotain kollegaa. Onneksi laki just muuttui niin voi tehdä häirintäilmoituksen helpommin esimerkiksi kyyläävistä salimiehistä.
Kysyt siltä suoraan lähteekö se kahville 25.2. klo 14.30 sunkanssa.
Kysy siltä, että onko sillä jo oma gorilla kotona vai kaipaisko se hormooneilla surkastettua katkarapua sun kanssa?
Sano sille, että lähtee sun kanssa tämän treenin jälkeen drinkeille ja sitten sun luo paneen, koska treeni-ihmisinä teillä molemmilla on kovat vietit. Voit vielä sanoo että voit sit heittää sen himaan, että tiedät kyllä missä se asuu ja on töissä.
No kato nyt ensin onko sillä sormusta. Muuten voi tulla päin näköä.
Et mitenkään. Nainen hoitaa lähestymisen jos on kiinnostunut.
No voi lähestyä ihan vain kysymällä, että josko haluais nähdä salin ulkopuolella joskus. Älä kuuntele näitä nirppanokkia.
T:N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähestyä. Uuden lain myötä tuut saamaan rikossyytteen.
Ootko sä nyt ottanu ittees siitä ettet saa lähetellä peniskuvia kelle vaan?
Sama laki kaikilla. Noi ahdistelu-rikokset pitäisi laittaa yleisensyytteen alaisiksi rikoksiksi, silloin ei voisi uhri alkaa puolustelemaan ahdistelijaa, jos niillä sattuisi synkkaamaan ja päätyisivät vaikka samaan sänkyyn!
Kysy onko hänellä kuumetta... koska näyttää niin kuumalta.
No mene nyt jumalauta jo kysymään siltä naiselta sitten. Täällä on moneen kertaan sanottu, että joko älä lähesty ollenkaan, tai sitten lähesty treenin jälkeen. Kesken treenin ei. Me ei sulle voida täältä mitään valmiita repliikkejä antaa, etköhän keksi sanottavaa jos sua kerta kiinnostaa.