Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
mitä jos samppoota valuu pinppikarvoihin
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
Käsi kädessä ei tarvitse varoa.
Tuskin on shamppoosta kyse. Miten on harmonitasapaino, lääkkeet, ruokavalio, stressi
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Suurkiitos! Suolashampoo auttoi omiin hiuksiini aivan mainiosti. Nyt ne on jo paljon tuuheammat jo alle viikon käytön jälkeen eivätkä lässähdä kesken päivää
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla oli vielä muutama vuosi sitten todella lirut hiukset. Pesi hiuksensa päivittäin ja välillä muhitteli hoitoaineella myssyn alla.
Sitten hän vähensi pesua päivittäisestä vain pariin kertaan viikossa ja lopetti hoitoaineen käytön kokonaan. Kun hiuksia ei jatkuvasti jynssätty ja hangattu ja harjattu, niin ne saivat välillä myös levätä ja kasvaa. Kaksihaaraisiakaan hänelle ei ole tullut. Ja hiukset alkoivat kasvaa kohisten, ja hän on lyhentänyt hiuksiaan vuoden välein 10 cm ja nyt ne ovat hyväkuntoiset ja paksut. Hän on 39 v.
Eli vähennä pesua ja kun peset hiukset, niin pese kahdesti, että saat päänahan varmasti puhtaaksi.
Hän on 39v oli tosi oleellinen tieto :D
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tuplavaahdotusta. Omat hiukseni pysyvät puhtaina ja kuohkeina pari päivää pesemällä ne ensin tuuheuttavalla tai syväpuhdistavalla shampoolla ja sen jälkeen toisen kerran kosteuttavalla shampoolla. Sitten hoitoaine vain latvoihin.
Kannattaa kokeilla, jos sinulla on rasvoittuva päänahka. Kokemukseni mukaan rasvoittuvalle päänhalle ei sovi sulfaatittomat tai muuten hellävaraiset shampoot, rasva ei puhdistu ja lopulta tulee hilsettä. Myöskään luonnonkosmetiikan shampoot eivät puhdista tarpeeksi. Myöskään pesuvälin pidennys ei ole vähentänyt hiusten rasvoittumista, kokeiltu on ja kuljettu pipo päässä ihan tarpeeksi :)Kiitos muille vinkistä, tilaankin tuon suolashampoon itselleni testiin!
Miten tuo tuplavaahdotus käytännössä toteutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että naiset leikkauttavat hiuksensa lyhyeksi kun heille tulee ikää?
Jäätäv provo huh huh
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.