Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta shampoon käyttö. Pese pelkällä hoitoaineella vähän aikaa, niin hiukset vahvistuvat.
Voi vtu mikä neuvo. Sitten ne ainakin menee liruna päätä myöten. Älä vaan ap noudata tuota neuvoa, tai sulla ei ole kohta sitä lirulettiäkään, vain kutiseva ja haiseva ja sairas
päänahka.
Tämä on älykkään ihmisen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Kiitos! Laitan testiin
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Kuivashampoota kun laittaa niin lirustakin saa kuohkean!
Käsi kädessä ei tarvitse varoa.
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Nuorena sulla ohentuneet hiukset. Mulla oli hyvät ja paksut k0lmikymppisenä.Pitäisi käydä kampaajalla. Eiköhän ne osaa neuvoa.
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Voi taivas sentään!