Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopuolisoni ylennettiin töissä esimiehekseni - aika hakea avioeroa vai onko kukaan sasnut toimimaan?

Vierailija
02.01.2023 |

Meillä ei ole koskaan ollut mitää ongelmia parisuhteessa, mutta nyt meidän yhteinen työpaikka päätti vuoden vaihteen jälkeen ylentää puolisoni minun esimiehekseni eikä mieheni voinut kieltäytyä ylennyksestä koska sen vaihtoehto oli itsisanominen. Olen kuullut että tallaiset parisuhteet eivät koskaan toimi koska pain valtasuhde ei ole tasapainossa puolison ollessa hallitsevassa valta-asemassa työpaikalla ja siksi ensimmäinen ajatukseni oli että meidän onnellinen avioliitto oli nyt tässä ja meidän on aika hakea avioeroa ennen kuin asiat muttuu vielä pahemmaksi. Vai onko kukaan saanut vastaavanlaista parisuhdetta toimimaan siitä huolimatta että puolisosi on työpaikalla esimiehesi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte jossain hampparipaikassa ja toisesta tulee joku vuoropäällikkö, niin mitä sitten?

Vierailija
22/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ootte jossain hampparipaikassa ja toisesta tulee joku vuoropäällikkö, niin mitä sitten?

Hauska miten jollain ihmisillä ei tule edes mieleen että jotkut muut voi olla ihan hyvissäkin töissä. Oma kaveripiiri taitaa rajoittua Hesen työntekijöihin tai työttömiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän yritys antaa tuohon tilaisuuden?

Kaikissa työpaikoissa, joissa itse olen ollut niin on todellakin tehty siirtoja, ettei pariskunnat ole samassa vuorossa. Nykyisessä työpaikassa ei sallita edes seurustelua tai liittoja työyhteisössä olevan kanssa, vaan toisen on sitten mentävä toiselle työnantajalle.

Tällä yritetään estää erilaiset draamat työpaikalla ja nykyisessä suojellaan perhekuntia, että jos yritykselle tapahtuu jotain niin ei lähde molemmilta työpaikka. Ihmeellistä menoa teillä töissä. Työnantaja on mokannut kyllä aika pahasti ja te perheenä olette aika outoja kun ette samalla ilmoituksella vaatinut toiselle sitten siirtoa.

Vierailija
24/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuullut, ettei nämä tilanteet KOSKAAN toimisi - päinvastoin, joissain parisuhteissa osataa hyvinkin erottaa eri elämänalueet toisistaan.

Mutta yleensähän firmoissa toimitaan näissä tilanteissa niin, että se lähisuhteessa oleva alainen siirretään toisen esimiehen alaiseksi. Hän voi ehkä jatkaa samassa tiimissä vain eri esimiehen alaisuudessa (tiiminjohtaja ei ole sama kuin esimies) tai ehkä hän siirtyy toiseen tiimiinkin. Näin myös siksi, että työntekijät pysyvät keskenään samanarvoisessa asemassa, eikä joku ole erityisasemassa.

Vierailija
25/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette tuplaitsemurhan, jos ette muuta keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme