Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Piloil tää on koko ruoka! Se Jutta heitteli minun pullat pitkin asuntoa.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Piloil tää on koko ruoka! Se Jutta heitteli minun pullat pitkin asuntoa.
No se ei Jutalta ole mitään uutta.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Rikospoliisi Moilanen kirjoitti:
Tänne oli tehty ilmoitus väkivaltarikoksesta. Oletteko Jutta Korhonen?
Mä oon Unelma Nieminen. Teillä on varmaan väärät tiedot.
Kehtasitkin käyttää mun sukunimeä. Mutta oothan sä meidän lapsetkin saanut aluilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kritisoi X hahmoa tietyllä tavalla, on trolli? Selvä homma. Jätänpä sitten kommentoimatta.
Olen pahoillani, että kaksi henkilöä toivoo kuolemaasi ja yllyttävät tekemään niin. Et ole kuitenkaan ainoa. Yhdessä asiallisessa kommentissani ainakin kuusi toivoi kuolemaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuolla JP:llä ny tulossa , tai jo olemassa joku hermosaoraus ?
Kun jätkä NYKII ja NYTKYY ja TÄRISEE taukoamatta.
Matkii Gary Oldhamia.
Matkiipa sitten erittäin huonosti.
Mitä? Onko Jutta siis Aamun ja Teemun noin niin kun pistänyt aluilleen?
Teemun on, mutta Aamulla on eri isä.
Jaana Nieminen kirjoitti:
Kukas se sitten on?
Laitan kohta partion sen riehuja hullu Korhosen perään. Pari päivää putkassa tekee hyvää. Loppuu hetkeksi se paiskominen.
Jaana Nieminen kirjoitti:
Kukas se sitten on?
Se on sitten se Raimo Korhonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kritisoi X hahmoa tietyllä tavalla, on trolli? Selvä homma. Jätänpä sitten kommentoimatta.
Olen pahoillani, että kaksi henkilöä toivoo kuolemaasi ja yllyttävät tekemään niin. Et ole kuitenkaan ainoa. Yhdessä asiallisessa kommentissani ainakin kuusi toivoi kuolemaani.
Ja minun kuolemaani toivottiin kun totesin vain, että Cindy saattaa kertoa totuuden.
Jopa adoptiopaperit tajuaa Jutan olevan todella lapsellinen hahmo.
Ja mun ei tarvitse tällaista sietää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minun kuolemaani toivottiin kun totesin vain, että Cindy saattaa kertoa totuuden.
Olen pahoillani. Aion pysyä vahvana, enkä anna heille sitä iloa, että tapan itseni. Heitä varmasti ärsyttää paljon. Toivon, etteivät he ole päässeet ihosi alle.
Vierailija kirjoitti:
Jopa adoptiopaperit tajuaa Jutan olevan todella lapsellinen hahmo.
Violan lakikirjat popsii Jutan adoptiopaperit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Aion pysyä vahvana, enkä anna heille sitä iloa, että tapan itseni. Heitä varmasti ärsyttää paljon. Toivon, etteivät he ole päässeet ihosi alle.
Kiitos sinulle, sain voimaa jatkaa täällä. Minähän en ala heidän mielensä mukaan spekuloimaan vaan puhun siitä mistä itse haluan. Hyvä, ettet sinäkään luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmiannettu. Törkyä ja panijuttuja täynnä.
Valitettavasti ketju ei mene lukkoon tai poistu. Tuotanto on maksanut tarpeeksi ylläpidolle.
Eikä! Löysin youtubesta sen kohtauksen missä Noel ja Kari on saunassa! Yritin myös etsiä sitä kohtaa, missä Noel herää kun näkee painajaista. Se heräämisääni kuulostaa ihan laukeamiselta joten sitä vois hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Löysin youtubesta sen kohtauksen missä Noel ja Kari on saunassa! Yritin myös etsiä sitä kohtaa, missä Noel herää kun näkee painajaista. Se heräämisääni kuulostaa ihan laukeamiselta joten sitä vois hyödyntää.
https://image-via.katsomo.fi/api/v2/img/6344feeee4b0db53930ea402?locati…
Mä haluaisin The Musik:in keikalle.