Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Iloa ja Toivoa kaikille ketjussa oleville!
Ylipäätänsä näyttelijöiden lapset eivät kuulu tänne. Saa niistä mainita, mutta ei nyt tarvitse alkaa jankkaamaan. Aika moni kuitenkin ihan tarkoituksella haluaa pitää lapsensa pois julkisuudesta ja antaa heidän itse päättää, jos haluavat julkisuuteen tai päätyvät jatkamaan julkisesti esimerkiksi näyttelijän työtä.
Eivätkö trollit hyödy enemmän siitä, että voivat trollata mahdollisimman pitkään? Mitä he hyötyvät siitä, jos ketju menee lukkoon? Eivät sen jälkeen voi jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö trollit hyödy enemmän siitä, että voivat trollata mahdollisimman pitkään? Mitä he hyötyvät siitä, jos ketju menee lukkoon? Eivät sen jälkeen voi jatkaa.
Ahaa, parempiosainen osaa nojatuolipsykologina analysoida trollien motiiveja.
Mua ainakin nauratti, kun Ismo ja Panu pohti kumman saattaa ensin alttarille. Taas tullaan tähän naisjuttuun kun naiset aina saatetaan. Ei miehiä. Toivottavasti kumpaakaan ei saateta jos kirkkohäät tulee kysymykseen.
Aaro muuten mainitsi että ois voinut vihkiä ne jos vain olisi vielä pappi ja muistaisi jotain niistä seremonioista. :D
Mietin kanssa viittaako "Kaikki tiet vievät hautaa" siihen, kun kirkko on varattu kaksien hautajaisten väliin?
Sallalla oli jonkinlainen nahkahametanssi ennen kuin synnytys alkoi.
Muistatteko kun Aaro palasi pappina. Mikä vuosi sillon oli.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuu 2017 ja toi kirkko missä Ismo ja Panu oli muuten sama kirkko.
Voi jukoliste !
Siis kaikkemme oomme tehneet että TÄMÄ KETJU POISTETTAISIIN !
MITÄ pitää tehdä että tämä poistetaan ????
Salla on aika muhkea tuossa nahkahameessa 🐮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin nauratti, kun Ismo ja Panu pohti kumman saattaa ensin alttarille. Taas tullaan tähän naisjuttuun kun naiset aina saatetaan. Ei miehiä. Toivottavasti kumpaakaan ei saateta jos kirkkohäät tulee kysymykseen.
Tuntuuko pahalta kun et voi päättää asiasta? Sinä olet Noel, kirkko on Daniela.
Ei, kunhan vain totesin ettei yleensä miehiä saateta. Isät saattaa tyttäriään alttarille. Sen takia myös yllätti että Panu haluaisi saattaa Sampon. Ehkä olisin ajatellut että Ismo saattaa Kallen mutta ei molempia saateta. Mulle se on ihan sama mutta sopisi näille paremmin tulla yhdessä alttarille.
Vierailija kirjoitti:
Salla on aika muhkea tuossa nahkahameessa 🐮
Piloil se on koko nahkahame!
Sallan nahkahametanssin musiikki on vanhastaan tuttu Ulla ja Irma saunassa sävellys!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuu 2017 ja toi kirkko missä Ismo ja Panu oli muuten sama kirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko pahalta kun et voi päättää asiasta? Sinä olet Noel, kirkko on Daniela.
Ei, kunhan vain totesin ettei yleensä miehiä saateta. Isät saattaa tyttäriään alttarille. Sen takia myös yllätti että Panu haluaisi saattaa Sampon. Ehkä olisin ajatellut että Ismo saattaa Kallen mutta ei molempia saateta. Mulle se on ihan sama mutta sopisi näille paremmin tulla yhdessä alttarille.
Ismon pitäisi saattaa Kalle kun Kalle on sen suhteen bottom ja muutenkin femiini.
Siis vieläkö Nella haikailee yhteen muuttoa Kristianin kanssa vaikka Kristian ei edes pane Nellaa?
Lopettakaa se poistaminen. Ei viitsitä pilata pitkää ketjulla poistolla.
Ei varmaan mutta mainitsin roolipelit ihan tasapuolisuuden nimissä. Eli ehkä tajusit etten ole ainoa.