Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Cindy kertoo totuuden. Ei kestä salailla. Sitten Eva ja Krisu suuttuu siitä Joonatanille.
Vähintä mitä Joonatan ja Cindy voisivat tehdä, vaatia että se suhde loppuu tykkänään, heti ja ehdottomasti, tai he kertoo asian Lassen kautta. Toinen on se, että Kristian jättää heti Nellan jonkun tekosyyn varjolla. Näin itse toimisin. Toki voisin kertoa asian esim. Lassen kautta.
Minkä takia Cindy ei kehoittanut Mikiä koputtamaan Evan huoneen oveen?
Evan ja Krisun suhde jää kuin vanha hapan pieru ilmaan.
Kun liian pitkään pitkitetään on niin vatun sama selviääkö ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa ennakoissa Aino ilmeisesti näkee lisää valokuvia tai tiisauspätkässä Aino katsoi valokuvia kirjekuoresta. En ole varma oliko Aino taas jotenkin sekaisin siinä. Harmi, että hahmoa näytetään niin vähän. Ensi viikolla sentään oli kuulemma Sampon ja Kallen ilmoitusasiat. Polttariporukassa ei tainnut olla mukana.
Ainon ja Valtterin kuvio siirtyy ilmeisesti syyskaudelle. Aino ehkä katoaa kevätkaudella Valtterin nukkekotiin ja juttu jatkuu syyskaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Cindy kertoo totuuden. Ei kestä salailla. Sitten Eva ja Krisu suuttuu siitä Joonatanille.
Vähintä mitä Joonatan ja Cindy voisivat tehdä, vaatia että se suhde loppuu tykkänään, heti ja ehdottomasti, tai he kertoo asian Lassen kautta. Toinen on se, että Kristian jättää heti Nellan jonkun tekosyyn varjolla. Näin itse toimisin. Toki voisin kertoa asian esim. Lassen kautta.
Kyllä mä uskon että he Eva ja Kristian rauhoittuu.
Kyllä osaa olla irvokasta nuo nuo homo kuviot. Mitä ne Latun lapset ajattelee, kun isä homoilee televisiossa, lopettaisi Lattu sarjan edes lastensa takia, koska homoilut eivät ole lapsille sopivaa katsottavaa. Ja käsikirjoittajat lienee homoja.
Homoilujen takia katsonkin sarjaa yhä vähemmän.
Kallella ja Sampolla oli ainakin keskustelu, jossa Sampo kyseli onko luvassa yllätyksiä ja Kalle vakuutteli, ettei heidän avioliitolle ole mitään estettä. Ja Kalle käänsi sen keskustelun siihen et kuulostaa kuin Sampolla olisi itsellään jotain salattavaa. Heittivät läppää vaimosta ja lapsista. Kalle myös mainitsi ohimennen Petrin ja Sampo meni vaikeaksi. Ehkäpä se Petrin juottaminen selviää edes? Jos Petri on siellä katkolla tajunnut asian..
Hesan seudulla "työntekijöitä REVITÄÄN töihin "
Niin .....
Miten hemmetissä tämä jakorasia Eva on välttänyt KAIKKI työkkärin tarjoamat työtarjoukset ? ? ?
Eukko vaan roudaa tyttöään Päiväkotiin, ja sit loikoilee sohvan nurkassa.
Näin jo vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka vaanii Miraa. Vain ajan kysymys, kun Mira saa tietää tästä.
Joka kuvion tietää ja osaa arvata etukäteen, on se vaan niin huonosti laadittu sarja, mutta ei kuitenkaan lapsille sopiva, homoillehan se on lähinnä suunnattu.
Lapset ja heterot siis voi jättää sarjan katsomatta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaa olla irvokasta nuo nuo homo kuviot. Mitä ne Latun lapset ajattelee, kun isä homoilee televisiossa, lopettaisi Lattu sarjan edes lastensa takia, koska homoilut eivät ole lapsille sopivaa katsottavaa. Ja käsikirjoittajat lienee homoja.
Homoilujen takia katsonkin sarjaa yhä vähemmän.
Lapsia tuskin kiinnostaa isänsä työt. Miksi heidän pitäisi ajatella yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on arveluni parista asiasta. Jääkö Sampo lopulta kiinni siitä, että se oli Kallea huijanneen Noreal yhtiön takana jonka avulla huijasi n. 40.000 eur. Ei jää kiinni. Asiaa ei enää luultavasti palata. Sampon rooli vaihtunut niin yllättäen, että tätä asiaa ei osattu ottaa huomioon nykyistä Sampoa ajatellen.
Jääkö Eva ja Kristian kiinni Nellalle tai niin että se tulee kaikkien tietoon. Ei jää kiinni. Suhde loppuu ilmeisesti jos vaikka Kristianin hahmo poistuu sarjasta. Tai ei ainakaan tule ilmi siten, kuten täällä ihmiset odottaa. Todennäköisesti Nella jää syksyllä kiinni Kristianille suhteestaan Eetuun (Nellasta saatetaan tehdä pettäjä pahis) ja kun Kristian kuvittelee, että nyt he voivat alkaa olla avoimesti yhdessä Evan kanssa, Eva vetääkin Nellan tähden suhdepiuhan poikki. Näin heidän suhde jää ainakin Nellalle tietämättömäksi, ehkä myös Lassellekin. Evan ja Kristianin välillä ilmeisesti käy vähän kuten Ainon ja Tomin suhteen, kun paljastuivat Jerelle, suhde myös kuoli heti.
Eiköhän tuo Sampon rahahuijaus paljastu päätösjaksossa, samoin kuin Evan ja Kristianin touhut todennäköisesti paljastuvat Nellalle, Mikille ja muille. Häikäilemätöntä Evalta käyttää Nellan sydänsairautta hyväkseen ettei jäisi kiinni salasuhteesta Kristianiin. Millainen äiti tuolla tavoin käyttää hyväkseen oman lapsensa sairautta salatakseen salasuhteen tyttärensä poikaystävään? Siihen tuo päätösjakson nimikin viittaa ainakin osittain. Todennäköisesti Sampo joko itse paljastaa Kallelle totuuden tai sitten Ismo kuulee Sampon ja Ainon keskustelevan siitä mihin kaikkeen yksi rahahuijaus johtikaan. Ainakin toivon että nuo asiat paljastuisivat päätösjaksossa.
Ihan samalla tavalla voisi kysyä, että onko Jarkon tai Teemun lapsille hyvä nähdä isää hulluna telkkarissa? Teemun lapset ovat toki teinejä/aikuisia mutta joskus muistaakseni oli, että Teemun tytär näki vahingossa sen kun Aaro hautasi Paulaa tai kaivo hautaa ja järkyttyi siitä...
En nyt muista nimiä, mutta joku sarjan näyttelijä on sanonut kieltäneensä lapsiltaan sarjan katsomisen. Joku toinen on taas sanonut, että sarja on hyvä tapa opettaa lapsille oikeaa elämää ja nostaa asioita keskusteluun ja juurikin helpottamaan asioista puhumista. Sitten nähdystä on keskustelu yhdessä.
Mä haluan suhteen Evan kanssa.
Eva on yksi parhaista äideistä, mitä lapsella voi olla.
Peten lapset eivät edes ole julkisuudessa. Helppo arvata miksi, ettei ketkään valopäät ala heittää herjaa.
Irvokas sarja opettaa haitallisia asioita. Se pitäisi laittaa boikottiin.
Mä haluan sen Evan kanssa hyvään parisuhteeseen!!!
Seuraavissa ennakoissa Aino ilmeisesti näkee lisää valokuvia tai tiisauspätkässä Aino katsoi valokuvia kirjekuoresta. En ole varma oliko Aino taas jotenkin sekaisin siinä. Harmi, että hahmoa näytetään niin vähän. Ensi viikolla sentään oli kuulemma Sampon ja Kallen ilmoitusasiat. Polttariporukassa ei tainnut olla mukana.