Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58311)
Danielan taksisekoilu jonka tarjoaa Taksikäsi Noeldward 😆
Vierailija kirjoitti:
Miten tää 1 jaksaa jankata Anneli Mansikkaa
Täällä on monikin joka pitää Annelia parhaana hahmona.
Minä tulen peittelemään teidät rakkaat lapset. Hyvää yötä.
En tiedä onko tästä sanottu aikaisemmin tai huomattu, mutta Ollin sukunimi on Oksa.
Eikö Jutta tajua että ruoan paikka on lautasella tai suussa kun sitä syödään. Eikä pitkin lattioita ja toisten hiuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi jankkaaja joka roolipelaa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan sitten niin.
Ei mun pylly pyöri niin ku Cindyllä! Mä alan sitten skitsoilemaan keskenäni niin kuin Laura!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaat itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sitten jankkaat Jutasta ja Joannasta?
Pääseenö kyttäasemalla käymään jonkun työhuoneessa jos sattuu olemaan naapuri, ja pyytää "palveluksia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sitten jankkaat Jutasta ja Joannasta?
En jankkaa kenestäkään. Tää ketju on jo pidemmän aikaa pelkkää sairasta pas kaa.
Päästäkää mut pois!!! Mä en ole hullu!!!!
Hani tietää että Daniela ja Noel ovat yhdessä. Siitä huolimatta se möläyttää Amandassa Danielalle "kuka Noelin mielipiteestä välittää". Mä kyllä ainakin loukkaantuisin, ehkäpä suuttuisinkin jos mun kumppanista puhuttaisiin noin halventavaan sävyyn.
Noel tilasi taksin. Taksi tulee kyllä taksikeskuksen välittämänä jotain tilaaja ei tiedä edeltä, kuka ja mikä taksi tulee, niin miten Noel on voinnut sopia kuskin kanssa mitään, saati maksaa kuskille ja kuka kuski tekee tuollaisen liikkeen pelkän lupauksen perusteella, siis siitä Noelin lupaamasta rahasta.
Kalle ja Sampo eivät kyllä voinneet nukkua missään Kallen huoneessa joka sijaitsee siellä keittokomeron perällä. Ainakaan siinä ei voi olla ikkunaa. Nyt sänkykin on kahden nukuttava vaikka oletuksena kyllä on että Kallen sänky olisi ihan yhden nukuttava.
Mitä Ismo tekee tuon kokoisella asunnolla, 3 makuuhuonetta mutta pieni olohuone KEITTOKOMEROLLA? Ja Aaro niinku yöpyy sohvalla? Ei jee! 🤭
Aaron sijoittaminen Laiteloille on kyllä niin skeida idea.
Miten Cindy pärjää aamu ja päiväsaikaan yksin kun Sampo hampoaroi Kallen kanssa ostoskeskuksessa ja Ismo tekee samoin. Hyvin Henrik pärjää Moosessa kun siellä kauppakeskuksessa hampoaroi myös Miki ja Kristian.
Nyt Sampo teki Kallet. Ensiviikolla jo kihjajaistouhut tai häätouhut kuitenkin jo täydessä vauhdissa.
Miki ja Eva ovat samassa ostoskeskuksessa samalla tasanteella ja samojen tekoviherhärpäkkeen kohdalla jossa Lasse laittoi Joonatanin soittamaan Lindalle ja Kristian ja Nella olivat myös myöhemmin. Tuotanto kuvauttaa niin samoissa paikoissa että katsojatkin huomaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on?
Vävypoika Olli Oksa on Mikiä pidempi 🤭
Tässä Pete esittää erittäin homomaisesti Kallea. Tämä on sitä ns. neitihomoa. Toisaalta noi Sampon räpyttävät silmät huvittaa. Nyt Kalle kosii ja Sampo pakenee. Enää tarvitaan se Petri. (se Petri Ismon äänellä).
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kalle-yllattaa-kaytoksell…