Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58212)
Varmasti jokainen tietää, että Hikipedia on pelkästään Wikipedian parodia. Eihän noilla nimilläkään ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa :D Tarkotin yleisesti eilisellä vitsillä, että käsikirjoittajat puhuu täällä makkaroista, kun samanlaista kaksimielistä makkaratekstiä oli jaksoissa. En tarkoittanut mihinkään hahmoon kohdistuvaksi vaan yleisessä tasolla. Kuten sanoin se oli pelkkä vitsi. Oikeasti en ajattele niin, mutta täällä aina välillä puhutaan tuotannon lukevan tätä. Makkarat pyörii täällä monessa muodossa. Selvästi kaksimielisenä vitsinä. Kun Noora ja Eva haluaa makkaraa, heheheh. Laiteloiden aamupalalla oli tälläinen viaton keskustelu, josta tuli kaksimielinen. Sampo teki Kallelle leivän, jossa oli kaksi palaa juustoa, kurkkua ja yksi makkarasiivu. Ismo sanoi että ennen oli kaksi. Tähän asti se oli ihan viaton keskustelu, mutta Sampo nosti että Kallelle riittää kyllä yksi makkara ja Kalle totesi että yhdellä mennään. Sen jälkeen se nimenomaan oli kiusallinen viittaus penikseen. Sitä en tiedä tajusiko Ismo jälkimmäistä vitsiä, toivottavasti ei.
Noel Axelsson kirjoitti:
Tamara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun Ken ja Ossi ois aikanaan pannut, Poromies ja Kentauri 😜
Mäkin vihasin mun jokaista aviomiestä, vihaseksi se on seksien aatelia!
Mä voin näyttää kuinka paljon mä sua vihaan, kun tulit takasin!
Sä tottelet mua, kun sä oot pelkkä säälittävä piski!
Ei hikipedia voi valehdella noin julkeasti? Ja eikös Nooralla ollut HIV, vai muistanko väärin? Mikä ihmeen vatsaflunssa? Ja kuka on Karita Alasmaa?
Mäkin olen päässy hevosten makuun.
Tamara kirjoitti:
Noel Axelsson kirjoitti:
Tamara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tuo hyeena on kiristämässä jollain skandaalikuvilla!
Mitä tulee Salkkareihin enemmin uskon Hikipediaan kuin Wikipediaan.
Toi makkarakeskustelu on ihan varmasti myös piiloviittaus sille Petrin vierailulle. Kalle ei pysykään siinä yhdessä makkarassa...
Haluaisin olla kärpäsenä katossa karonkassa. Kuinka sivistynyt meininki on vai örveltääkö joku/jotkut kännissä. Kaikilla on tietenkin lupa, kun pitkän kauden jälkeen alkaa loma. Tänään ei tosin kaikki ole paikalla. Ilmeisesti Konsta ja Tiia E. ainakin tulee puuttumaan, kun Tiia ulkomailla ja Konstalla muut juhlat.
Mitä ihmettä? Enkö olekaan täällä yksin? Minä en kuulu tähän Tamaran ja Noelin keskusteluun!!! Tämän piti olla vain minun skitsoiluani!
Juuliasta kerrottiin että tyydytti vaativia vanhempiaan. En kyllä muista tätä?
Nyt lentää lihapulla, hihhihii! Lapsellista toimintaa...
Kalle voisi aloittaa polyamorisen suhteen Petrin ja Sampon kanssa.
Taasko tuo hörhö aloitti itsensä kanssa roolipelaamisen? Häivy!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kärpäsenä katossa karonkassa. Kuinka sivistynyt meininki on vai örveltääkö joku/jotkut kännissä. Kaikilla on tietenkin lupa, kun pitkän kauden jälkeen alkaa loma. Tänään ei tosin kaikki ole paikalla. Ilmeisesti Konsta ja Tiia E. ainakin tulee puuttumaan, kun Tiia ulkomailla ja Konstalla muut juhlat.
Aika rauhakseen nämä somen perusteella ovat. Suurin osa taitaa kulkea autolla kotiinsa. Etenkin jos asuu kauempana. Riippuu varmaan missä näitä bileitä järjestetään. Joka vuosi on vähän erilaisia paikkoja. Viime kesänä taisi olla Hietsun rannassa ja jouluna Hakaniemessä. En enää muista kyseisen ravintolan nimeä. Korona vuosina tosiaan olivat ainakin Monikan hotellilla Nuuksiossa ja ihan vain uimarannalla viettämässä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tuo hörhö aloitti itsensä kanssa roolipelaamisen? Häivy!
Sulla ei ole kontrollia päättää mistä täällä saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvaukset saivat käyttöönsä kauppakeskuksen oleskelualueen? Yleensähän noissa maleksii ulkomaalaisia ja teinejä. Asia erikseen sitten on se, kuka ylipäätään uskaltaa tuollaiselle sohvan tapaiselle tuollaisella paikalla istua. Julkisilla paikoilla pitäisi olla ihan hygieenia ja turvallisuussyistä pelkkiä ilman pehmusteita olevia tuoleja ja muita kalusteita, mutta ei todellakaan mitään sohvan tapaisia. Kuka on vastuussa noiden hygieniasta ja koronan,noron, syyhyn ja luteiden leviämisestä noista ja kauppakeskusten leikkipaikoista? Niin, ei kukaan. Pahimpana aikana nuo tietysti olikin suljettu, eikä niitä saanut käyttää.
Maahan tulijat yleensä valtaa tuollaiset freetime paikat täysin ja ei niissä juurikaan viitsi kantasuomalaiset oleilla. Korkeintaan nuoret suomalaiset lailat ja sitten ne miehet.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Tamara kirjoitti:
Noel Axelsson kirjoitti:
Tamara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tuo hyeena on kiristämässä jollain skandaalikuvilla!
Meillä on alkamassa täällä toimistolla, aah niin kuumat seksihetket! Sähän voisit vaikka kuvata meitä niin kaikki sais tietää kuinka mä alistan näitä säälittäviä miehiä!
Kunpa Eva ei poistuisi sarjasta, koska hän on loistava hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Kalle voisi aloittaa polyamorisen suhteen Petrin ja Sampon kanssa.
Kalle on oikeasti sellainen, joka voisi jopa olla polyamorissessa suhteessa. Jos hänen kumppaninsa eivät seurustele keskenään. Ismo ei tuota varmastikaan sulattaisi aluksi. Miettikää nyt jos Sampo ja Petri olisivat molemmat yökylässä. Muutenkin Ismo inhoaa Petriä. No Petri taitaa kyllä onneksi vain vierailla sarjassa nyt.