Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58274)
Mulla alkaa panettaa kun näen Nikkisen saunassa 😜
JP olisi voinut vähän katsastella kun Henu pyllistelee Moosessa 😜
Vierailija kirjoitti:
Onpa utopiaa, kun nuo kaksi vanhempaa herraa yrittää väen väkisin naittaa noita kahta homoa yhteen. Normaalissa elämässä ei niin kukaan tekisi. On tosi yököttävää.
Mulla on ainakin ymmärtäväinen ja rakastava isä. Ennakkoluulot on tehty rikottamiksi. Yleisesti tollainen yhteen pakottaminen ei ole normaalia. Siinä ei ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä. Aivan samalla tavalla Ulla Lindan tultua sarjaan väänsi kaikenlaisia lemmenjuomia ja vakoili treffejä. Sekään ei ollut yhtään sen normaalimpaa toimintaa. Kyllä Ismo selvästi haluaisi puuttua siskonsakin elämään. Kyseli JP:stä ja aikaisemmin niin kovasti Joonatanista piti ja näki Joonatanin selvästi oikeana Hanille vaikka J.llä on Linda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan Rantabaarin kuvaukset jo heti ensi viikolla vai sitä seuraavalla viikolla? Ainakin Salkkareiden näyttelijät jäivät nyt kesälomalle. Pitävät varmaan karonkan nyt viikonloppuna (ellei sitä ole pidetty). Saa nähdä julkaistaanko tästä jotain materiaalia someen. Koronavuosinahan näyttelijät pitivät omat karonkkajuhlat, mutta nyt tuotanto on taas käsittääkseni kustantanut karonkat pahimman koronapandemian lannuttua vähitellen.
Voitko lopettaa Rantbaarista jauhamisen? Täällä puhutaan Salkkareista. Mene sinne Raban ketjuun! Menee hermot.
Ei se nyt varmaan maailmaa kaada, jos ensimmäisessä lauseessa vähän mainitaan sisarsarjan kuvauksista. Loppuviesti kuitenkin käsittelee Salkkareita. Mietin vaan että josko näyttelijän karonkka pidetään nyt viikonloppuna.
Ilmeisesti karonkka on tänään. Lindan näyttelijä mainitsi jotain siihen suuntaan.
Olisi niin hyvä kun lavasteet purettaisi kesän aikana pois.
Vierailija kirjoitti:
Missä skandaaliuutiset on? Onko Ulla kuollut?
Skandaaliuutisii! Täällä on enemmän kuin yksi roolipelaaja! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
JP olisi voinut vähän katsastella kun Henu pyllistelee Moosessa 😜
Puristusotteella yllättää 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä helevetin makkarat?
Tolla yksinäisellä roolipelaajalla on makkarafetissi.
Ei ole tuulesta temmattu:
"Noora Autio on vatsaflunssaa kroonisesti sairastava nainen Pihlajakadulta. Nooralla on yksi sisko(puoli), Juulia. Nooran ihastus on hevoset. Hän tykkää ratsastamisesta. Kaikki eivät ymmärrä Nooran mukavaa harrastusta. Nooran paras kaveri, Ismo Laitela, on hämmästellyt, eikö hevosista pitäisi nauttia makkaran muodossa leivän päällä. Noorakin tykkää hevosten makkaroista. Noora seurustelee Karita Alasmaa-nimisen humman kanssa. Kerran Karita jo lemppasi Nooran, kun sai tietää tämän vatsaflunssasta, mutta otti hänet takaisin kun kuuli ettei se ole vakavaa."
Mulla taas seisoo kun ajattelen Noelin runkkausta.
Eva on täydellinen hahmo Salkkareihin.
Kimppakämpän lisäksi toista ullakkoasuntoa ei ole nähty hetkeen. Viola ja Linda ovat aina muualla. Aarokin mystisesti asuu Laiteloilla. Oikeasti olisi ollut jo aika päivää sitten valmis muuttamaan takaisin oikeaan kotiinsa. Outo ratkaisu kaiken kaikkiaan. Aaro vieläpä viihtyy Ismon, Hanin ja Kallen kanssa. Sampokin pyörii nurkissa luultavasti useammin. Todellisuudessa Aarolla olisi varmasti selkäkin jo ihan jumissa siitä sohvasta.
Tämä sama huhu yksinäisestä roolipelaajasta liikkui jo alkuvaiheessa. No, ihan sama mitä luulette tai uskotte, eipä sillä väliä ole. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Pääasia että tietäjät tietää totuuden, rakkaat ystäväni!
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Olisipa jo kevät 2024. Tai kunpa Anneli jo kostaisi Miralle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva epäilys, että Miki näki Sallan, joka on viimeisillään raskaana. On ajan kysymys, kun synnytys käynnistyy. Jaksokuvassa Salla istuu huoneiden 15 ja 16 välissä.
Lunttaat vastauksia Pressistä ja tulet pätemään niillä tänne. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas seisoo kun ajattelen Noelin runkkausta.
Noelilla näkyis valtava kohouma liian pienissä briefseissä 😜
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvaukset saivat käyttöönsä kauppakeskuksen oleskelualueen? Yleensähän noissa maleksii ulkomaalaisia ja teinejä. Asia erikseen sitten on se, kuka ylipäätään uskaltaa tuollaiselle sohvan tapaiselle tuollaisella paikalla istua. Julkisilla paikoilla pitäisi olla ihan hygieenia ja turvallisuussyistä pelkkiä ilman pehmusteita olevia tuoleja ja muita kalusteita, mutta ei todellakaan mitään sohvan tapaisia. Kuka on vastuussa noiden hygieniasta ja koronan,noron, syyhyn ja luteiden leviämisestä noista ja kauppakeskusten leikkipaikoista? Niin, ei kukaan. Pahimpana aikana nuo tietysti olikin suljettu, eikä niitä saanut käyttää.
Pyytämällä ihmisiä siirtymään. Kuten joskus saatetaan sulkea katuja jos kuvataan kadulla. Yleisesti outoa miten paljon kauppakeskuksessa yhtäkkiä kuvataan. Kaikki laahustaa melkein joka jaksossa siellä.
Ai että kun Ken ja Ossi ois aikanaan pannut, Poromies ja Kentauri 😜
Ihanat seksikeskustelut täällä!
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun Ken ja Ossi ois aikanaan pannut, Poromies ja Kentauri 😜
Mäkin vihasin mun jokaista aviomiestä, vihaseksi se on seksien aatelia!
Eva on niin kuuma aina. Että mulla alkaa pnettamaan kun näen sen kiimaisen ilmeen.