Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58109)
Aleksi Salin kirjoitti:
Hanna Salin kirjoitti:
Sä olet mun ykkösvalinta ainiaan.
Todella hoooookooooooooo!Kulta, mulla on isoin kabanossi!
Aleksi, mitä sä oikein puhut?
Yksi kevään kuumimpia kohtauksia Benjaminin ja Henrikin saunominen 😜
Joni Hesselgren tyylinen mies sopisi Kallelle 🤗
Todella tyhmää jos Kalle ja Sampo ei saisi mennä kirkossa naimisiin. Mira ja Violakin pääsi. Pitäisi olla tasa-arvossa nais- ja miesparit...
Vierailija kirjoitti:
Joni Hesselgren tyylinen mies sopisi Kallelle 🤗
En ikinä huolis mitään Joni Hesselgreniä! Ihan mauton tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Yksi kevään kuumimpia kohtauksia Benjaminin ja Henrikin saunominen 😜
Poikien miekkahetki ja telakoituminen puuttui! 🔥
Tämä ohjelma on niin paska ettei paskakaan ole mitään sen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Dahlian näyttelijä ei kestä huonoa käsikirjoitusta, niin pitää olla aina juomat pöydässä tai taskumatti!
Vierailija kirjoitti:
Todella tyhmää jos Kalle ja Sampo ei saisi mennä kirkossa naimisiin. Mira ja Violakin pääsi. Pitäisi olla tasa-arvossa nais- ja miesparit...
Tuntuu jotenkin epäuskottavan uskomattomalta että Miran ja Violan kaltaiset nuoret kuuluisivat kirkkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlian näyttelijä ei kestä huonoa käsikirjoitusta, niin pitää olla aina juomat pöydässä tai taskumatti!
Toivottavasti sä olet varannut riittävästi juotavaa, mä en taida kestää muuten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin epäuskottavan uskomattomalta että Miran ja Violan kaltaiset nuoret kuuluisivat kirkkoon?
Totta. Kirkko ei ollenkaan ole linjassa myöhempien päätösten kanssa. Eikä Iloakaan ole kastettu kirkkoon. Minkä takia siis Miran ja Violan piti päästä kirkossa naimisiin, kun vihkimisen olisi voinut muualla järjestää.
Taidan sitten käydä siellä talleilla katsomassa. Jospa Noora lähtisi näyttämään.
Mikä on tämä salainen ainesosa?
Olen mahdollisesti aiemminkin maininnut asiasta, en ole varma mutta olikohan Liisa Laitela entisessä elämässään ortodoksi? Muistan Kallen kaivaneen äidin tavaroita kellarista esille. Yksi oli muun muassa ikoni. Kallen mukaan se oli heillä aina nurkassa. Ismon näyttelijähän on oikeassa elämässä ortodoksi. Mutta Salkkareissa ei ainakaan enää tänä päivänä ole mitään eroja. Näistä kaikki kuuluu evl. kirkkoon jos kuuluu.
Plot twist: Kukaan pappi ei suostu vihkimään Kallea ja Sampoa joten Ismon ja Panun ainoa toivo on pyytää kämppistään ex-pappia Aaroa pukemaan liperit kaulaan ja kesken toimituksen Aaron muisti palaa taas :D
Kallen kevät on kyllä ollut todella sekava. Pelkkää eroa ja rakastumista. Kaksi eri miestä ja kaksi kihlausta.
Kari Taalasmaalle vähän musaa.
Koska Viola on harrastanut viimeksi seksiä?
Ole sinä hiljaa siinä! Sulle ei mun reseptiä tarjoilla!