Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58311)
Kuka tätä sarjaa kaipais jos loppuis? Niin huono käsikirjoitus. Ennen saatiin kirjojakin hahmoista, mutta ne ois nykyään ihan naurettava ajatuskin 🤣 Mira - vanhemmat ilman tietoja tai Mikin ja Joannan poliisijahti.
Roskasarjan studioille lappu luukulle. Etsitään paremmat käsikirjoittajat!
Vierailija kirjoitti:
Olihan se poisto odotettavissa, ku pelkkää haukuntaa viime aikoina. Mut ikävää se tosiaan on ettei voida yrittää saada pitkää ketjua. Tuokin oli yli 200 sivuinen.
Pää kii jo.
Vierailija kirjoitti:
Johanna, Olga ja Monika ovat tänään olleet kuvaamassa jossain metsikössä. Eiköhän Joanna ole Miran äiti.
Tai hautaamassa ruumista😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna, Olga ja Monika ovat tänään olleet kuvaamassa jossain metsikössä. Eiköhän Joanna ole Miran äiti.
Tai hautaamassa ruumista😂😂
Jutan ruumista tällä kertaa.
Joannako ois Jaana Hyvönen mutta miks Miran sukunimi ois sit Jokinen? 🤣
Nyt se Maarit takas tai sarjalla ei ole mitään toivoa enää!
Vai että Miki rikkoi lakia, koska mursi Ollin sormen. Ei taida Miki enää päästä poliisiksi operaation jälkeen.
Paha Maarit Lassen vei, Joanna sanoi ei ei, Kari Kari Kari!
Vierailija kirjoitti:
Vai että Miki rikkoi lakia, koska mursi Ollin sormen. Ei taida Miki enää päästä poliisiksi operaation jälkeen.
Samaan selliin pistetään molemmat, Noel perässä ja Aki jatkaa alfana bisneksiä!
Nyt te setämies ja pikkutyttö pakkaatte kimpsunne ja kampsunne että mä pääsen mun asuntoon!
Miten minä hairahduin luulemaan tätä Amandan sviittiä laadukkaaksi. Ismon leipiinkin vielä sorruin. Mitä minulle on tapahtunut!
Terve Kalle! Koskas me ollaan viimeks nähty? Kun sä tulit mun luokse Kuismaa pakoon?
Ne varmaan sekois, jos mä menisin sinne. Jäi ne Karin ja Sallankin häät väliin. Mut ehkä hyvä niin, nehän ehti jo erota toisin kuin me! Ajatella et ollaan oltu jo teineistä asti yhessä!
Missä on Hanin punainen urheiluauto jolla se kulkee Kotkaan, ahtaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Joannako ois Jaana Hyvönen mutta miks Miran sukunimi ois sit Jokinen? 🤣
Eihän siitä montaakaan viikkoa ole, kun sanottiin ettei Miran sukunimi tullut vanhemmilta. Jäi auki, mistä mukamas tuli. Jos nyt vedettäisi jotain positiivista, niin syntymäpaikka taisi olla Tuomiston sairaala. Helsingissä tosin oletettavasti sekin. Eikä arkistokaan ollut mikään koppi vaan oikea paikka. Tosin en tiedä mikä paikka se oikeasti on, mutta siellä on taidettu aikaisemmin kuvata Polvijärven arkistointitehtävät poliisissa.
Miksi Kristian ei pane Nellaa?
Vierailija kirjoitti:
Missä on Hanin punainen urheiluauto jolla se kulkee Kotkaan, ahtaamaan?
Se on nyt Henulla joka jätti tarjoilijan työt! 😎
Uskon itsekin, että Elina suunnittelee Toivon kaappaamista tai jotenkin Noelin lavastamista. Tosin alkaa Elinallakin menemään nyt harmaalle alueelle nämä jutut. Lindan piti vahtia Toivoa mutta Elina päätyi Lindan kanssa saunaan ja pisti Lindan siideriin jotain. Todennäköisesti laksatiivia, koska Lindalle kuulemma oli iskenyt joki vatsapöpö. Noel ja Daniela veivät Toivon Elinalle ja myöhemmin Elina soitteli perään, että mukamas Toivollakin olisi sama tauti. Lopulta Noel pyysi että Toivo saisi olla hoidossa Elinalla niin kauan kun on terve ettei sama tauti tartu. Kieltämättä Elina pelaa todella hyvin tätä peliä. Kunhan menisi nappiin asti.
Ykköskerroksessa joo, mutta asuntojen sijainnit aika epäselviä. Olohuoneen taustakangas on muuttunut alkuperäisestä.