Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58111)
Vierailija kirjoitti:
Kai Kalle itse tietää, millaiset miehet häntä kiinnostaa?
Tässä nyt lähinnä viitattiin siihen, että ainakin joskus tuntui olevan tietynlainen linja olemassa. Miten käsikirjoittajat olivat ajatelleet asiaa. Heillä saattaa moniakin pointteja hahmoista, joita ei itse ajatella.
Onkohan tämän vuoden päätösjaksossa mitään erityisempää? Ne ovat olleet välillä aika huonoja, vain jaksoja muiden joukossa. Sekin saattoi vaikuttaa laatuun että jaksoja tuli niin paljon yhteen aikaan.
Ainakin minä odotan, että päätösjakso olisi K-16.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta päätösjakson tapahtumien veikkauksesta unohtui veikkaus siitä, että Sallan lapsen isäksi paljastuukin joku kolmas mies, eikä kumpikaan Kari tai Gunnar ole tuon lapsen isä.
Se oiskin hauskaa jos näin kävisi, että teettäisivät sittenkin isyystestin ja Kari eikä Gunnar mätsäisi. Vastavuoroisesti Salla ei muistaisi kenen kanssa ollut eli olisi umpijurrissa törmännyt Amandassa tuttuun.
Lasse Sievinen se isä on.
Tiedän tatuointien olevan jokaisen oma asia eikä liity roolihahmoon, mutta aina nähdessä väkisin ajattelee että minkähän takia toikin olisi tuollaisen ottanut. Etenkin Konstan tatuointi, joka viittaa vaimoonsa. Eskolla oli Kolumbian lippu. Sarjaa haluaisi kuitenkin tulkita mielummin hahmojen perusteella eikä tosielämän. Miksi Mikillä olisi A-kirjain. Toikin olisi helposti voitu saada sarjaan tekemällä Lailan ja Matiaksen nimet alkavaksi kyseisessä kirjaimella. Tai olisko Petrillä ollut sarjassa yhteys maahan. Elokuvissa ja lyhyemmissä sarjoissa otetaan nämä huomioon ja tarvittaessa peitetään tai kehitellään tatutointeja hahmoille. Siksikin asia pistää silmään sarjassa. Toki myös Emmalla ja Petellä on huomaamattomammat tatuoinnit olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä odotan, että päätösjakso olisi K-16.
Näköjään sulle pitää vääntää rautalangasta. Sarjassa yksikään jakso ei ole eikä tule olemaan 16.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämän vuoden päätösjaksossa mitään erityisempää? Ne ovat olleet välillä aika huonoja, vain jaksoja muiden joukossa. Sekin saattoi vaikuttaa laatuun että jaksoja tuli niin paljon yhteen aikaan.
Uskon että vasta -24 päätösjaksoon panostetaan budjetillisesti enemmän, kun juhlavuosi. Mulla ei ole kuin yksi pyyntö: pääosaan jotkut muut kuin Noel tai Honkaset/Kajanderit. Paitsi JP-kuvio ok Mikin osalta. Muuten en haluaisi enää yhtään nähdä saman perheen sotkuja. Oli Matiaksen yliajo ja seuraavana vuonna Noelin ampuminen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tatuointien olevan jokaisen oma asia eikä liity roolihahmoon, mutta aina nähdessä väkisin ajattelee että minkähän takia toikin olisi tuollaisen ottanut. Etenkin Konstan tatuointi, joka viittaa vaimoonsa. Eskolla oli Kolumbian lippu. Sarjaa haluaisi kuitenkin tulkita mielummin hahmojen perusteella eikä tosielämän. Miksi Mikillä olisi A-kirjain. Toikin olisi helposti voitu saada sarjaan tekemällä Lailan ja Matiaksen nimet alkavaksi kyseisessä kirjaimella. Tai olisko Petrillä ollut sarjassa yhteys maahan. Elokuvissa ja lyhyemmissä sarjoissa otetaan nämä huomioon ja tarvittaessa peitetään tai kehitellään tatutointeja hahmoille. Siksikin asia pistää silmään sarjassa. Toki myös Emmalla ja Petellä on huomaamattomammat tatuoinnit olemassa.
Tämä olisi voitu huomioida niin, että Mikinkin vaimon nimi olisi alkanut a:lla.
Häät on ollut viimeksi 2020 eli voi olla, että Kalle ja Sampo koittaa mennä naimisiin.
Totta kai näissä on aina muita juonia. Jo jaksonimen perusteella Miran äiti ja Krisu ja Eva suhde paljastuu.
Voihan myös olla, että siihen syksyllä esitettävään jaksoon 4500 panostetaan erityisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voihan myös olla, että siihen syksyllä esitettävään jaksoon 4500 panostetaan erityisen paljon.
Voi olla. Toisaalta toi tulisi melkein heti kauden alussa. Päätösjakso 4436 eli vain 14 jakson päässä.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa nuollaan vaan peräreikiä. Hyh hyh!
Pää kii pervo.
Ilmeisesti loppusyksystä. tuo jakso 4500 vasta esitetään. Yritin laskea milloin tuo mahdollisesti esitettäisiin, mutta menin sekaisin tai ainakin tuo olisi viimeinen jakso ennen pidempää taukoa ja jotain todella dramaattista tuossa tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Toisaalta toi tulisi melkein heti kauden alussa. Päätösjakso 4436 eli vain 14 jakson päässä.
Eikös tuo ole ihan 64 jaksoa? Pitkälle syksyyn siis menee.
Mä en jaksa tätä ketjua ja sarjaa. Haluan kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4436+14=4500🤔
Itse toivoisin, että Jasmin saisi vielä oman hetkensä jaksoissa. Sampo voisi Panulle kertoa kaikkia kommelluksia ja ihania hetkia Ainon kanssa. Takaumina tietenkin vain Jasminin esittämiä kohtauksia.
Jasminin kollega Celin on kertonut, kuinka Jasmin nuoresta asti haaveili eniten Salkkareihin näyttelemään pääsystä ja sai toteuttaa unelmaa. Myös paras ystävä Laura kertoi Iltalehdessä sarjan olleen unelme ja henkireikä. Salkkareissa työskentely piti Jasminia pirteänä ja nautti, vaikka välillä olikin sairauslomia. Lopulta työkyky romahti ja oli pakko jäädä pois. Senkin takia toivon, että häntä vielä jotenkin muistetaan jaksoissa sitten, kun ollaan niissä ajoissa jotka ovat kirjoitettu hänen menehtymisensä jälkeen.
Siis pitäisikö minun vihkiä adoptiopaperit naimisiin!?
Salkkareiden viimeinen jakso voisi olla 5000.
Se oiskin hauskaa jos näin kävisi, että teettäisivät sittenkin isyystestin ja Kari eikä Gunnar mätsäisi. Vastavuoroisesti Salla ei muistaisi kenen kanssa ollut eli olisi umpijurrissa törmännyt Amandassa tuttuun.