Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Omat veikkaukseni päätösjakson tapahtumiksi:
- Mira on etsinyt jo pitkään äitiään mutta turhautuu kun mitään ei ole löytynyt ja lopettaa etsinnät hetkeksi. Hän saa idean kuinka löytää äitinsä Jutta apunaan. Hän saa lopulta tietoja ja järkyttyy. Joanna ja Mira kohtaavat yllättäen ja Mira kysyy: "Miksi et ole kertonut minulle että olet äitini"
- Eva ja Kristian jäävät kiinni Nellalle ja Eetulle. Nella poistuu järkyttyneenä paikalta
- Susu palaa ja kohtaa Elinan sekä kuulee tämän suunnitelmista Noelia kohtaan. Susu pyytää anteeksi Elinalta ettei kuunnellut tätä aikaisemmin. Elina yrittää toteuttaa suunnitelmansa mutta ei löydä Noelia, Toivoa eikä Danielaa. Toisaalla Noel pitää Danielaa vankinaan ja on kehittänyt tähän pakkomielteen.
- Kallen ja Sampon hääpäivä koittaa, pari sanoo toisilleen onnistuneesti tahdon ja vietetään hääjuhlaa. Kalle on huomannut Sampon olevan koko päivän outo ja hiljainen, mutta ei kiinnitä tähän huomiota. Tuore aviopari suuntaa viettämään hääyötä sviittiin juhlapaikan yläkertaan kun muut jäävät juhlimaan. Kalle ei kestä enää ja kysyy Sampolta tämän outouden syytä jolloin Sampo romahtaa itkemään ja paljastaa kaiken huijauksesta Kallelle. Sampo anelee Kallelta anteeksiantoa mutta Kalle järkyttyy ja häipyy Sampo kintereillään. Juhla päättyy järkytykseen kun Mikiä hääjuhlaan seurannut JP vetää aseen esiin ja yrittää tappaa Mikin mutta luoti osuukin kaikkien häävieraiden sekä Sampon järkytykseksi Kalleen. Kausi päättyy
Kyllä sen huomaa, että ennen sarja oli sata kertaa parempi kuin nykyään. Monta asiaa on pielessä tänä päivänä.
Olen koko ajan varmempi siitä, että Sami Kosonen on oikeasti elossa ja palaa sopivalla hetkellä vielä sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, että ennen sarja oli sata kertaa parempi kuin nykyään. Monta asiaa on pielessä tänä päivänä.
Mikä esim?
Hanin kasvot on kauniin ilmeikkäät.
Skäbälle sopisi naiseksi Jutta tai Salla, mutta Skäbä taitaa kyllä olla näitä hopeakettusetämiehiä, jotka vaativat itselleen nuoria, kauniita ja laihoja naisia ja valittavat sitten kun seuraa ei oikein löydy.
Kukakohan on keksinyt että laitetaan nimeksi Skäbä. Minun korvaani kuulostaa kyllä tyhmältä.
Milloin Lasse ja Ismo aloittavat yhdessä terveellisemmän elämän? Jos jatkavat samaan malliin niin kohta nämäkin saavat vakavat sairauskohtaukset. Lasselta kielletään hirvipaisti ja viski ja Ismolta makkara ja pulla.
Päätösjaksossa Joanna varmasti järkyttyy Jutan adooptiopapereista.
Oi että, ihanat adoptiopaperit. Ihana pehmeät ja tuoksuu tuoreilta. Oikein tuhmat adoptiopaperit, tehän pahoitatte Joannan mielen! Pitäskö mun vähän hyväillä teitä? Oh yeah!
Kiitos todella paljon, että pilasitte koko päiväni alapeukuilla.
Toivon että Pipsa palaa 2023-2024 kaudella.
Sirkka sai varmaan turpaan Anneli Mansikalta.
Rantabaari Salkkareiden tilalle. Siinä on sentään laatu kohdillaan.
Menen nukkumaan. Mun päivä oli tässä ja pilalla koko päivä. Mitäs on niin lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Joukon työhuone vois olla mun luona. Kyllä me pantas asiat oikein kunnolla järjestykseen.
Jätä asioiden paneminen Noelille.
Jutalta täytyy kieltää lihapullat kokonaan.
Ois kyllä ollut paskamaisinta Ismolta salata.