Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mä olen ihan varma että Susu auttaa Elinaa pakenemaan, saavat samalla sovinnon tehtyä.
Laitelan käänteissä oli toinenkin ärsyttävä epäkohta. Ismo paiskasi essun maahan ja lähti. Näkyi että Kalle oli maksimissaan metrin päästä Ismosta, kun katosi hänen peräänsä. Lasse ja Aaro jäivät keskustelemaan. Vähän myöhemmin Kalle ja Lasse tuli Laitelalle silleen "täällähän sä olet" ihan ku Kalle olisi mukamas onnistunut kadottamaan Ismon? Ei sentään niin kovaa kirmaa, että poika ei pysyisi kuusikymppisen isänsä kintereillä :D
Aikookohan Noel tehdä Henrikille jotain, kun ihan varmasti jossain kohtaa hän huomaa heidän muuttuneet välit. Kadullakin hymyilivät toisilleen vaikka Daniela onkin Noelin kanssa. Noel hermostuisi todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Aikookohan Noel tehdä Henrikille jotain, kun ihan varmasti jossain kohtaa hän huomaa heidän muuttuneet välit. Kadullakin hymyilivät toisilleen vaikka Daniela onkin Noelin kanssa. Noel hermostuisi todella paljon.
Noel antaa myös Henulle rakkautta ja munaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että Noel ei vedä käyttöön Danielan kaappaus korttia Akia ja erityisesti Henrikkiä vastaan? Siinäkin oli kanssa kuvio. Aki ja Henrik suoritti Danielan kaappauksen ja laittoman vankina pidon. Kummatkin saisi linnaa useita vuosia mutta ei, asia vedettiin niin, että Noel ja Daniela eivät soittaneet poliisia paikalle ja tehneet rikosilmoitusta. Sama juttu Matiaksen kohdalla. Juuri kun näytti että Miki sai todisteet Noelia vastaan, Miki laitettiin ryssiin juttu. 😠
Vierailija kirjoitti:
Laitelan käänteissä oli toinenkin ärsyttävä epäkohta. Ismo paiskasi essun maahan ja lähti. Näkyi että Kalle oli maksimissaan metrin päästä Ismosta, kun katosi hänen peräänsä. Lasse ja Aaro jäivät keskustelemaan. Vähän myöhemmin Kalle ja Lasse tuli Laitelalle silleen "täällähän sä olet" ihan ku Kalle olisi mukamas onnistunut kadottamaan Ismon? Ei sentään niin kovaa kirmaa, että poika ei pysyisi kuusikymppisen isänsä kintereillä :D
Avaatteko tätä juttua hieman? Käykö Delismossa joku hämärä huppari tyyppi vai kolahtaako jossain takahuoneessa ja Ismo säikähtää niin että paskoo housuihinsa?
Mä olen sekoamassa. Jutan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatteko tätä juttua hieman? Käykö Delismossa joku hämärä huppari tyyppi vai kolahtaako jossain takahuoneessa ja Ismo säikähtää niin että paskoo housuihinsa?
Ismolla vaan meni hermo "hankaliin" asiakkaisiin ja päätti pistää hanskat tiskiin. Kalle, Lasse ja Aaro tulevat paikalle juuri kun Ismo on ajamassa asiakkaita pois Delismosta. Ismo ja Kalle lähtevät pois paikalta ja Aaro päättää ottaa ohjat käsiinsä. Myöhemmin Ismo palkkaa Aaron Delismon pyörittäjäksi, vaikka itse omistaakin edelleen kaupan.
Miksi sarja on niin huono nykyään?
Panu uteli Ainolta onko mahdollisesti lapsia suunnitelmissa. Mietin, että olisiko Valtterilla aikomusta sellaiseen? Saattaa Aino raskaaksi? Kallelta ja Sampolta ei pahemmin udeltaisi häiden jälkeen aiheesta. Ismo tosin silloin jokunen aika sitten haaveili niistä lastenlapsista varmaan ekaa kertaa ikinä Kallen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sekoamassa. Jutan takia.
Mä olen sekoammassa sarjan paskan laadun takia.
Haluaisin Kallen ja Sampon naimisiin vain siksi, että kuulisi millaiseen sukunimi muotoon päätyisivät vai pitäisikö kumpikin oman nimensä. Alkuperäishahmojen sukunimiä on harvemmin muutettu kokonaan pois.
Edelleen muistutan, ettei tätä ketjua tai sarjaa ole pakko katsoa. Jos ahdistaa tekee vain itselle palveluksen lopettamalla. Kenenkään ei pidä väkisin katsoa. Ihmettelen oikeasti kun katsotaan ja haukutaan vaan sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää spoilatko päätösjakson tapahtumia. Yllätys pilataan. Jää kakan maku suuhun.
Yksinkertainen ratkaisu ongelmaasi: jatkossa et nuole omaa tai toisen ulosteista persereikää.
On pakko seurata sarjaa ja nähdä omin silmin miten alas laatu vajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauas on tultu siitäkin kun Anni vei Severin mummolaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu eihän sitä kukaan kiellä. Lähinnä jos aiheuttaa pahaa mieltä tai masennusta niin ei kannata.
Aaro voisi ihan hyvin panna Ismoa. Ja Ismo huutaisi kutvanan voimasta.
Luulin muuten Ismon ajavan autoa siinä kohtauksessa, jossa Lasse, Aaro ja Kalle kävelivät kohti Delismoa. Siihen viereen kääntyi hitaasti ajava samanlainen auto kuin Ismolla, mutta Ismo tulikin kaupan sisältä. Kolmikko siis käveli sitä Delismon katua ja olivat melkein jo kaupan kohdalla. Ajattelin, että Ismo pysähtyy viereen tukkulaatikoineen tai jotain sellaista. Olikin ilmeisesti vaan puhdasta sattumaa kohtauksessa.