Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
13301/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella yllättynyt jos Linda ei syvennä suhdettaan Joonataniin? 😆

Vierailija
13302/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei oo totta! Eikö edes Afrikassa myydä smetanaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13303/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa takaisin tai sarja ei ole enää entisensä.

Vierailija
13304/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Taisin itse sanoa kuukausia sitten tai jopa vuosi sitten viime keväänä, että oon yksinäinen ja saan iloa sarjasta. Katson joka päivä vanhoja jaksoja muutaman. Joskus ne pauhaa taustalla. Tuntuu pahalta, kun täällä ollaan osittain viety vitsiksi ne on kommentit. Tulee nimenomaan olo, että täällä vaan veetuillaan mulle, koska en ole nähnyt muiden laittavan samaa. Se tuntuu oikeasti pahalta. Tiedän että tämäkin saa kohta lisää huomiota ja viestiä kopsataan tai varioidaan vitsimuotoon.43

Vierailija
13305/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa lukitussa/poistetussa (?) Salkkari-ketjun kommentissa oli 1k alapeukkua. 😂

Vierailija
13306/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipsa takaisin tai sarja ei ole enää entisensä.

Osteri Ossi ja Tanjuska Tanja puuttuu!

Vierailija
13307/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla että majatalon rahvas emäntä julkistaa suhteensa Gunnariin ja ilmoittaa että on tästä edespäin, Salla Mustavaara, ei mikään Mattila-Taalasmaa. Ovat Gunnarin kanssa menneet vihille maistraatissa mutta hääjuhla pidetään Amandassa.

Vierailija
13308/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaaliuutisii! Noel ja Daniela on tehny onlyfansiin jotain toimistofantasioita! Sain tietää ku Hani kerto Ismon yöllä runkanneen sille! Koko talo on ihan likanen synninpesä! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!

Vierailija
13309/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Taisin itse sanoa kuukausia sitten tai jopa vuosi sitten viime keväänä, että oon yksinäinen ja saan iloa sarjasta. Katson joka päivä vanhoja jaksoja muutaman. Joskus ne pauhaa taustalla. Tuntuu pahalta, kun täällä ollaan osittain viety vitsiksi ne on kommentit. Tulee nimenomaan olo, että täällä vaan veetuillaan mulle, koska en ole nähnyt muiden laittavan samaa. Se tuntuu oikeasti pahalta. Tiedän että tämäkin saa kohta lisää huomiota ja viestiä kopsataan tai varioidaan vitsimuotoon.43

Oletko "Aamu ei palaa" kiusaaja. Mieti miltä musta tuntuu!

Vierailija
13310/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla että majatalon rahvas emäntä julkistaa suhteensa Gunnariin ja ilmoittaa että on tästä edespäin, Salla Mustavaara, ei mikään Mattila-Taalasmaa. Ovat Gunnarin kanssa menneet vihille maistraatissa mutta hääjuhla pidetään Amandassa.

Odotan innolla että Amanda puretaan!

Vierailija
13311/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejärkinen äiti ei hylkää lastansa milloinkaan. Joannan sopiva rangaistus on se, ettei näe tytärtään enää.

Vierailija
13312/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta sekopäät.

Vierailija
13313/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallelle soossit prseeseen.

Vierailija
13314/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervejärkinen äiti ei hylkää lastansa milloinkaan. Joannan sopiva rangaistus on se, ettei näe tytärtään enää.

Mikä rangaistus se on, kun Joanna on selvästi sanonut ettei halua lapsia?

Vierailija
13315/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Mira ole Joannan lapsi. Tämä sekopää jankkaaja voisi lopettaa.

Vierailija
13316/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voisi katsoa päivän jakson... 😁

Vierailija
13317/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä rangaistus se on, kun Joanna on selvästi sanonut ettei halua lapsia?

Kyllähän Mirahan on paljon traumoja, koska Joanna hylkäsi hänet ja joutui elämään koko elämänsä nuorisokodeissa ja senkin takia mira haluaa olla parempi äiti ilolle, kun se oma äiti ei ollut

Vierailija
13318/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa lukitussa/poistetussa (?) Salkkari-ketjun kommentissa oli 1k alapeukkua. 😂

Tämän ketjun ensimmäisessä / aloittajan kommentissa on yli tuhat tykkäystä. Näköjään ketju on todella suosittu.

Vierailija
13319/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Mira ole Joannan lapsi. Tämä sekopää jankkaaja voisi lopettaa.

Mä saan spekuloida mistä mä HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN!

Vierailija
13320/59931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha! Sampon kosinta on jaettu kahteen eri jaksoon. Nämä salkkarien kosinnat noudattaa aina samaa kaavaa mm. että paikka on aina Amanda ja että paikka on mauttomasti ylikiristeltu. Yleensäkin toi käden pyytäminen on jotain niin kornia 2023.

Hanin ja Kallen keskustelu Delismon edessä jo paljasti, miten Kalle tulee reakoimaan Sampon kosintaan.

Lindan ja Hanin uudelleen sijoitusta aletaan valmistelee. Viittaan mm. Hanin reaktioon kun se jutteli Kallen kanssa ja näki Joonatanin ja Lindan.

Sama juttu on Lindan kanssa. Linda muka menossa töihin. Seisookin oikein Ullan ovella mutta tekee sieltä koukkauksen Ellun ovelle, koska Kari. Huomasitteko? 😆

Ensin oli Jokisen eväät levällään vaikka Miran sukunimi ei ole enää Jokinen. Nyt on Tammisen evaat levällään. Outoa että Nella ei tunnista panemisen ääniä tai ole utelias kuulemaan, mitä on menossa. Varsinkin kun näkevät Mikin. Luulisi että siinä alkaisi pääkoppa raksuttaa. Kuulma Evan selitys Nellalle joogasta menee läpi. Joogaan ei tosin kuulu ähkintä vaan äänettömyys.

Evan ja Kristianin juttu alkaa uudelleen. En oikein usko tähän Nella Eetu juttuun, se on tainnut olla hämyä. Nella ottaa keväällä hatkat, eli jättääköhän hahmo sarjan?

Ketju on lukittu.