Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Olenko mä Linda Eerikäinen... insestiseksuaali?
Heli Sievinen kirjoitti:
Laura Kiviranta kirjoitti:
MUN KOTI! MUN KOTI!
Sä pääset sinne nyt, mä vien sut!
Aiottekste viedä äidin jonkun tuntemattoman kotiin?
Siis mä olen hinkannu itteeni oven kahvaan varmaan 2h ku ei saa munaa.
Yrittääks Heli käännyttää mutsii lepakoks?
Jaahas, alapeukuttajat eivät jätä tätäkään ketjua rauhaan. Teette mun oloni tosi kurjaksi. Ennen pitkään tapahtuu jotain peruuttamatonta. Onko kiva sitten? Sen jälkeen teette vaan ivaa, että yks luuseri tappo ittensä.
Lasse Sievinen kirjoitti:
Annika kuoli, Heli on lesbo, Katri raiskattiin, Nella joutu vankilaan. On siinäki mulla tytöt.
Lasse seurusteli transsukupuolisen kanssa. On siinäkin mulla mies.
Kyllähän se jakorasia vastusteli. Mut sit ku siitä sai otteen... oi vit tu se teki hyvä!
Pete
Vierailija kirjoitti:
Aattelin, että Sampo näkee Kallen umpikännissä ja tajuaa tehneensä virheen ja palaavat yhteen. Eikä Ismo saa tietää retkahduksesta ollenkaan. Se pysyy kurissa suhteella, mutta lähtee käsistä rahahuijauksen paljastuttua.
Sampo ei ansaitse Kallea. Tiesi miten Kalle jätettiin viinan takia, joka sekin oli Sampon vika ja siitä huolimatta menee itsekin jättämään törkeästi. Ihme että Kalle on järjissään, kun tulee surua vaan koko ajan.
Sauli Kiviranta kirjoitti:
Mitä sä sekoilet? Mä yritän viedä Lauran kotiinsa, tule sitten ite mukaan tai vie vaikka itse!
Mun bisneksiltä meni just pohja. Ja arvatkaa, arvatkaa mikä mua lohduttaa eniten? Se että mun ei tarvi enää panna sitä vanhaa ämmää!
Roolipeliketjun on edelleen olemassa jos haluaa leikkiä hahmoilla. Turha spämmää täällä sivut täyteen. Eihän kukaan huomio mun piipityksiä. Ja se ärsyttää. Ehkä vaihdan kokonaan Jodeliin, kun tää ei lopu täällä.48
Eva Tamminen kirjoitti:
Siis mä olen hinkannu itteeni oven kahvaan varmaan 2h ku ei saa munaa.
Entä jos mä vähän hinkkaan sun päälläs!
Heli Sievinen kirjoitti:
Sauli Kiviranta kirjoitti:
Mitä sä sekoilet? Mä yritän viedä Lauran kotiinsa, tule sitten ite mukaan tai vie vaikka itse!
Ääliö! Mitä sä sekoilet? Laurahan on jo kotona! Huutanu ja uhannu aseella tossa oven edessä ties kuinka kauan.
Vieläkö Spaniela kiukuttelee kuin Laila Noelille?
Vierailija kirjoitti:
Roolipeliketjun on edelleen olemassa jos haluaa leikkiä hahmoilla. Turha spämmää täällä sivut täyteen. Eihän kukaan huomio mun piipityksiä. Ja se ärsyttää. Ehkä vaihdan kokonaan Jodeliin, kun tää ei lopu täällä.48
Täällä on kivempaa. Ja sä et jakele täällä käskyjä!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, alapeukuttajat eivät jätä tätäkään ketjua rauhaan. Teette mun oloni tosi kurjaksi. Ennen pitkään tapahtuu jotain peruuttamatonta. Onko kiva sitten? Sen jälkeen teette vaan ivaa, että yks luuseri tappo ittensä.
Ne on sitä varten että saa kertoa tykkääkö viestistä vai ei. Ei siitä pidä kenenkään pahoittaa mieltänsä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta! Sä kiihotat mua!
Noel Axelsson kirjoitti:
Daniela Honkanen kirjoitti:
Mun nimi on nykyään Oona. Ching chang chong vaan!
Mä olen sun kamasutra mentori!
Sä kiihotat mua toimitusjohtaja!
Vierailija kirjoitti:
Kannattas vähän miettii mitä sanoo. Tollanen syrjiminen ei oo kivaa.
Oona? Missä mä olen ton nimen kuullu? Ilo? Onks kaikki... Ei! Sä et ole Ilo! Sä olet se Oona! Nyt saa ta na ikkunasta ulos!!!!!