Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
12321/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun paremman tuotannon pitäisi ostaa oikeudet Dahlian hahmoon.

Inkeri Mertanen on huippu ja Dahlia hyvin tehty ja hauska hahmo, mutta en koskaan ole ymmärtänyt miksi Dahliaa pidetään aina ylivoimaisena. Onhan tuollaisia rouvashahmoja ollut sarjat pullollaan. Pohjoisen tähti sarjassa eri tyyppinen poliisipäälikko muistuttaa etäisesti Dahlian rahvasta siskoa. Sari Siikander näyttelee.

Rantabaarin viimeisimmällä kaudella esiintyi muutamissa jaksoissa Olga Lammasniemi, joka oli selvästi Raban versio Dahliasta. Dahlian tavoin kuului varakkaaseen sukuun ja käytökseltäänkin muistutti jonkin verran Dahliaa. Tällä hahmolla oli esimerkiksi myös oma henkilökohtainen palvelijansa. Ei tosin sentään yhtä koppava ja ylimielinen, mutta muutoin hyvin Dahlian kaltainen hahmo. Ei haittaa vaikka nähtäisiin seuraavallakin kaudella sarjassa.

Palvelija on tänä päivänä kyllä todella epäuskottava asia. Varakkailla on kyllä apua ja kaikenlaisia palveluita mutta harvalla mitään omaa palvelijaa on sentään. Dahlian Puput on jo tosi övereitä.

Dahlia on hahmo, jolle sopii palvelija niin miksi ei saisi olla? Ei palvelija ole mikään niin överi, jos on rahaa. Eiköhän jossain ulkomaillakin ole rikkailla palvelijoita, sellaista ei vain ole totuttu Suomessa näkemään.

Vierailija
12322/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, ettei Salkkareiden päätösjakson mainosta näytettäisi. Pääsisi yllättämään kunnolla. Mainokset ovat paljastavia.

Juhannuksen aikoihin on ilmeisesti vasta päätösjakso televisiossa, joten tuskin ainakaan vielä tuota ollaan näyttämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12323/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Salkkareissa myös muuten joskus tule samanlainen kuoleman lavastus ala Männistöt. Perttu vietiin sairaalaan mutta siirrettiin yksityissairaalaan, jossa kuoli. Oikeasti Männistöt vaan maksoi sairaalalta todistuksen kuolemasta. Ja tämä on tullut muutama vuosi sitten joten varmaan ihan ok mainita tästä täällä.

Vierailija
12324/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Salkkareissa myös muuten joskus tule samanlainen kuoleman lavastus ala Männistöt. Perttu vietiin sairaalaan mutta siirrettiin yksityissairaalaan, jossa kuoli. Oikeasti Männistöt vaan maksoi sairaalalta todistuksen kuolemasta. Ja tämä on tullut muutama vuosi sitten joten varmaan ihan ok mainita tästä täällä.

Onhan siitä ollut täällä jo pitkään juttua, että Sami Kosonen olisi vain lavastanut kuolemansa vaarallisen peiteoperaation takia.

Vierailija
12325/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkeri Mertanen on huippu ja Dahlia hyvin tehty ja hauska hahmo, mutta en koskaan ole ymmärtänyt miksi Dahliaa pidetään aina ylivoimaisena. Onhan tuollaisia rouvashahmoja ollut sarjat pullollaan. Pohjoisen tähti sarjassa eri tyyppinen poliisipäälikko muistuttaa etäisesti Dahlian rahvasta siskoa. Sari Siikander näyttelee.

Dahlian vaatteet, puhetyyli ja pelkkä läsnäolo on jotain uniikkia. Ei ole mikään tavallinen varakas rouvahahmo.

Olemus ja tapa puhua, mutta vaatteista en menis takuuseen. Samaa halpakrääsää nekin oikeasti ovat. Oikeasti varakkaalla rouvalla olisi korvareiät ettei tarvitsisi käyttää feikkikorviksia. Mut Inkerillä ei ole reikiä niin pakko tehdä niin. Jossain kohtauksissa on näkynyt liian hyvin se ettei mikään kovis ole läpi.

Vierailija
12326/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä ollut täällä jo pitkään juttua, että Sami Kosonen olisi vain lavastanut kuolemansa vaarallisen peiteoperaation takia.

Jep, Salkkareissa kukaan ei tosin ole ostanut "kuolemaa" rahalla vaan ne on aina ollut epämääräisiä lavastuksia.

Vierailija
12327/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlian vaatteet, puhetyyli ja pelkkä läsnäolo on jotain uniikkia. Ei ole mikään tavallinen varakas rouvahahmo.

Olemus ja tapa puhua, mutta vaatteista en menis takuuseen. Samaa halpakrääsää nekin oikeasti ovat. Oikeasti varakkaalla rouvalla olisi korvareiät ettei tarvitsisi käyttää feikkikorviksia. Mut Inkerillä ei ole reikiä niin pakko tehdä niin. Jossain kohtauksissa on näkynyt liian hyvin se ettei mikään kovis ole läpi.

Sarjassa ei voi tietenkään näkyä ainakaan mitään merkkejä, mutta ei sillä ole väliä onko kaikki jotain aitoja luksusbrändin vaatteita. Materiaalit vaikuttaa kuitenkin laadukkaalta ja vaatteiden tyylissä huokuu arvokkuus. Vaikka korvareikiä ei ole, nuo Dahlian korvakorut ovat silti hyviä klipsikorvakoruiksi.

Vierailija
12328/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kuvioita sarjaan:

-Aaro retkahtaa ja joutuu psykoosiin käyttämiensä pillerien takia. Psykoosin myötä Aaron muisti palautuu.

-Dahlian ja Gunnarin välit syvenevät. Dahlian huvilan remontti vihdoin valmistuu. Dahlia pyytää Gunnaria muuttamaan hänen kanssaan huvilaan.

-Lindan ja Joonatanin suhde lässähtää. Kari kosii Lindaa.

-Viola hakee uudelleen opiskelemaan ja lähtee myös töihin. Nella pääsee töihin vaateliikkeseen (kauppakeskus Kaarinaan tietenkin). Miran vanhempien henkilöllisyydet selviävät.

-Valtterin touhut paljastuu. Aino kauhistuu ja eroaa Valtterista. Aino poistuu sarjasta, koska alkaa pelätä Valtteria ja haluaa mahdollisimman kauas Valtterista. Valtter ihastuu Ainoon.

-Eetun ja Nellan suhde syvenee. Kristianin ja Eevan salasuhde paljastuu. Miki käskee Eevan muuttamaan muualle. Nella eroaa Kristianista ja alkaa miettiä Eetun luokse muuttoa.

-Lassen ja Joannan suhde rakoilee. Lasse alkaa epäillä Joannan pettävän tätä Mikin kanssa. Joanna päätyy kertomaan Lasselle Mikin tehtävästä.

-Henrik ja Daniela palaavat yhteen. JP piinaa edelleen Henrikiä, ja yrittää sabotoida Henrikin ja Danielan suhteen. Nyt siis myös Daniela joutuu JP:n kynsiin.

Vierailija
12329/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainosta pitikin sanoa, että edelleen kuvauksissa. Päivitti asiasta pitkästä aikaa stooriin.

Vierailija
12330/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varoitan teitä! Omaa isää ei kannata etsiä!

Vierailija
12331/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se Pipsan ja Mirkun sota on sitten päätösjaksossa kun siitä on jo vuosi puhuttu.

Vierailija
12332/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se Pipsan ja Mirkun sota on sitten päätösjaksossa kun siitä on jo vuosi puhuttu.

Käsikirjoittajat ei muista Pipsaa. Katsojilla kannattaisi hyväksyttää käsikirjoituksetkin kun paljon asioita unohtuu ja yhtäkkiä muuttuu.

Vierailija
12333/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka Haapala kirjoitti:

Mä varoitan kaikkia! Mua ei kannata ärsyttää!

Vierailija
12334/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Inka Haapala kirjoitti:

Nukkeni mun, sun alushousut tuoksuu satumaiselta!

Vierailija
12335/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vit tu!

Vierailija
12336/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko kuvio missä Miki menee pimeään kuulusteluhuoneeseen pyytämään Rajalalta töitä takaisin oli kiusallisen surkea. Ja kaikki mikä tapahtuu tuon ns.laitoksen ympärillä. Tuo on kuin jokin lähikioski jota pyöritetään kolmen naisen voimin jossain syrjäkylillä. Moi, pääsiskö takaisin töihin. Joo, tervetuloa peiteoperaatioon.

Ja JiiPee nyt on ihan sketsihahmo sen 90-luvun Backstreet Boys-taustajoukkionsa kanssa. Miten sarjassa ns.pahikset ovat melkein kautta linjan menneet ihan vihkoon ja ovat lähinnä huvittavia? Alkaen jo Pasi Ruotsalaisesta ja siitä hölmöstä Jasusta, kaikilla nahktakki ja joku hammastikku suussa. JiiPee on korvannut hammastikun viiksillä.

Benkku kävi niin kovan koulun ja uhkakuvat sen Karin autokauppiaan kanssa joka oli hyvinkin uhkaava. Lisäksi kaveri asui Afrikassa jossa kaiken logiikan mukaan törmännyt myös aika ikävään rikollisuuteen. Luulisi ettei tuollainen klovni kuin JiiPee paljon liikuttaisi.

Vierailija
12337/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtter kirjoitti:

Inka Haapala kirjoitti:

Nyt sinä rahakas ja pervo nuuhkija saat maistaa turvasumuttimen iloa!

Vierailija
12338/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on lapsellinen. Ottaa niin päähän.

Vierailija
12339/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtter kirjoitti:

Inka Haapala kirjoitti:

Nyt sinä rahakas ja pervo nuuhkija saat maistaa turvasumuttimen iloa!

Hahaa, mä ilmotan heti Lindalle sun laittomista sumuttimistas! Pääsetpä sinäkin näkemään naisvankilan ilot!

Vierailija
12340/59931 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanit ja Henut tässä näin!😘

Ketju on lukittu.