Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Moosen kk palkalla Henrik maksaisi 50.000e Akille käytännössä koko työuransa. 1500e kk palkasta tuskin pystyy 200e kk enempää lyhentää, niin repikää siitä.
Tietenkin JP voisi 500,000e likvidoida sen vanhemmat niin saisi fyrkat nopeemmin.
Pönttö hei, Aki ei halua rahoja.
Mä ajattelin, mitä jos Joanna antoi Miran suljettuun adoptioon silloin vanhempien tiedot ovat suljettua.
Mä ajattelen aina ja vaan Oonaa
Mä ajattelen aina ja vain seksiä!
Mä ajattelen aina ja vain Noelia!
Mä olen tämän yhtiön toimitusjohtaja.
Mä ajattelen aina ja vain sherryä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moosen kk palkalla Henrik maksaisi 50.000e Akille käytännössä koko työuransa. 1500e kk palkasta tuskin pystyy 200e kk enempää lyhentää, niin repikää siitä.
Tietenkin JP voisi 500,000e likvidoida sen vanhemmat niin saisi fyrkat nopeemmin.
Pönttö hei, Aki ei halua rahoja.
Ei ole kysymys siitä, haluaako Nikkinen rahansa vai ei joka jo sinänsä Aki Nikkisen luonteen mukaisesti outoa. Vaan siitä JOS... Sinä et luultavasti selviytyisi 50k velasta ikinä! 🤭😁😆
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän yhtiön toimitusjohtaja.
Mä olen tämän yhtiön seksitoimitusjohtaja!
Mä olen tämän kerrostalon puheenjohtaja!
Aaro osaa olla ovela. Se varmasti vaanii tässäkin ketjussa kaiken aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Jiri Sievinen Return!
Vaihtaa nimensä, koska Armi kävi haistattelee Tallinnassa!
Vierailija kirjoitti:
Kaljakari https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEjq62r8AAecwXnS_…
Ei enää mitään. Oonaakaan ei näy ja Laurakin on vain unohdettu hullu.
Kari on todellakin aiemmin tupakoinut. Nyt sekin on poistettu ja eipä toi Kari enää juuri kaljaakaan juo
Mitä jos Joanna antoi Miran suljettuun adoptioon, että jos mira alkaa etsiä Joannaa
https://netti-tv.fi/katso/salatut-el%C3%A4m%C3%A4t-mit%C3%A4-kuuluu-dah…
Tämäkin ehti mennä jostain läpi ja jäädä kummittelemaan vaikka ei pysty katsoa. Oltiin vielä 3 vuotta sitten aika varmoja Aaron ja Dahlian tulevista häistä, jotka sitten peruttiin koronan takia.
Paska ohjelma.