Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Syytön, kunnes toisin todistetaan. Missä ovat konkreettiset todisteet siitä, että Lauri on kopteriturman takana?
Laaksonen on symppis kuten Sami Kosonen! Minä tykkään tästä hahmosta.
Vierailija kirjoitti:
Syytön, kunnes toisin todistetaan. Missä ovat konkreettiset todisteet siitä, että Lauri on kopteriturman takana?
Huoh, et voi olla niin idiootti! 🙈
Sentään Lauri ei ole tullut takaisin. Johan sekin on ollut pari vuotta linnassa. Ajattelin alkuvuodesta, että pian varmaan tulee sarjaan, kun leikkasi tukkansa ja partansa. On nykyään ihan saman näköinen kuin silloin. Mutta näyttelijä on kiinnityksellä teatterissa. Tuskinpa Lauria muutenkaan kaivataan enää Pihlajakadulla. Sampo tosin varmasti saisi pienet sätkyt eikä varmasti uskaltaisi tehdä mitään jos Lauri havittelisi Kallea takaisin.
Ritala antaisi kyllä Noelille kunnon kuuman kyydin. Huh huh pelkkä ajatuskin jo.
Meinaako Salla jatkaa yhä asumistaan Taalasmailla niinku ei mitään?
Vierailija kirjoitti:
Meinaako Salla jatkaa yhä asumistaan Taalasmailla niinku ei mitään?
Taitaa muuttaa Dahlian luo sviittiin.
Aki ei rakasta Cindyä eikä Cindy Akia vaan kummatkin haluaa vaan tapailusuhteen, vai pitäisikö sitä sanoa panosuhteeksi ja kummatkin käsittää väärin?
Minkä takia muuten Ritala yhtäkkiä on kääntynyt Anskuakin vastaan? Ennen teki kaiken mitä Ansku käski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako Salla jatkaa yhä asumistaan Taalasmailla niinku ei mitään?
Taitaa muuttaa Dahlian luo sviittiin.
Gunnar muuttaa sinne, ei Salla.
Joutuuko Kari Kelan sairauseläkkeelle mutta Kansaneläkkeen perusosalla koska Kari ei ole koskaan maksanut senttiäkään lelluja ja velluja?
Vierailija kirjoitti:
Sallan näyttelijäkin taitaa olla kipeä. Kuulee äänestä.
Seuraavaksi varmaan Cindy, kun Mialla oli helmikuussa storyssa video Timon ja Sampsan kanssa. Mian ääni oli lähtenyt. Osittain pelkkää pihinää vain. Miksiköhän muuten heillä kolmella näytti olevan Amandan asut päällä vaikka olivat ulkokuvauksissa. Kiinnitin siihen pääasiassa huomiota, koska harvemmin lähtevät työasut päällä. Heillä oli ihan ulkotakit, pipot ja kaulaliinat. Mialla varmaan kylmä kun naisilla on se hame vaan.
Gunnar menee Amandaan jauhaa Dahlian reisiä! Missionary jumppaan!
Mitä jännitettävää tässä on kun on selvää että Ansku on tämä yllätystodistaja?
Laurin kannalta olisi ainakin ollut järkevää tuhota limusiini. Sehän oli asentanut sinne jotain extraa, kun sitä ihme savua saatiin sisään asti. Edelleen kiinnostaisi tietää miten Lauri sen kopterin muka sai putoamaan.