Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (61078)

Vierailija
60261/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa "hetero" toteaa aina lesbolle tai homolle olevansa IMARRELTU mutta.. HETERO sana jätetään sanomatta (pois sulkien Ismo Laitela) ja todetaan kiitos mutta ei kiitos.

En mä olisi yhtään imarreltu että joku haluaa nussia mua perseeseen. Mä olisin saamarin kiukkuinen koska kokisin olevani joku panopuu ja halvennettu. 😡

Kallen näyttelijä on sanonut ihan samaa, että on ottanut jokaisen iskuyrityksen miehiltä vain imarteluna :D

Vierailija
60262/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa selvisi. Kari järjesti itse auton varastamisen että saa aikaa tilanteen jossa Salla myy osakkeet Sampolle. 

Olli epäilee että Laila pettää sitä. Tämähän kuvio alkoi jo silloin kun Olli ja Matias oli Aaron kaupalla ja Olli kysy asiasta Matiakselta. Kun Olli ja Matias tuli takaisin Kajandereille, Vertti istui reteesti sohvalla. Ei kukaan nähnyt Ollin ilmettä?

Taatusti Olli ja Erika vakoilee Lailaa ja Vertti paljastuu ja väärinkäsitys pysyy väärinkäsityksen. Tai sitten ne näkee kuinka yksi asia johtaa toiseen 🤭 

Olen varma. Lailasta ja Vertistä tulee pari kun Erika poissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60263/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Iisa ole treffeillä. Ei treffejä sovita tuollaiseen paikkaan. Bodylangue kertoo ihan muusta. Kyseessä on asiakas tapaaminen. Iisan ammattiin liittyvä. Tietenkin iisa näki Ismon ja kiusaa Ismoa kunnolla. Mutta yks ja kaks, yksi asia johtaa lopulta toiseen. 

Vierailija
60264/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ODOTTAKAAHAN VAAN KUN SAATTE KOHTA KUULLA YLETTÖMÄSTI ISMON SUUSTA.... MUTTA SE IISA. SIINÄ VASTA IHANA NAINEN. OIKEA SYDÄMENI ENKELI. 

Vierailija
60265/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsikö Joanna saksia pum pum?

Vierailija
60266/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Kalle tarkoitta mun tapailu voi johtaa yläättäviin tilanteisiin

Vierailija
60267/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en jaksa yhtään Lindaa. Toivon mukaan myöhemmin jäisi kiinni näistä epäkohdista ja joutuisi vastuuseen. Kuitenkaan näin ei tule käymään, koska Monika rakastaa kuulemma näytellä poliisia ja tuskin jaksaisi olla sarjassa mikään tarjoilija tai kauppa-apulainen. Tietenkin tulevaisuudessa tulee ainakin yksi kohtaus, jossa Tatu on kahdestaan Rajalan kanssa ulkona. Olisiko mahdollista, että Tatu haiskaa Lindan puuhia...

Vierailija
60268/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän tilanteen nimi on Ismo Laitela. 

Vierailija
60269/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti Ismoa. Noloahan se olisi, jos olisi tollainen vanhempi joka vakoilee ja järjestää kaikenlaisia häppeninkejä. Moni myös luultavasti jättäisi sellaisen deitin...

Vierailija
60270/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en jaksa yhtään Lindaa. Toivon mukaan myöhemmin jäisi kiinni näistä epäkohdista ja joutuisi vastuuseen. Kuitenkaan näin ei tule käymään, koska Monika rakastaa kuulemma näytellä poliisia ja tuskin jaksaisi olla sarjassa mikään tarjoilija tai kauppa-apulainen. Tietenkin tulevaisuudessa tulee ainakin yksi kohtaus, jossa Tatu on kahdestaan Rajalan kanssa ulkona. Olisiko mahdollista, että Tatu haiskaa Lindan puuhia...

Jos jaksossa Vedätyskellot soivat ei Tatu oivalla mitään Lindan toiminnasta niin sitten se on kyllä siinä Mika Luukon murhaa myöten. 

Vierailija
60271/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen auton varastaa? Sampoko? Itse sain tv-lehdestä käsityksen että joku vie sen sillä välin, kun Kari on Sallan kanssa syömässä ns. treffailemassa.

Vierailija
60272/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä. Evan. Gunnarin. Dahlian ystäväpiiri käyttää yhä Aaron valintaa? 😳

Melkein voisi luulla, että Aaron valinta on Helsingin ainoa kauppa. AV:ssa käy yhtä paljon asiakkaita ja taustaltaan samoja kuin kaupungin ainoassa sairaalassa. 

Vierailija
60273/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta oli soittanut Ismolle ja kysynyt onko Aaro kaupalla.

Vierailija
60274/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen auton varastaa? Sampoko? Itse sain tv-lehdestä käsityksen että joku vie sen sillä välin, kun Kari on Sallan kanssa syömässä ns. treffailemassa.

Jos lukisit näitä postauksia, niin olisit jo saanut vastauksen kysymykseesi. 100 varma vastauksen saa vasta yöllä 00:01 jälkeen. 

Vierailija
60275/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lukisit näitä postauksia, niin olisit jo saanut vastauksen kysymykseesi. 100 varma vastauksen saa vasta yöllä 00:01 jälkeen. 

Kari sen järjestää mutta ajaako ite auton pois. Suuri riski jäädä kiinni jotakin kautta. Tosin ei hätää, Linda suojelee..

Vierailija
60276/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin kans huomiota, että Daniela taisi olla jopa humalassa tässä jaksossa. Aikoi juoda lisää mutta Noelin tuotua pisti äkkiä pullon pois, lasin syrjään ja karkasi makuuhuoneeseen. Alkoholiongelmia on käsitelty ihan huolella sarjassa, mutta voisihan se olla yksi mahdollinen juoni, että Daniela myöhemmin raskautuu ja ei osaakaan lopettaa.

Vierailija
60277/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/o1/v/t2/f2/m78/AQOkx_AdoNy1yhF…

Monika paljastaa et selkeesti taas myöhäisillan poliisikohtauksia menossa. 

Vierailija
60278/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiri ja Anniina ei ole missään juridisessa suhteessa. Pelkkä avoliitto. Eivät käsittääkseni edes kihloissa. Asunto on Jirin. Kyllä se olisi Anniina joka sieltä pitäisi lähteä. Anniinan rahoja ei ole siinä käsittääkseni kiinni. 

Vierailija
60279/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/o1/v/t2/f2/m78/AQOkx_AdoNy1yhF…

Monika paljastaa et selkeesti taas myöhäisillan

Tatun näyttelijän stoorissa Tatu näytti ihan hämärähemmolta mustassa hupparissaan. Tylsää jos sekin pilataan.

Vierailija
60280/61078 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää suunnattomasti se että sarjan hahmot laitetaan tekemään tekoja joista oikeassa maailmassa joutuisi vankilaan. Sitten kovasti koetetaan katsojalle jännätä kuinka hahmon käy. Jääkö kiinni ja joutuuko vankilaan. On jo oppinut, ei jää kiinni, eikä joudu vankilaan. Aarot. Akit ja Noelin tai Elinat. Sarjan fanit käyttää hirmuisesti enerkiaa mitä hahmolle seuraa kun se jää kiinni tai mitä kärsinyt osapuoli toimii tai vaatii. On oppinut että tekijöille ei seuraa mitään eikä uhrit ikinä vaadi oikeusteitse mitään vaan asioiden annetaan olla. Ihan kuten Gunnar. Ei tehnyt rikosilmoitusta Aaroa ja sairaalaa vastaan kun ei ole muka todisteita ja Kari ja Salla joutuisivat ongelmiin. Aina on joku selitys miks, ei tehdä niin kuin normaali ihminen tekisi kokiessaan vastaavaa. Sama juttu Dahlian kohdalla. Dahlialle riittää kun sai eron Aarosta pika pikaa ja koko murhan yritys saa olla. Rikosilmoituksen teko ei maksa mitään. Aaron hahmo tappoi tai murhasi Mika Luukon eikä tämä ole ensimmäinen kerta. Aaron vastuulla oli myös Lindan veljen Antonin kuolema. Evan kaappaus. Vankina pito. Nadjan vankina pito. Nadjan hetkellinen kaappaus. Noelin Elinan yliajo jonka lavastus Akin syyksi. Aki ja Henrik kaappasivat Danielan ja ei mitään. Musta tämä ei ole ihan oikein että asioita esitetään ja kuvataan näin. Suomessa on kahelia porukkaa muutenkin yllin kyllin tekemään sekoja kun nähneet liikaa telsua. Niinku sekin "Lohjan pariskunta". Ihan hirmuista, etovaa 🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan