Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
59721/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin kukaan kirjottaisi omia yhteystietoja kirjaston kirjaan. Eri asia jos olisi taipannut vaikka lapun.

Eikö siinä ollut niin että Paavo oli vienyt oman kirjan sinne johonkin kierrätys pisteeseen kirjastossa.. ehkä siellä on sellaistakin..

Ennakoissa kävi ilmi nyt, mutta oletin ennen sitä että kyse oli Paavon juuri palauttamista kirjoista. Kuten kirjastossa yleensä.

Vierailija
59722/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on nyt ainakin selvää ensi viikosta, Linda ei aio käräyttää Akia. Joanna yrittää sitä mutta Linda Ilmoitta taas että ei aio tehdä tätä vaikka Joanna on uhannut tehdä tämän suoraan itse. Linda ehdottaa että jos Joanna käräytäisi jonkun muun joka voisi auttaa Joannaa vapauteen. Nyt on sitten kysy Erkki, onko tämä käräytettävä vartija joka toimittaa Kikalle vankilaan kaikkea vai Kikka itse?

Tässä kohden tulee mieleen myöhemmin tuleva jakso Joanna ja kikka kolmonen. Onko kyse todellakin Kikasta vai "kikasta".

Ei vankilasta vapaudut siten että käräytellään toisia vankeja tai vartijoita jostain. Vankeustuomioon voi saada kevennystä kun on myötävaikuttanut sen rikoksen tutkintaan josta on itse tuomittu.

Mua todellakin ärsyttää että sarjassa hahmoja sekoitetaan kaikenlaiseen rikolliseen josta ne kerta toisensa jälkeen pelastuvat ja pelastaja vieläpä poliisi. Eli Aki ja Aaro. Varsinkin kun osaa jo ennalta arvata että ei näille tule mitään seurauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59723/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mielenkiintoista. Salla. Sampo. Kari. Kari on saanut Sallan suostuteltua myymään Sampolle 15 prossaa koska asianajaja ja oikeus ja Kari on jo samantein kiiruhtanut kertomaan tämän Sampolle. Sitten tapahtuukin muutos. Jutta saa Sallan perumaan koko oikeuskanteen. Sampo antaa Karille vielä viikon aikaa hoitaa homma tai..

Seiskan juonipaljastusten mukaan Sampo on jo kerkinyt HAAVEILLA ajatuksella pääomistajuudesta. Eli yritetäänkö meille jälleen esitellä joku haave ikään kuin totena tai että meille esitetään haavekuva jossa Sampo johtaa puku päällä Amandaan ja Sallan Amandan työasussa tsup tsup palvelee Karia, joka sai tämän kaiken aikaan. Se Ylen kuva. 

Mutta ihan pakko kysyä. Karin pitäisi ymmärtää mitä siitä seuraa jos Sampo saa yhtään lisää omistusta vaikka ei tiedä Cindyn osuuden päätymisestä Sampolle ja Henrikille. Jokainen järki ihminen kertoisi jo asiasta asian toiselle osapuolelle eli Lindalle joka on poliisi. Ja miten Sampo luottaa että Kari ei tee tätä. Sampo ei ole kertaakaan edes uhannut että jos Kari vetää Lindan tähän mitenkään mukaan, video lähtee heti Sallalle.

Sarjassa jokainen yrittää säveltää asioitansa itse ilman viranomaisia kuten Kari nyt. Tai Linda jonka pitäisi virkansa puolesta pidättää Aki, säveltää potkujen arvoisia kuvioita. Tai Marianna joka ei kerro poliisille Aki tietojansa. 

Vierailija
59724/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnus saa Paavon nimen ja puhelinnumeron lukemansa kirjan sivuilta selville. Nämä tapaavat missäs muualla kuin Moosessa. Sopivat tapaavansa uudelleen. Ja kuten arvattua, myöhemmin paikalle tulevat Olli ja Matias eivät näe Paavoa. Magnus ei taida edes kertoa näille kenet tavannut ja missä merkeissä. Matiashan ei vieläkään tiedä että Magnus ei ole hetero. Siis Matiaksella on Magnuksesta hetero-oletus.

Magnus antaa Paavolle liikanimen Väyrynen. 

Vierailija
59725/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina käräyttää Kristianille Evan ja Jirin paneskelun. Tämä lisää Kristianin kaunaa Evaa kohtaan. Tästä huolimatta Kristian suostuu Noelin Evalle ehdottamaa asiaa "Nadjan puolesta tätä kyselen" ja Kristian muuttaa Nadjan takia takaisin Evan luokse. Eva kuitenkin ajattelee heidän yhteenpaluusta.

Saa sitten nähdä mihin liittyy Lastentarha Tamminen niminen jakso, päätyykö Magnus myös Evalle? Olin varma että sinne päätyy Jiri eikä Kristian. 

Vierailija
59726/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ehkä mielenkiintoisin kuvio on Kristian ja Daniela. Daniela odottaa jälleen olevansa raskaana mutta sitten tulevat menkat. Tämä kiristää Danielan ja Noelin välejä ja suhdetta. 

Daniela kertoo vaikeuksista Kristianille ja saa tältä halauksen, ehkä liiankin lämpimän sellaisen. Eiks tälläiset yleensä yhteen ja toiseen, myöhemmin? 🤗 

Vierailija
59727/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin että ensiivolla oleva jakso Ihmisen ikävä inhokin luo, koskisi Ismoa. Mutta se taitaa koskea Lindaa jolla Akia ikävä? 

Vierailija
59728/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatun poikaa ei olla nähty pitkään aikaan. Itse asiassa jäänyt täysin sivuun. Melkein voisi kuvitella, ettei Tatulla mitään lasta ole. Sen verran tiedän että kuvauksissa ollut nyt syksyllä. Varmaan tämän Kallen ja Tatun virallisen tapailun ja suhteen myötä tuodaan mukaan ongelmia. Treffejä peruuntuu lapsen ollessa kipeä, yökylään ei voi tulla tai mennä, koska lapsen etu etusijalla, alkaa protestoimaan isänsä uutta suhdetta jne. Enkä yllättyisi, jos toinen isä ilmaantuisi paikalle ja aiheuttaisi mustasukkaisuutta. Kaikenlaista turhaa riitaa, jonka voisi hyvin välttää puhumalla.

Mä vähän epäilen että tällä Tatun pojalla koetettiin kstsojalmekin viljelmä jonkinlaista hetero-oletusta vaikka hahmosta kyllä heti maikkarin sivuilla kerrottiin että Tatu hahmo on homo. Tai sitten Tatulla on hetero menneisyys. Hugostahan ei ole avattu mitään. Onko Tatun tai Tatun exän biologinen vai adoptiolapsi. 

Vierailija
59729/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan ei sitä tiedä, mutta useampi fani on jo pitkään toivonut, että Joannasta ja Lindasta tulisi pari. Siihen saatiin ehkä lähtölaskenta nyt ennakoissa.

Vierailija
59730/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Joannasta kirjoitetaan seksuaalivähemmistöön hahmo etenkin näyttelijä on naimisissa hetero, mun mielestä seksuaalivähemmistön olevat hahmot pitäisi näytellä vain siihen kuuluvaan ryhmään, koska olen nähnyt aiemmin hetero näyttelijä on näytellyt homo/bi/pan hahmoa ja näyttelijä on myöhemmin osoittanut homofoobiseksi.

Hyvin hetero naiset käyttävät näyttellä lesboa tai bi/pan hahmoa queerbaitineksi, kun ei itse kuuluvat siihen ja luulevat sen olevan coolia.

Jos ei ite kuuluvat siihen ite. Myös ottavat muilta ihan seksuaalivähemmistön kuuluvilta näyttelijöiltä hahmoja pois.

En usko että Joannaa ollaan kirjoittamassa lesboksi tai edes bi hahmoksi. Olisikohan niin, että Kikan vihjaus muuttuu lähentelyksi, jopa kiristykseksi ja tämä hajottaa Joannan ja Kikan vankitoveruuden. Tämän johdosta Joanna päättää vapautensa vuoksi uhrata Kikan ja ehkä Kikan yhteistyö vartijan. Tämä voi aiheuttaa konfliktin Joannan ja Kikan välille. 

Vierailija
59731/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kurkistus-julki-hahmon-ka…

Todella omituista että joku Lasse on juuri samaan aikaan myös Paulan haudalla. Eihän ne ole edes lähekkäin.

Aaro ja Marianna saa siis tietää myös mikä Nikkinen on miehiään? Tai sitten Linda kertoo vain että Joannaa vaatii että sitä hoitamaan Joannan pois vankilasta ja jättää koko Akin osuuden mainitsematta. Tätä jälkimmäistä itse epäilen. 

Vierailija
59732/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon jaksoissa Kalle näytti todella vanhalta. Terävä kuva teki tämän nyt Kallelle.

Vierailija
59733/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagalle nimpparionnea!

Vierailija
59734/59931 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalle meni koko rakkaus ja kaikki. 😞

Vierailija
59735/59931 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille maorsian-ohjelmassa yhdelle maajussille kävi saunoessa puolisoehdokkaan kanssa Kallet. Tämä pätkä maajussin itsensä kertomana näytettiin Sohvaperunoissa. 

Vierailija
59736/59931 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki sentään laittoi ruokaa ja siivosi Kertun luona. Henrik yritti vaivalloisesti pyyhkiä ilmeisesti muovista pöytäliinaa puhdistusaineella. Helpompaa olisi, jos tuollaista rumaa pöytäliinaa ei ylipäätään olisi.

Vierailija
59737/59931 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan en halua heterot näyttelijät näyttelee seksuaalivähemmitstöön hahmoja ellei sitä heterona haluat suudellat omaa sukupuolta tai olet liittolainen. Tuntuu paljon aidompana jos näyttelijä ite kuuluu samaa ryhmään. Muista olisiko 911 sarjassa, joka mies näyttelijä näytteli bi hahmoa ja myöhemmin näyttelijä paljasta homofoobiseksi

Vierailija
59738/59931 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun tulevan jakson nimi Kiekko, vai olenko jotenkin kuvitellut asian? Tässä jaksossa voisi selvitä se, kuinka intiimialueelle osunut kiekko aiheutti Noelille niin pahat vauriot, että aiheutti lapsettomuuden. Tämän tapahtuman voisi näyttää takaumana.

Takaumassa Sagan ja Noelin yhteiset kohtaukset. Noelin korkea aika saada kenkää.

Vierailija
59739/59931 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias sanoi: "Sitä paitsi ei kaikilla ole somee", Paavo sanoo: "Mulla ei oo somee". Sattumaako? Mistä Matias voi ennakkoon tietää onko tällä Paavolla somea vai ei? Matias ja Paavo ovat tavanneet jo aiemmin, mitään Matildaa ei ole olemassakaan ja kyseessä on Paavo. Matias ja Olli eivät tainneet nähdä Paavon kasvoja kun tämä poistui Moosesta.

Vierailija
59740/59931 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun tulevan jakson nimi Kiekko, vai olenko jotenkin kuvitellut asian? Tässä jaksossa voisi selvitä se, kuinka intiimialueelle osunut kiekko aiheutti Noelille niin pahat vauriot, että aiheutti lapsettomuuden. Tämän tapahtuman voisi näyttää takaumana.

Tämän nimistä jaksoa ei ainakaan näillä näkymin ole tulossa.

Ketju on lukittu.