Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millä tavalla iskisit miehen, jos kaikki menisi unelmiesi mukaan?

Vierailija
16.12.2025 |

Elikkäs millainen mies olisi, missä se tapahtuisi ja mitä tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa hiljaa hiipien pesäpallomailalla varmaan.

Vierailija
2/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iskisi. Nautin todella paljon sitä, että mies haluaa tutustua minuun. Sellainen mies siis josta itsekin olen kiinnostunut, lihaksikas, älykäs, rauhallinen. Eli varmaan oltaisiin tavattu jossain harrastuksessa tai salilla ja kiinnostava mies tehnyt oman kiinnostuksensa selväksi. Itse olisin kertoillut miksi ei kannata -kaikki huonoimmat puoleni- ja mies olisi ollut hyvin sinnikäs sopiessaan milloin vie minut varsinaisille treffeille. 

Treffeillä sitten jutellaan pitkään ja on selvästi jännitystä ja kemiaa, deitit sisältää mielellään autoilua tai pitkän kävelyn että voi jutustella. 

Jossain kohtaa sitten edetään seksuaaliseen toimintaan kun olen valmis. Harvemmin varsinaiseen yhdyntään vielä ensi viikkojen aikana. Ei tarvitse sen enempiä haaveilla; Molemmat pitkät seurustelusuhteet ja nykyinen avoliitto alkaneet näin. Paljon miehiä toki myös torjunut kohteliaasti koska eivät ole olleet minun mieleeni tai koska kuulen puheista ja elämäntyylin kuvailusta ettei sovittaisi yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esittää vaikeasti tavoiteltavaa. 

Vierailija
4/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli esittää vaikeasti tavoiteltavaa. 

Tosi vaikeasti tavoiteltavaa suostua treffeille kiinnostavan miehen kanssa.

Jos haluaa suhteen, eikä irtoseksiä on syytäkin olla valikoiva ja varmistaa että mies on kiinnostunut oikeasti. Muuten päätyy tahtomattaan harrastamaan kertaseksiä, mahdollisesti surkeaa sellaista. Tai pahempaa, päätyy jonkun välttelevästi kiintyneen tai muuten päämäärätiedottoman lusmun on-off-projektiksi. 

Jos nätti ja puhelias nainen lähtee treffeille jokaisen ehdottelijan kanssa niin sitten juuri saa juosta hutitreffeillä ja kuulla miesten valitusta miten pitää miehen tuhlata bensaa ja kahvirahaa. 

Minulta on kaikki kolme kahvit ja jätskit tarjonnutta saaneet villiä seksiä kukin vuosien ajan :D

Vierailija
5/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En iskisi. Nautin todella paljon sitä, että mies haluaa tutustua minuun. Sellainen mies siis josta itsekin olen kiinnostunut, lihaksikas, älykäs, rauhallinen. Eli varmaan oltaisiin tavattu jossain harrastuksessa tai salilla ja kiinnostava mies tehnyt oman kiinnostuksensa selväksi. Itse olisin kertoillut miksi ei kannata -kaikki huonoimmat puoleni- ja mies olisi ollut hyvin sinnikäs sopiessaan milloin vie minut varsinaisille treffeille. 

Treffeillä sitten jutellaan pitkään ja on selvästi jännitystä ja kemiaa, deitit sisältää mielellään autoilua tai pitkän kävelyn että voi jutustella. 

Jossain kohtaa sitten edetään seksuaaliseen toimintaan kun olen valmis. Harvemmin varsinaiseen yhdyntään vielä ensi viikkojen aikana. Ei tarvitse sen enempiä haaveilla; Molemmat pitkät seurustelusuhteet ja nykyinen avoliitto alkaneet näin. Paljon miehiä toki myös torjunut kohteliaasti koska eivät ole olleet minun mieleeni tai koska kuulen puhe

Odotinkin tällaista vastausta..

Naiselta kysytään, miten iskisit miehen.

Naisen vastaus: "En iskisi. Mies haluaa (minua)...Mies tekee kiinnostuksensa selväksi...paljon miehiä olen torjunut".

Naisilla on upea kyky tehdä itsestään huomion keskipiste ja olla egosentrisiä omien fantasioittensa kuuluttajia silloin, kun kukaan ei sitä pyydä. Tämä on kai se naisten unrequested 'dick pic'.

Vierailija
6/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiselta kysytään, miten iskisit miehen.

Naisen vastaus: "En iskisi. Mies haluaa (minua)...Mies tekee kiinnostuksensa selväksi...paljon miehiä olen torjunut".

Naisilla on upea kyky tehdä itsestään huomion keskipiste ja olla egosentrisiä omien fantasioittensa kuuluttajia silloin"

Jos kysytään miten se miehen iskeminen menisi unelmien mukaan, niin kai se sitten menee unelmien mukaan, jos ei tarvitse iskeä, vaan mies hoitaa homman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän