Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59635)
Käsittämätöntä miten tässä(kin) ketjussa yhä edelleen jaksetaan läyhätä ja toivoa muille pahaa. Yhtään kenestäkään ei tarvitse pitää mutta ikävät asiat voi pitää mahassaan. Kukaan meistä ei voi tietää, mitä jokin ihminen käy sisällään läpi. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin. Oli kyseessä julkisuuden henkilö tai tavis. Jasminiakin monta moooonta kertaa vähäteltiin, ettei noin kauniilla ihmisellä voi olla ongelmia. Vielä kuoleman jälkeenkin tämmöisiä kommentteja sateli hänen Instagram kuviinsa, mutta onneksi sinne ei voi enää kommentoida. Podcastistä kävi ilmi Jasminilla olleen jo teini-iässä haasteita mielensä kanssa. Ensimmäinen itsemurhayritys oli 2017, mutta suuret ongelmat alkoivat vasta 2020-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Eli Kallen tinder mies saa selville Kallen profiilikuvasta työpaikan ja esittää olevan potilas, eli tämä mies on stalkkeri ja dick kuvan lähettäjä, mutta Kalle heitää miehen ulos. Ite uskon tämän juonen olevan vain saada Kallen ja Tatun lähentymään, että Kalle tekee tästä miehestä rikosilmoituksen ja case tulee Tatulle hoidettavaksi
Tai sama mies seuraa joskus pimeän aikaan kadulla. Eikös Tatun pitänyt asua jossain siinä lähellä. Saattaa osua paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Saga-viestit hävisi kaikkia. Ismo-fanit asialla 😡
Mä en ainakaan nähnyt kuin epämääräisiä viestejä. Kannattaa kokeilla jotain järkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga-viestit hävisi kaikkia. Ismo-fanit asialla 😡
Mä en ainakaan nähnyt kuin epämääräisiä viestejä. Kannattaa kokeilla jotain järkevämpää.
Epämääräistä sarjaa katsovan ei kannattais alkaa.
Ne taisi olla ihan vain jotain random jaksonimiä vuosilukuineen.
Laila on sarjan woke feministi ja taatusti pitää twerkkaamista misogyniana ja patriarkaalisena sovinisminä. Samoin räppiä.
Varmaan kohta nähdään Ismo aurinkolaseissa heittämässä yläfemmoja ja hokemassa six seven 🤣
Elmerillä näyttää olevan live Salkkareiden instassa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi ettei kukaan ole saanut roolia sen takia, että on hänen kaverinsa. On vain kertonut näyttelemisestä kiinnostuneille kavereille, jos on ollut sopiva haku käynnissä. Kuulemma Vertin näyttelijä Akseli valittiin rooliin ennen kuin tuotanto tiesi heidän olevan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV-lehden mukaan Magnus lähtee menemään sieltä Dahlian järjestämiltä treffeiltä ja törmää komeaan Paavoon. Ilmeisesti ei ole hänen mieleen se Dahlian järjestämä seuralainen.
Isabella ei tykkänyt Oonasta pääloisten ja rahvaan taustan vuoksi. Amarylis oli sopiva ehdokas Mirolle.
Jokseenkin koomista että myöhemmin kuitenkin selvisi Isabellan olevan ihan tavallinen Pirjo Luokkanen eikä mikään varakkaan sukutaustan omaava Isabella Holm. Viitaten siis tuohon kun ei pitänyt Oonaa tarpeeksi tasokkaana tyttöystävänä Mirolle.
Typerä juonenkäänne tuo, että Isabella olikin Pirjo.
Se oli ihan pelle hahmo, ihan turha. Varasti henkilöllisyyden sillalta pudonneelta ja kuolleelta "ystävältä" ja sitten teeskenteli niin hienoa, niin hienoa ihmistä että. Pelkkä feikki oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi ettei kukaan ole saanut roolia sen takia, että on hänen kaverinsa. On vain kertonut näyttelemisestä kiinnostuneille kavereille, jos on ollut sopiva haku käynnissä. Kuulemma Vertin näyttelijä Akseli valittiin rooliin ennen kuin tuotanto tiesi heidän olevan kavereita.
Keksiä voi kaikenlaista.
Kerttu, Magnus ja Vertti on säälittäviä näyttelijöitä verrattuna Teemuun ja Aamuun esimerkiksi (taso laskenut sen ajan nuoriin, siis esim. Kertun näyttely ei ole luontaista ollenkaan. Mainoksessa oli OK.)
Vierailija kirjoitti:
Kerttu, Magnus ja Vertti on säälittäviä näyttelijöitä verrattuna Teemuun ja Aamuun esimerkiksi (taso laskenut sen ajan nuoriin, siis esim. Kertun näyttely ei ole luontaista ollenkaan. Mainoksessa oli OK.)
Mä kun olen luullut Magnuksen olevan se paras ja yhteistuumin parhain teini. Kerttu taas häntäpäässä, koska ei saa selvää.
Eiköhän tuo ole lähes selvää, että Kalle tapaa Tatun deittisovelluksen kautta. Pervon jälkeen Kalle ottaa kuvansa pois ja vaihtaa nimekseen Juhani. Kenties Tatukin ajattelee esiintyvänsä vähemmän paljastavasti. Poliiseillahan on turvakielto jne.
Luulen ettei mitään Matildaa ole. Matias kertoo heidän olleen treffeillä, viestittelevän tiiviisti ja uudet treffitkin sovittu, mutta Matildalle ei ole mitään näkyvyyttä. Kuinka yhtäkkiä Matiaksella olisi joku jonka kanssa asiat rullaavat? Ilman että sitä tuodaan näytille. Vai onko tämä jokin puuma tai joku Markus. Ehkä Matias vain keksi sen, kun Magnuskin oli ollut treffeillä.
Aki ja Henrik lähtevät kiinni jäämisen pelossa hatkaa, eli vaihtavat maisemaa, ainakin hetkeksi. Kertoivat tämän epämääräisesti myös Erikalle ja Vertille. Nämä saivat myös tietää Henrikin huumeiden käytöstä. Sitä minne lähtevät ei tiedetä vielä. Miten olisi Moosen peliluola?
Mutta kuka tai keitä Akin ja Henrikin tilalle Mooseen? Miten olisi Aaro? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei mitään Matildaa ole. Matias kertoo heidän olleen treffeillä, viestittelevän tiiviisti ja uudet treffitkin sovittu, mutta Matildalle ei ole mitään näkyvyyttä. Kuinka yhtäkkiä Matiaksella olisi joku jonka kanssa asiat rullaavat? Ilman että sitä tuodaan näytille. Vai onko tämä jokin puuma tai joku Markus. Ehkä Matias vain keksi sen, kun Magnuskin oli ollut treffeillä.
Tätä jo alkuviikosta kyselin, että näytetäänkö mitään treffejä ja Matildaa? Itse epäilin että ei. Miten tää nyt sitten menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jollain tasolla myös tätä ketjua seurataan? Itse epäilin että mm. Paavon sarjaan palkkaus on juurikin siitä että Luka on Leevin kavereita ja että nyt haetaan nimenomaan "kumppania Magnukselle" niin joku tuttu, mielellään kaveri you know?
Ihmettelen tässä noita asumiskuvioita. Keski-ikäiset työssäkäyvät (Kalle ja Jooata) asuvat toisten nurkissa ja lukiolaisella Kertulla on oma kämppä?
Sarjan hahmojen tulevaisuudesta ajattelen... Ismo ostaa Aarolta kauppansa takaisi. Mitä jos yllätykseksi Ismosta ja Iisasta tulee kauppiaspari?
Mitens jos Henrik päätyy Lassen tilalle Sampon vaikutuksesta ja 10% turvin Amandaan töihin? Siitä voisi alkaa myös uusi Daniela ja Henrik suhdepeli?
Itse epäilen, että kun Marianna ja Aaro ilmeisesti "lähentyvät" mitä jos Aaro menee Mooseen "autteleen ystävää" Akin ja Henrikin aukkoa täyttämään ja juuttuu sinne pysyvästi? Moni tietysti kysyy miten Kristian hyväksyy Aaron, mahdoton juttu. Sarjassa mikää ole mahdotonta. Ajatelkaahan esim. Severin ja Henrikin välejä aluksi ja mitä se oli sitten lopuksi. Muistelkaa miten Benjamin ja Henrik kiristivät Kristiania ja mitä kuitenkin tuli Henrikin ja Kristianin väleistä. Tai Miki ja Aki aikoinaan?
Mutta mitä pidemmän päälle keksitään "toimettomalle" Lasselle. Epäilen että me nähdään Lasse vielä Amandassa eläke tuuraajana.
Entä Aki Nikkinen? Hyvä kysymys. Tuskin Axelsson Companyyn 😂
Niinpä. Tätä olen koko ajan veikannut, että kyse on jostain hauskasta työpaikkavideosta Amandasta. Tai sitten lähetti mutta Kari saa sen poistettua ja Sampo kokee huonoa omatuntoa hetkellisesti, koska luulee Sallan ongelmien johtuvan videosta.