Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59635)

Vierailija
59221/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jiri ja Eva puhuvat varomattomasti sopien, ettei heidän taannoinen virheensä eli seksi enää toistu. Jiri järkyttyy, kun tajuaa Anniinan kuulleen kaiken. Jiri yrittää selittää, mutta Anniina ei päästä häntä enää kotiin. 

Mähän sanoin alkuviikolla, Anniina heittää Jirin pihalle. Meneekö Jiri Amandaan? Eiiii... Jiri menee... Arvaatko minne? 🤗

Typerää että Jiri alistuu Anniinan tahtoon. Tuo ullakkoasuntohan on Jirin nimissä/omistuksessa, joten Anniinalla ei olisi mitään oikeutta heittää Jiriä ulos tuolta. Mutta Salkkareissa asiat välillä menevät niin kuin menevät.

Heityihän Kallekin Ismon ulos omasta asunnosta ja vaihtoi lukotkin vaikka asunto Ismo. Ismo olisi voinut tehdä rikosilmoituksen. Lukkojen vaihto on varkauteen verrattava toimi jossa toisen omistus viedään tämän tavoittamattomiin. 🤗

Vierailija
59222/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Väyrysen näyttelijä jotenkin erikoistapaus vai miksi tästä on jaettu viikon sisään kolme melkein samanlaista uutista maikkarilla? Kuvat vaan ovat vähän erilaisia.

Sillain kai erikoistapaus että tämä Paavo on oikeassa elämässä Magnuksen esittäjän kaveripiiristä ja käyvät samaa koulua. Todennäköisesti tämä Luka on päätynyt Salkkareihin jotenkin Leevin vaikutuksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59223/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Väyrysen näyttelijä jotenkin erikoistapaus vai miksi tästä on jaettu viikon sisään kolme melkein samanlaista uutista maikkarilla? Kuvat vaan ovat vähän erilaisia.

Sillain kai erikoistapaus että tämä Paavo on oikeassa elämässä Magnuksen esittäjän kaveripiiristä ja käyvät samaa koulua. Todennäköisesti tämä Luka on päätynyt Salkkareihin jotenkin Leevin vaikutuksesta. 

Leevi itsekin on Matiaksen näyttelijän Elmerin kavereita, samoin Vertin näyttelijä Akseli. Vertistä puheen ollen, hahmo ilmeisesti jatkaa sarjassa Erikan poistumisesta huolimatta. Josko Vertille vihdoin tulisi sarjaan joitain omiakin kuvioita?

Vierailija
59224/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää peppuun panijoita sarjaan. On ollut jo tarpeeksi. 

Ei enää huonoja hahmoja. Iisa Havu ja Tatu pois.

Vierailija
59225/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100 varma. Sampo ei lähettänyt SITÄ videota. Eihän tämä homma pidä näin nopeasti ja simppelisti ohi mennä. Olen ihan varma että se video ei lähtenyt. 

Tätä samaa olen yrittänyt sanoa :D

Vierailija
59226/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100 varma. Sampo ei lähettänyt SITÄ videota. Eihän tämä homma pidä näin nopeasti ja simppelisti ohi mennä. Olen ihan varma että se video ei lähtenyt. 

Tätä samaa olen yrittänyt sanoa :D

Tätä Sampon ja Sallan omistajuustaistoa liirutellaan ja laarutellaan vielä pitkään, ei se pääty jaksoon Salla ja hauskat työvideot. 

Vierailija
59227/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ja hauskat kotivideot. Mitään hauskaa siinä jankkaamisessa ole. Huoh.

Vierailija
59228/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triviaali kysymys. Mitä arvelet. Jos Vertti sanoisi Henrikille seuraavasti: GONNA GONNA I FUCK YOU UGLY SISTER, I HATE YOU MISTER?

😎

Vierailija
59229/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leevi itsekin on Matiaksen näyttelijän Elmerin kavereita, samoin Vertin näyttelijä Akseli. Vertistä puheen ollen, hahmo ilmeisesti jatkaa sarjassa Erikan poistumisesta huolimatta. Josko Vertille vihdoin tulisi sarjaan joitain omiakin kuvioita?

Hirveetä nepotismia antaa teinien roolit saman kaveriporukan näyteltäväksi ja ne on vielä huonoin kosk

Salatut elämät on eräänlainen sisäsiittoinen siten, että hahmojen näyttelijät tulevat aika lailla samasta yhteiskunnallisesta "kuplasta". 

Vierailija
59230/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä. Mä rakastan sua. Niin mäkin sua. 🤭

Onko tämä sarjan käytetyin lause vai meneekö "ei tietenkään" edelle 😂

"Ootsä kunnossa?" lienee käytetyin tai ainakin kolmen kärjessä. 

Vierailija
59231/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun netti sanoi näköjään sopimuksen irti enkä pääse instaan, niin onko Elmerin somepäivästä selvinnyt mitään merkittävää?

Vierailija
59232/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun netti sanoi näköjään sopimuksen irti enkä pääse instaan, niin onko Elmerin somepäivästä selvinnyt mitään merkittävää?

Ei mutta Johanna on jakanut somevaikuttajan storyn, joka on päässyt tänään käymään studiolla ja siinä on Jutan, Aaron, Kristianin, Henrikin, Joannan ja Magnuksen näyttelijät. Nähtävästi Magnus kyllä on mukana eli ei pitäisi olla se kuoleva hahmo. Toki eri asia sitten miten poistuu inttiin sarjasta.

Vierailija
59233/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot oikeessa 🤭

Vierailija
59234/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle onnistuu löytämään joka kerta löytämään nämä henkilöt, joilla ei välttämättä ole kaikki muumit laaksossa. Ties mikä maanvaiva tästäkin syntyy. Missä palvelussa Kalle päättää treffailla? Tinderissä ei kannata ketään kuvatonta lähestyä mutta voihan se olla lisäkuvan pyytämistä. Grindrissä ei taas anneta tykkäyksiä mutta siellä on todella paljon kuvattomia profiileja tai epäselkeitä kuvia, mutta myös niitä, joissa on alastomia peppuja tai vartaloita. Lähtökohtaisesti täysin päinvastainen meininki kuin Tinderissä. Eiköhän tässä jälleen Tinderiä suosita..

Vierailija
59235/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot oikeessa 🤭

No kuka sielä nyt taas.. Mä käyn avaamassa. 

Vierailija
59236/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka salkkarit hahmoista päästää suustaan mielestäsi eniten salkkarit latteuksia?

Omasta mielestäni Jiri. 🤭

Vierailija
59237/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatun kannattaa varmuuden vuoksi vältellä hissejä tuntemattomien kanssa, ettei käy huonosti. Kalle saa kaikki pervot juoksemaan perässään vai onko se liian sinisilmäinen luonne, johon kaikki tarttuvat.

Vierailija
59238/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Nikkinen. Burungin pataa ei tehdä tunnissa. 😂

Vierailija
59239/59635 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Henrik ei käytä avaimiaan? 

Vierailija
59240/59635 |