Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Severi Sievinen
Lindan isot tissit.
Julistaja
Pihlajakatu on synnin pesä. Se pitää saada loppumaan ja paikasta pitää tehdä siveellinen vaikka väkisin.
Lähetti
Onko Saaga Korkiakoski paikalla? Kiireinen lähetys.
Vierailija kirjoitti:
Lähetti
Onko Saaga Korkiakoski paikalla? Kiireinen lähetys.
Saga Kuula-Korkiakoski
Mikä ihmeen paketti? En minä ole tilannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Linda ei kunnoita ketään ja on hyvin itsekäs. Mikä äm mä!
Linda Eerikäinen
Sä oletkin oikea ihminen puhumaan itsekkyydestä ja muiden kunnioittamisesta. Varastit tyttäreltäs poikaystävän ja paneskelitte kuukausia sen seläntakana. Jirillekin valehtelit sen isyydestä. Sä olet mielettömän itsekeskeinen ja hirveä äm mä!
Eva Tamminen
Ite kuule hylkäsit oman lapses ja valehtelit sille että oot sen sisko! Ja otit niitä lahjuksia sun veljes huumesekoiluiden takia.
Erika Ekholm
Aki ragee taas mulle jostain hiton tiskeist. Eiks se tajuu et mul on kiireitä snäpis. Turha mulle ragee jos ei osaa naista hankkia
Linda Eerikäinen
Eva Tammisen seksuaalisuus häviää. Eva Tammisella on jo alkanut vaihdevuodet.
Marianna Kurki
Mä kidnappasin Danielan. Nyt mä tarjoan lohduttavaa olkapäätäni Noelille ja luikertelen sen elämään. Se saa pian nähdä kumpi meistä on se todelliken psyko!
Daniela Honkanen
Apua! Susu! Henrik! Auttakaa!
Kalle Laitela
Oi, komea lihaksikas, tummahiuksinen nuorempi mies missä olet? Kaipaan sinua luokseni viettämään mukavaa sunnuntaita.
Tamara
Noel saa rangaistuksen tytöiltä!
Sonya Fadiga
Beigen kokous aloitetaan kohta. Läppäreillä ei näitä töitä hoideta. Paikalla olo on välttämätön kaikille asianosaisille.
Kalle Laitela
Lari, missä olet? Kaipaan sinua.
Dahlia Mustavaara
Minä tarvitsen ehdottomasti uuden miespalvelijan! En voi muuttaa sinne sviittiin enää takaisin.
Ritala
Vapaus koittaa kohta! Sitten se pikku sateenkaariperhe saa kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Linda ei kunnoita ketään ja on hyvin itsekäs. Mikä äm mä!
Linda Eerikäinen
Sä oletkin oikea ihminen puhumaan itsekkyydestä ja muiden kunnioittamisesta. Varastit tyttäreltäs poikaystävän ja paneskelitte kuukausia sen seläntakana. Jirillekin valehtelit sen isyydestä. Sä olet mielettömän itsekeskeinen ja hirveä äm mä!
Eva Tamminen
Ite kuule hylkäsit oman lapses ja valehtelit sille että oot sen sisko! Ja otit niitä lahjuksia sun veljes huumesekoiluiden takia.
Linda Eerikäinen
Mä en hylännyt Violaa! Mä tiedän tehneeni virheitä ja uskallan myöntää ne. Sä sen sijaan uhriudut ja tirautat pari kyyneltä häpeissäs muttet kuitenkaan korjaa virheitäs. Että mua harmittaa nellan puolesta kun se joutuu kattomaan sun ja kristianin lääppimistä vieresä.
Ansku Lahti
Tunnariin pääseen tunareiden tilalle.
Anni Vatanen
Tuota pikaa kutsuu mummola ja sinne uudet vieraat seurakseni saan!
Linda Eerikäinen