Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Merja, Tamara, Sabrina, Camilla ja Elina ovat luvanneet tulla paikalle katsomaan sen säälittävän lurjuksen viimeisiä hetkiä. Minä odotan sitä kuin vuoden viimeistä pörssikäyrää!
Susu Honkanen
Minäkin tulen, joukkovoimaa! Äh, taas tää mun koru tippui. Niin, kerrotteko tarkan suunnitelman myös mullekin?
Merja Pennanen
Etkö sä nyt vieläkään tajua että siinä on mikrofoki!?
Susu Honkanen
Siis mitä?
Merja Pennanen
Noel on asentanut siihen korusi sisään mikrofonin ja jäljittimen joilla tarkkailee sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Kovat bisnes Äm mät menee aukoo päätään. Onpa hienoa
Sergei Kuula-Korkiakoski
Älä nyt pikkulikka ala testaa mun sietokykyä! Vaimoni on kuunellut sun ilkeilyä ihan tarpeeks.
Laila Kajander
Uijui, alaks lapselle uhoo? Hakkaa vielä niin mun faija laittaa sut linnaan
Sergei Kuula-Korkiakoski
Lähe kotiis siitä! Sun faijas se joutuu mun käsittelyyn jos yrittää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Peppi Kuula
Sergei, nyt tulet heti takaisin kotiin ,sulla on lapsia jotka odottavat isäänsä. Lupasit viedä lapset risteilylle mutta huijasit heitä.
Sergei Kuula-Korkiakoski
Mistä lapsista sä oikein horiset? Taiga on mun ja vaimoni Sagan hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara:
Hyvää pääsiäistä, uunissa on lammas kypsymässä jota nautin Aaron kanssa kermaperunoiden ja sherryn kanssa täällä uudessa upeassa asunnossani.
Pupu
Minä toin teille niitä viiriäisen munia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppi Kuula
Sergei, nyt tulet heti takaisin kotiin ,sulla on lapsia jotka odottavat isäänsä. Lupasit viedä lapset risteilylle mutta huijasit heitä.
Sergei Kuula-Korkiakoski
PEPPI KUULA
Taiga ja Maisa on kyllä minulla täällä kotona ja minä olen sinun vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara:
Hyvää pääsiäistä, uunissa on lammas kypsymässä jota nautin Aaron kanssa kermaperunoiden ja sherryn kanssa täällä uudessa upeassa asunnossani.
Pupu
Dahlia Mustavaara:
Kiitos paljon pääsiäispupu, ovat varmasti hyviä munia ruokapöytään 🐣🐇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppi Kuula
Sergei Kuula-Korkiakoski
PEPPI KUULA
Sergei Kuula-Korkiakoski
En oo mistään Maisasta koskaan kuullutkaan! Taiga on täällä mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara:
Pupu
Dahlia Mustavaara:
Kiitos paljon pääsiäispupu, ovat varmasti hyviä munia ruokapöytään 🐣🐇
Pupu
Rouvaa on ilo palvella!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara:
Inka Haapala
Kuinka te voitte syödä viattomia eläimiä?!
Laila Kajander
Siis vit tu että se bisnes äm mä on löytäny kaltaisensa miehen. Kunnon ku sipäitä molemmat
Veera Puolakka
Onko Segrei kaapannut Taigan? Mä soitan kohta poliisit!
Vierailija kirjoitti:
Merja Pennanen
Noel on asentanut siihen korusi sisään mikrofonin ja jäljittimen joilla tarkkailee sua.
Susu Honkanen
Hei, nyt oikeesti. Onhan Noel taitava, mutta että mikrofoni korussa? Sitä paitsi Joonatan löysi mun koruni.
Ismo Laitela
No eikö kukaan nainen nyt voisi tulla mun kanssani Amandaan pääsiäistä viettämään? 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppi Kuula
Sergei Kuula-Korkiakoski
PEPPI KUULA
Sergei Kuula-Korkiakoski
En oo mistään Maisasta koskaan kuullutkaan! Taiga on täällä mun kanssa.
Peppi Kuula.
No sä lähdit humalassa sun hoitos matkaan kun Maisa syntyi niin ei mikään ihme ettet voi muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara:
Inka Haapala
Kuinka te voitte syödä viattomia eläimiä?!.
Dahlia Mustavaara
viatonlammas oli jäänyt auton alle kun Ismo ajoi autolla ylinopeutta niin eihän tämä lammas enää nii viaton ole vaan melkolailla viallinen.🐏
Vierailija kirjoitti:
Veera Puolakka
Onko Segrei kaapannut Taigan? Mä soitan kohta poliisit!
Peppi Puolakka
Ei Sergei ole kaapannut, Taiga on huoneessaan leikkimässä.
Sergei yrittää vain pelotella että Taiga olisi sillä mutta eipä onnistunut huijaaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara:
Inka Haapala
Dahlia Mustavaara
viatonlammas oli jäänyt auton alle kun Ismo ajoi autolla ylinopeutta niin eihän tämä lammas enää nii viaton ole vaan melkolailla viallinen.🐏
Ismo Laitela
Sinä turpa kiinni NYT! Valehtelija. Minä olen Amandassa odottamassa naisseuraa, en ole ajellut pitkään aikaan! 😡
Roosa Kemppinen
Tervetuloa pääisäisaterialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara:
Inka Haapala
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Sinä turpa kiinni NYT! Valehtelija. Minä olen Amandassa odottamassa naisseuraa, en ole ajellut pitkään aikaan! 😡
Dahlia Mustavaara
voi,voi Ismo olisin voinut tulla Amandaan katsomaan kuinka voit mutta taidankin jättää väliin.
Dahlia Mustavaara: