Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Merja Pennanen
Suunnitelma etenee! Pian se Noel katuu että alkoi uhkailemaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Oikee Dahlia on juoppo joka asuu homeisessa kartanossa
Dahlia Mustavaara
sinä et kyllä osaa sitten kuinkaan käyttäytyä ,jatkuvasti puhut hirmurumasti muille
Salla Mattila
Mä sitten olen kurkkuani myöten täynnä tätä Dahlia hömpötystä. Yhdessä Dahliassa on jo tarpeeksi sietämistä. Kaikenlaista pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Mä sitten olen kurkkuani myöten täynnä tätä Dahlia hömpötystä. Yhdessä Dahliassa on jo tarpeeksi sietämistä. Kaikenlaista pelleilyä.
Dahlia Mustavaara
Ei sinuakaan kyllä kukaan kestä,olet hirvittävä eukko ja pettäjä.
Matias Kajander
Ei sinuakaan Dahlia Mustavaara kukaan kestä, olet hirvittävän rasittava, hienosto rouva, ja juoppo
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Ei sinuakaan Dahlia Mustavaara kukaan kestä, olet hirvittävän rasittava, hienosto rouva, ja juoppo
Dahlia Mustavaara
Rouva kyllä olen mutta en minä juoppo sentään ole.Turhaan sinä minua juopoksi nimittelet
Saga Kuula-Korkiakoski
Merja, Tamara, Sabrina, Camilla ja Elina ovat luvanneet tulla paikalle katsomaan sen säälittävän lurjuksen viimeisiä hetkiä. Minä odotan sitä kuin vuoden viimeistä pörssikäyrää!
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Merja, Tamara, Sabrina, Camilla ja Elina ovat luvanneet tulla paikalle katsomaan sen säälittävän lurjuksen viimeisiä hetkiä. Minä odotan sitä kuin vuoden viimeistä pörssikäyrää!
Sergei Kuula-Korkiakoski
Mä tulen pistämään siitä konnasta ilmat pihalle.
Linda Eerikäinen
Me palattiin Karin kanssa yhteen mutta hel vet ti mua ärsyttää se Salla. Tunkee sen lapsensa kanssa joka väliin. Millon tarvitaan hoitajaa ja millon on korvatulehdus. Voi nyt vit tu!
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Me palattiin Karin kanssa yhteen mutta hel vet ti mua ärsyttää se Salla. Tunkee sen lapsensa kanssa joka väliin. Millon tarvitaan hoitajaa ja millon on korvatulehdus. Voi nyt vit tu!
Mirkku Mattila
Kyllähän mä jo tiesin että ei se Kari mitään Sallaa pidä kun on noin nätti tyttö tarjolla! Ja totta kai Salla tapansa mukaan tekee kaikkensa kostaakseen, se ei vaan tiedä milloin on parasta luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Susu Honkanen
Minäkin tulen, joukkovoimaa! Äh, taas tää mun koru tippui. Niin, kerrotteko tarkan suunnitelman myös mullekin?
Laila Kajander
Kovat bisnes Äm mät menee aukoo päätään. Onpa hienoa
Ismo Laitela
Mä voin esitellä Noelille mun vanhan kunnon ystäväni, eli pesäpallomailan! Laitela, Ismo Laitela pelastaa päivän. Voidaan sitten arvon naiset mennä Amandaan juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Sergei Kuula-Korkiakoski
Älä nyt pikkulikka ala testaa mun sietokykyä! Vaimoni on kuunellut sun ilkeilyä ihan tarpeeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Susu Honkanen
Minäkin tulen, joukkovoimaa! Äh, taas tää mun koru tippui. Niin, kerrotteko tarkan suunnitelman myös mullekin?
Merja Pennanen
Etkö sä nyt vieläkään tajua että siinä on mikrofoki!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Susu Honkanen
Merja Pennanen
Etkö sä nyt vieläkään tajua että siinä on mikrofoki!?
Susu Honkanen
Siis mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Sergei Kuula-Korkiakoski
Älä nyt pikkulikka ala testaa mun sietokykyä! Vaimoni on kuunellut sun ilkeilyä ihan tarpeeks.
Laila Kajander
Uijui, alaks lapselle uhoo? Hakkaa vielä niin mun faija laittaa sut linnaan
Ismo Laitela
Niin ja siellä Amandassahan mä voisin jonkun naikkosen kanssa jatkaa juhlimista kahdestaan viihtyisässä hotellihuoneessa. Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan, heh heh!
Peppi Kuula
Sergei, nyt tulet heti takaisin kotiin ,sulla on lapsia jotka odottavat isäänsä. Lupasit viedä lapset risteilylle mutta huijasit heitä.
Dahlia Mustavaara
Sinä olet suutaan pieksevä teinitytön retale joka ei osaa pitää suutaan kiinni! 😡