Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
54681/59931 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis

Kalle on tyhmä.

Vierailija
54682/59931 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Vaikeat ajat eivät koske minua. Me Mustavaarat saamme kaiken minkä haluamme. Joten kiitos vaan ala-arvoisesta lounaasta ja hyvästi!

Salla Mattila

Meillä tarjotaan hyvää ruokaa! Ja senkus menet. Toivottavasti vielä opit käyttäytymään!

Dahlia Mustavaara

Anteeksi mitä? Sinähän se et osaa käyttäytyä kun komentelet alaisiasi miten sattuu ja pidät rasittavaa ääntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54683/59931 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joanna Lumijoki

Enhän mä nyt voi lähteä juoksemaan minkään rikollisen perään, kun mulla on nää korkokengät!

Saga Korkiakoski

Mitäs käytät poliisina niitä? Eikö sinulle ole opetettu virka-asun käyttöä? Pörssiyhtiöllä voin käyttää korkokenkiä huoletta kun siellä ei tarvitse juosta hampuusien perässä.

Joanna Lumijoki

Mä olen vahva ja itsenäinen nainen. Mä pukeudun tasan tarkkaan siten kuten mä tahdon. Mua ei pompotella. 

Saga Korkiakoski

Minä en pompottele. Kunhan huomautin, minkälainen pukeutuminen on poliisille sopivaa.

Vierailija
54684/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska paska paska!!!

Vierailija
54685/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla on ateisti. Kerrottiin jaksossa. Siihen aikasempaan pohdintaan. 

Vierailija
54686/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski

Minä uskon vain kurssin nousuun!

Vierailija
54687/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joanna Lumijoki

Mä olen vahva ja itsenäinen nainen. Mä pukeudun tasan tarkkaan siten kuten mä tahdon. Mua ei pompotella. 

Saga Korkiakoski

Minä en pompottele. Kunhan huomautin, minkälainen pukeutuminen on poliisille sopivaa.

Joanna Lumijoki

No en mä sua tarkottanutkaan, vaan pomojani. Ihan hyvin ne työt hoituu, pukeutui sitten miten vain.

Vierailija
54688/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Anteeksi mitä? Sinähän se et osaa käyttäytyä kun komentelet alaisiasi miten sattuu ja pidät rasittavaa ääntä!

Salla Mattila

Hah! Näkee kyllä kenellä ei ole lainkaan hajua johtajan työstä. Työt hoituu napakalla käskyttämisellä eikä millään pään silittelyillä. Hm!

Vierailija
54689/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joanna Lumijoki

Saga Korkiakoski

Joanna Lumijoki

No en mä sua tarkottanutkaan, vaan pomojani. Ihan hyvin ne työt hoituu, pukeutui sitten miten vain.

Saga Korkiakoski

Johan on ristiriitaista. Juurihan sinä sanoit kuinka vaikeaa on juosta rikollisten perässä.

Vierailija
54690/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis

Kalle on tyhmä.

Jutta Korhonen

Mitä sä siellä vastaanotossa taas mumiset?

Vierailija
54691/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska paska paska!!!

Toivo Taalasmaa

Kakka kakka kakka!

Vierailija
54692/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Salla Mattila

Hah! Näkee kyllä kenellä ei ole lainkaan hajua johtajan työstä. Työt hoituu napakalla käskyttämisellä eikä millään pään silittelyillä. Hm!

Dahlia Mustavaara

Sinun johtaminen on äksyilyä, jota kukaan ei jaksa kuunnella. Oikea johtaminen on aivan eri asia mitä sinä teet. Minulla on kokemusta erityisesti Mustavaara-yhtiöstä. Minä olen seurannut läheltä sen menestystä, joten totta kai tiedän mitä on johtajan työ.

Vierailija
54693/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä, että Stubb olisi keskimäärin hieman turvallisempi valinta Suomelle

Vierailija
54694/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrä lähti laskusuuntaan.

Vierailija
54695/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Sinun johtaminen on äksyilyä, jota kukaan ei jaksa kuunnella. Oikea johtaminen on aivan eri asia mitä sinä teet. Minulla on kokemusta erityisesti Mustavaara-yhtiöstä. Minä olen seurannut läheltä sen menestystä, joten totta kai tiedän mitä on johtajan työ.

Salla Mattila

Jos olet kerran niin hyvä johtamaan niin miksi et ole Mustavaarayhtiön johdossa. Ei kun ai niin, unohdin, sehän on nykyään Axelsson yhtiö. Hah hah!

Vierailija
54696/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joanna Lumijoki

Saga Korkiakoski

Joanna Lumijoki

Saga Korkiakoski

Johan on ristiriitaista. Juurihan sinä sanoit kuinka vaikeaa on juosta rikollisten perässä.

Joanna Lumijoki

Niitä työtehtäviä voi myös jakaa tarpeen mukaan. Se kenellä on hyvät kengät voi hoitaa juoksemisen.

Vierailija
54697/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila Kajander

työntäkööt tuo älykääpiö ne kurssit ja käyrät vaikka prseeseensä. 

Vierailija
54698/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Daniela! Sä et ole menossa yhtään minnekään! Mua panettaa, joten anna sitä pillua ja heti!

Vierailija
54699/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Ihan sama. Sinne lähti. Mä lähden hakemaan vierasta pl lua.

Vierailija
54700/59931 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Salla Mattila

Jos olet kerran niin hyvä johtamaan niin miksi et ole Mustavaarayhtiön johdossa. Ei kun ai niin, unohdin, sehän on nykyään Axelsson yhtiö. Hah hah!

Dahlia Mustavaara

Kyse on puhtaasta vilpistä. Minä olisin edelleen siellä yhtiössä ellei se kiero Axelsson olisi luikerellut meidän elämään ja mitä johtamiseen tulee niin minulla on parempaakin tekemistä kuin kailottaa ympäriinsä.

Ketju on lukittu.