Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Vaikeat ajat eivät koske minua. Me Mustavaarat saamme kaiken minkä haluamme. Joten kiitos vaan ala-arvoisesta lounaasta ja hyvästi!
Salla Mattila
Meillä tarjotaan hyvää ruokaa! Ja senkus menet. Toivottavasti vielä opit käyttäytymään!
Dahlia Mustavaara
Anteeksi mitä? Sinähän se et osaa käyttäytyä kun komentelet alaisiasi miten sattuu ja pidät rasittavaa ääntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Enhän mä nyt voi lähteä juoksemaan minkään rikollisen perään, kun mulla on nää korkokengät!
Saga Korkiakoski
Mitäs käytät poliisina niitä? Eikö sinulle ole opetettu virka-asun käyttöä? Pörssiyhtiöllä voin käyttää korkokenkiä huoletta kun siellä ei tarvitse juosta hampuusien perässä.
Joanna Lumijoki
Mä olen vahva ja itsenäinen nainen. Mä pukeudun tasan tarkkaan siten kuten mä tahdon. Mua ei pompotella.
Saga Korkiakoski
Minä en pompottele. Kunhan huomautin, minkälainen pukeutuminen on poliisille sopivaa.
Camilla on ateisti. Kerrottiin jaksossa. Siihen aikasempaan pohdintaan.
Saga Korkiakoski
Minä uskon vain kurssin nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Mä olen vahva ja itsenäinen nainen. Mä pukeudun tasan tarkkaan siten kuten mä tahdon. Mua ei pompotella.
Saga Korkiakoski
Minä en pompottele. Kunhan huomautin, minkälainen pukeutuminen on poliisille sopivaa.
Joanna Lumijoki
No en mä sua tarkottanutkaan, vaan pomojani. Ihan hyvin ne työt hoituu, pukeutui sitten miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Anteeksi mitä? Sinähän se et osaa käyttäytyä kun komentelet alaisiasi miten sattuu ja pidät rasittavaa ääntä!
Salla Mattila
Hah! Näkee kyllä kenellä ei ole lainkaan hajua johtajan työstä. Työt hoituu napakalla käskyttämisellä eikä millään pään silittelyillä. Hm!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Saga Korkiakoski
Joanna Lumijoki
No en mä sua tarkottanutkaan, vaan pomojani. Ihan hyvin ne työt hoituu, pukeutui sitten miten vain.
Saga Korkiakoski
Johan on ristiriitaista. Juurihan sinä sanoit kuinka vaikeaa on juosta rikollisten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Kalle on tyhmä.
Jutta Korhonen
Mitä sä siellä vastaanotossa taas mumiset?
Vierailija kirjoitti:
Paska paska paska!!!
Toivo Taalasmaa
Kakka kakka kakka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Hah! Näkee kyllä kenellä ei ole lainkaan hajua johtajan työstä. Työt hoituu napakalla käskyttämisellä eikä millään pään silittelyillä. Hm!
Dahlia Mustavaara
Sinun johtaminen on äksyilyä, jota kukaan ei jaksa kuunnella. Oikea johtaminen on aivan eri asia mitä sinä teet. Minulla on kokemusta erityisesti Mustavaara-yhtiöstä. Minä olen seurannut läheltä sen menestystä, joten totta kai tiedän mitä on johtajan työ.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinun johtaminen on äksyilyä, jota kukaan ei jaksa kuunnella. Oikea johtaminen on aivan eri asia mitä sinä teet. Minulla on kokemusta erityisesti Mustavaara-yhtiöstä. Minä olen seurannut läheltä sen menestystä, joten totta kai tiedän mitä on johtajan työ.
Salla Mattila
Jos olet kerran niin hyvä johtamaan niin miksi et ole Mustavaarayhtiön johdossa. Ei kun ai niin, unohdin, sehän on nykyään Axelsson yhtiö. Hah hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Saga Korkiakoski
Joanna Lumijoki
Saga Korkiakoski
Johan on ristiriitaista. Juurihan sinä sanoit kuinka vaikeaa on juosta rikollisten perässä.
Joanna Lumijoki
Niitä työtehtäviä voi myös jakaa tarpeen mukaan. Se kenellä on hyvät kengät voi hoitaa juoksemisen.
Laila Kajander
työntäkööt tuo älykääpiö ne kurssit ja käyrät vaikka prseeseensä.
Noel Axelsson
Daniela! Sä et ole menossa yhtään minnekään! Mua panettaa, joten anna sitä pillua ja heti!
Noel Axelsson
Ihan sama. Sinne lähti. Mä lähden hakemaan vierasta pl lua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Jos olet kerran niin hyvä johtamaan niin miksi et ole Mustavaarayhtiön johdossa. Ei kun ai niin, unohdin, sehän on nykyään Axelsson yhtiö. Hah hah!
Dahlia Mustavaara
Kyse on puhtaasta vilpistä. Minä olisin edelleen siellä yhtiössä ellei se kiero Axelsson olisi luikerellut meidän elämään ja mitä johtamiseen tulee niin minulla on parempaakin tekemistä kuin kailottaa ympäriinsä.
Kikkis
Kalle on tyhmä.