Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Pihlajakadulla oli putkiremontti koska ulla töräytti liian rajut märät savet
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Ai se kunnallinen vanerisairaalan pätkä? Kylläpäs sinä olet vitsikkäällä tuulella! Vai yritätkö kerjätä Romppaiselta pisteitä?
Jutta Korhonen
Mun ei kuule tarvi kerätä keneltäkään mitään pisteitä, mä kun katos olen sen johtaja täällä. Paina se asia jo sinne sun paksuun kalloosi!
Vierailija kirjoitti:
Pihlajakadulla oli putkiremontti koska ulla töräytti liian rajut märät savet
Ulla Taalasmaa
Se oli saa tana Salla, minä en siellä ulkolavasteen kadulla enää asu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Ai se kunnallinen vanerisairaalan pätkä? Kylläpäs sinä olet vitsikkäällä tuulella! Vai yritätkö kerjätä Romppaiselta pisteitä?
Jutta Korhonen
Mun ei kuule tarvi kerätä keneltäkään mitään pisteitä, mä kun katos olen sen johtaja täällä. Paina se asia jo sinne sun paksuun kalloosi!
Dahlia Mustavaara
Sinä voisit painaa sinun painavaan päähäsi, että minulla on vaikutusvaltaa! Et edes olisi johtaja ilman minua! Kannattaa muistaa se tosiasia!
Maarit Salin
Giniä ja tonicia vai pihviä ja Tonia, hahaahahahaa!
Edelleenkään "Lumijoen" puheesta ei saa aina selvää. Mistä lähtien poliisit ovat käyttäneet tuollaisia siviilivaatteita? Hiukset liehuu auki, vaikka turvallisuuden takia hiukset oltava kiinni. Jääviäkin tuo kyttäkaksikko tutkimaan naapureidensa asioita.
Hullu jaksaa roolipelata keskenään. Mikään ei ole muuttunut täällä. Hoitoon pääsy näköjään mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Hullu jaksaa roolipelata keskenään. Mikään ei ole muuttunut täällä. Hoitoon pääsy näköjään mahdotonta.
Laura Kiviranta
Mä en oo hullu! Jos täällä joku on hullu niin se olet kyllä sinä!
Vierailija kirjoitti:
On se suloista että jaksat vieläkin tulla provosoimaan tänne.
Marianna Kurki
Mäkin olen saanut hyvää hoitoa ja olen täysin terve nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Tyhmä Kalle!! 😡😡😡
Kalle Laitela
Hoitaja pitäköön sen turpansa kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta
Mä en oo hullu! Jos täällä joku on hullu niin se olet kyllä sinä!
Noel Axelsson
Heh heh, hullut viihtyy hullujen seurassa. 😜
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinä voisit painaa sinun painavaan päähäsi, että minulla on vaikutusvaltaa! Et edes olisi johtaja ilman minua! Kannattaa muistaa se tosiasia!
Jutta Korhonen
Ja me tiedetään miksi sä teit sen. Jotta voisit... kerätä Aarolta pisteitä! Hah hah! 😄
Vierailija kirjoitti:
Hanin isot möllikät.
Poikien jöpöttävät jöllikät.
Laila Kajander
Tekeepä hyvää ku se yks on pitäny tän päivän turpansa kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ja me tiedetään miksi sä teit sen. Jotta voisit... kerätä Aarolta pisteitä! Hah hah! 😄
Dahlia Mustavaara
Se oli tuotannon valinta, ei minun todellinen tahdon ilmaus. Kartanon remontin haluan saada valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Tekeepä hyvää ku se yks on pitäny tän päivän turpansa kiinni
Saga Korkiakoski
Minulla on tärkeämpää tekemistä kuin nahistella jonkun teinitytön kanssa. Olen kiireinen bisnesnainen ja pörssiyhtiöiden hallituksissa mukana.
Dahlia Mustavaara