Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Dahlia Mustavaara
Mauttomat lavasteet pitäisi purkaa ensitilassa! En voi uskoa että minut on pistetty kulmakauppaan piikomaan!
Saga Korkiakoski
Noel jää kiinni nyt. Minä pidän siitä huolen!
Sihteeri
Noelin kulissit sortuu kohta. Pakko tässä jaksaa vielä teeskennellä.
Daniela Honkanen
Lindalle ja Joannalle tehty ilmoitus Noelin ahdistelusta.
Henrik Ekholm
Nyt JP kyllä hidastay vähän... aaahhh!
Henrik Ekholm
Nyt JP kyllä hidastat vähän... aaahhh!
Vierailija kirjoitti:
Oona Kiviranta
Mä tulen vain jos me voidaan istua mutsin kanssa saman pöydän ääreen!
Salla Mattila
Totta kai. Eiköhän me tulla toimeen olosuhteista huolimatta.
Jutta Korhonen
Säälittää Dahlia, tuo pikku essukka. Tuossa iässä vielä töihin joutui puotiin. Sviitissä asuminenkin ahdistaa, ehkä lähistöltä löytyisi edullisia kerrostaloasuntoja? Nellan poikaystävä varmaan auttaisi mielellään.
Dahlia Mustavaara
No niin, työt kutsuu! Viola, haepa sieltä takahuoneesta ne tuoreet pullat niin laitetaan nätisti näytille tähän vitriiniin. Kyllä asiakkaat ilahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Säälittää Dahlia, tuo pikku essukka. Tuossa iässä vielä töihin joutui puotiin. Sviitissä asuminenkin ahdistaa, ehkä lähistöltä löytyisi edullisia kerrostaloasuntoja? Nellan poikaystävä varmaan auttaisi mielellään.
Dahlia Mustavaara
Nyt sinä väkivaltainen amazoni pidät sen suusi kiinni! Luuletko, etten minä ole maksanut jo tarpeeksi suurta summaa kartanon kunnostamisesta remonttifirmalle! Minulla ei ole pikkurahasta puutetta, se on vain tämä mauton ja ala-arvoinen roskasarja!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
No niin, työt kutsuu! Viola, haepa sieltä takahuoneesta ne tuoreet pullat niin laitetaan nätisti näytille tähän vitriiniin. Kyllä asiakkaat ilahtuu!
Dahlia Mustavaara
Lopeta sinä minun esittäminen ja alahan painua siitä! Turha tuoda mitään mauttomia pullia! Belugaa kiitos!
Haluaisikohan Ismo Laitela hieroa isolla kyrsällä minun kumipimpsaani T. Jutta Korhonen
Oi Jutta Jutta Jutta se tekisi todella KUTVANAA! T. Ismo Kalervo Laitela
Ismo on voimamies! sai aikoinaan nostettua mahamakkarani pimpsan tieltä T. Salla Taalasmaa
Vierailija kirjoitti:
Ismo on voimamies! sai aikoinaan nostettua mahamakkarani pimpsan tieltä T. Salla Taalasmaa
Kari Taalasmaa
Mitä sä oikein tollasia muistelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Lopeta sinä minun esittäminen ja alahan painua siitä! Turha tuoda mitään mauttomia pullia! Belugaa kiitos!
Toivo Taalasmaa
Heh heh, kakattaako?
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt sinä väkivaltainen amazoni pidät sen suusi kiinni! Luuletko, etten minä ole maksanut jo tarpeeksi suurta summaa kartanon kunnostamisesta remonttifirmalle! Minulla ei ole pikkurahasta puutetta, se on vain tämä mauton ja ala-arvoinen roskasarja!
Jutta Korhonen
Wou, mähän yritän vaan auttaa sua! No aivan sama, mä meen nyt kattomaan että sairaala on toipunut siitä sun aiheuttamasta kaaoksesta.
Ulla Taalasmaa
Huijausta! En minä mitään aitoa julkisivua tuijottanut, vaan sitä rumaa ulkolavastetta! Ei lainkaan saman näköisyyttä.
Oijoi Ullan märät pierut päivän pelastaa! T. Heiskanen
Miksi Kallella nousi heppi pystyyn saunassa. Aika pervoa.