Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Hanna Salin
Todella HooKoo!
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Ei taida Dahlialla olla vakuutusta kartanoonsa...
Jutta Korhonen
Se ei yllättäisi. Vaikka niin leuhkii rahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Mitä te oikein kuvittelette? Totta kai minulla on vakuutus, jo pelkästään siksi että rahvaan kakarat aiheuttavat tuhoa minun tontillani!
JP Kokko
Nyt kun sais panna Nikkisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
JP Kokko
Nyt kun sais panna Nikkisen kanssa.
Aki Nikkinen
Nähdään sillä hallilla illalla. Ja sä sitten alistut mulle täysin! Jos oot kiltti poika, niin voit päästä joku kerta panemaan vielä myös Henrikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Mitä te oikein kuvittelette? Totta kai minulla on vakuutus, jo pelkästään siksi että rahvaan kakarat aiheuttavat tuhoa minun tontillani!
Jaana Nieminen
Ehkäpä voisit polttaa sen lahoavan ja homeisen kartanosi ja rakentaa uuden vakuutusrahoilla?
Laila Kajander
No mitä vit tua nyt taas?
Salla Mattila
Musta sitten näköjään tulee Taalasmaan asunnon emäntä. Hihi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jaana Nieminen
Ehkäpä voisit polttaa sen lahoavan ja homeisen kartanosi ja rakentaa uuden vakuutusrahoilla?
Dahlia Mustavaara
Miksi minä polttaisin arvokkaan ja historiallisen rakennuksen? Taitaa sinun pyromaanisormesi vapista tulitikkurasialla! Tiesitkö että täällä on pidetty Korkeasaaren leijonia? Sinä olisit sopinut siihen sakkiin!
Vanerisairaala Maikkarilla. Huoh.
Kari Taalasmaa
Te ootte sitten tosissanne lähdössä pois ulkolavasteen kadulta?
Rosmarine Duncker
Mikäs ihmeen leikkinurkka tässä korjaamon edessä on? Minun pitäisi saada huoltoa autolleni!
Aki Nikkinen
JP saattaa olla hullu, mutta herranjestast sillä on mahtava perse. Laukesin oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Rosmarine Duncker
Mikäs ihmeen leikkinurkka tässä korjaamon edessä on? Minun pitäisi saada huoltoa autolleni!
Hani Laitela
Ei hätää, katsotaan sitä autoa. Meillä vaan on tässä vähän tilaongelmia... mutta kaikki järjestyy kyllä, mä takaan sen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosmarine Duncker
Hani Laitela
Ei hätää, katsotaan sitä autoa. Meillä vaan on tässä vähän tilaongelmia... mutta kaikki järjestyy kyllä, mä takaan sen!
Rosmarine Duncker
Mä haluan Kari Taalasmaan henkilökohtaista palvelua! Kyllä minä löydän varmasti paremmankin korjaamon jos täältä ei sitä saa!
Dahlia Mustavaara
Sanokaa nyt vielä että minutkin asutetaan kimppakämppään! Jo olisi mauton veto minun kaltaiselleni seurapiirikaunottarelle!
Henrik Ekholm
JP! Ootko sä täällä? Aki sano että sulla on jotain asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosmarine Duncker
Hani Laitela
Rosmarine Duncker
Mä haluan Kari Taalasmaan henkilökohtaista palvelua! Kyllä minä löydän varmasti paremmankin korjaamon jos täältä ei sitä saa!
Hani Laitela
Mä voin kyllä soittaa Karille. Se on ollu vähän kiireinen kun sille syntyi lapsi.
Maarit Salin
Aijai mun pää!
Jukka Salin
Eikö sua hävetä, lapseskin on ihan maassa!