Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Dahlia Mustavaara
Koko hallitus oli aivan polvillaan minun ja Sagan uusien linjausten edessä! Me laitamme yhdessä kurssit nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Salin
Vit tun mutsi, meni Hannan tappamaan.
Maarit Salin
Huhuu, äiti tuli kotiin! Onko lapset kotona? Siellä on kova kullan muru. Aleksi, anna suukko.
Jukka Salin
Ja nyt ulos täältä! Sähän olet aivan päissäsi!
Aamu Korhonen
Onpa tylsää kun se mielenosoituskin on nyt takanapäin.
Kalle Laitela
Anna mennä Petri, nussi mua oikein kunnolla. Näytä että se olet parempi panemaan ku Sampo!
Joanna Lumijoki
Mä olen itsenäinen ja vahva nainen.
Oikea Kalle Laitela
Kuka onkin kehdannut varastaa henkilöllisyyteni? Lari on sitä paitsi kaikkein paras rakastaja ja komein mies, jonka kanssa olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Salin
Vit tun mutsi, meni Hannan tappamaan.
Maarit Salin
Huhuu, äiti tuli kotiin! Onko lapset kotona? Siellä on kova kullan muru. Aleksi, anna suukko.
Jukka Salin
Ja nyt ulos täältä! Sähän olet aivan päissäsi!
Maarit Salin
Kukaan ei nää millanen rotta sä oot, en edes minä vaikka mä tiedän!!
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Kartanon remontti kutsuu, jos kutsuu. Eihän sitäkään saatu sen omituisen kuppilan tilalle, jossa tuskin on edes pöytiin tarjoilua.
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Mä olen itsenäinen ja vahva nainen.
Saga Korkiakoski
Vahva harrastamaan irtosuhteita. Täällä yhtiön huipulla me naiset olemme parempaa luokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Kartanon remontti kutsuu, jos kutsuu. Eihän sitäkään saatu sen omituisen kuppilan tilalle, jossa tuskin on edes pöytiin tarjoilua.
Jaana Nieminen
Heti kun mun silmäni välttää niin sä olet ahdistelemassa mun tytärtäni! Se ei sinne kartanolle enää tule, onko selvä?
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Kukaan ei nää millanen rotta sä oot, en edes minä vaikka mä tiedän!!
Jukka Salin
Jos sulla on jotain asiaa, niin tule sanomaan se kun olet selvinpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jaana Nieminen
Heti kun mun silmäni välttää niin sä olet ahdistelemassa mun tytärtäni! Se ei sinne kartanolle enää tule, onko selvä?
Dahlia Mustavaara
Voi miten herttaista että sinä pidät tyttäresi puolia, mutta hän on jo aikuinen ihminen!
Maarit Salin
Paha Maarit viinaa vei, Jukka sanoi ei ei! Jukka, Jukka, Jukka, tuleeko maksan siirto?
Mällit pepun päälle. T: Kalle Laitela
Vierailija kirjoitti:
Mällit pepun päälle. T: Kalle Laitela
Ihanaa. T: Petri
Nadja Tamminen
Mäpä osaan kävellä rappusia pitkin!
Lari Väänänen
Jättäkää Kalle rauhaan. Olemme Kallen kanssa hyvin onnellisia, eikä Kalle halua ketään muuta, ei varsinkaan nyt kun ei halua levittää tautiaan eteenpäin. Meillä kun on sama tauti niin haittaa se, mitä yhdessä teemme.
Helena Kuula
Silloinkin kun elämä vie uuden äärelle, kaikki kyllä järjestyy. Pohjola vakuutus. Niin ja onko teillä veikkauskorttia? Kaikkiin Veikkauksien peleihin pitää tunnistautua!
Aamu Korhonen
Ei taida Dahlialla olla vakuutusta kartanoonsa...
Maarit Salin