Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kolumni: Salattujen elämien 25-vuotis juhlat ala-arvoiset
Kirjoittanut Maarit Salin
Se on Salkkarit jaksanu porskuttaa tähän päivään asti ysärin lopusta. Hienoja 25-vuotis juhlia mainostettiin upeana tapahtumana, mutta minä en allekirjoita tätä väitettä.
Ensinnäkin juomapuoli. Minulle tuotiin vain yksi lasillinen jotain halpaa kuohuvaa. Epäilen että sekin oli alkoholitonta. Tylsää!
Punainen mattokin oli tylsä. Siinä kävelivät ja seisoivat kuvattavina. Puhuivat jotain jonninjoutavia. Ei kiinnostanut.
Iltalehdellä ihme toimittaja. R-vika oli tahatonta komiikkaa, mutta vielä kamalempaa oli tämän naikkosen kysymykset! Uteli kaikkien rakkauselämää. Lasse meni vähän puihin tästä kysymyksestä, ei kehdannu mies myöntää että minua kaipaa! Nella valitti sinkkuuttaan, vaikka melkein kaikki miehet hekumoivat hänen muotojaan. Mikiltä tiedusteltiin raha-asioita. Evalla ei mitään mielenkiintoista sanottavaa. Kalle kuulemma palaa helve tin lieskoissa. Seppo se jaksaa vielä palata.
Eipä tullu se nainen mun juttusille, vaikka legendaarinen hahmo olen! Toisaalta ei ne mun ryypiskelyt sille kuulu.
Amandalla piti olla jotkut tarjoilut, no eipä näkyny. Jotain kakkua oli ja Ismokin meni sen sotkemaan. Salla oli paisunu! Samoin se mikälie turha vahva ja itsenäinen naispoliisi, mitä lie syöny. Seilistä yritin etsiä mutta varmaan meni piiloon minua. Dahlia piti lupauksensa eikä saapunut paikalle. Hyvä että joku tietää arvonsa!
No sitten oli se juhlajakso. Aivan surkeaa! Ulla lähti ulkolavasteen edestä pois. Tylsät juonet ja kuviot. Olisipa vaikka Eva ammuttu Joonatanin sijasta. Saman näkee viimeistään ensi viikolla telkkarista, ei menetä mitään. Uusi tunnari ihan hieno, vaikke ei tämä sarja sitä ansaitse.
Mitään parannuksia on turha odottaa. Jotain huhuja on Annelien ja Laurojen paluusta, mutta ei tuotanto sellaista saa aikaan. Kartanosta puhumattakaan! Jotain Moosea remontoidaan ja yritetään saada Geelin tunnelmaa. On se saa ta na kumma. Kehuivat niitä drone kuvia. No joo, hienoja ovat, mutta ei riitä!
Enpä tiedä mitä muuta sanoa. Mä menen ryyppäämään. Vi tuttaa huolella. Edes Aaron Paula Paula Paula vitsi ei naurata. Minulla on parempi: Seilis ja Mailis, Mailis ja Seilis, Seilis ja Mailis, Mailis ja Seilis, ihan miten vaan.
Terve!
Vierailija kirjoitti:
Kolumni: Salattujen elämien 25-vuotis juhlat ala-arvoiset
Kirjoittanut Maarit Salin
Se on Salkkarit jaksanu porskuttaa tähän päivään asti ysärin lopusta. Hienoja 25-vuotis juhlia mainostettiin upeana tapahtumana, mutta minä en allekirjoita tätä väitettä.
Ensinnäkin juomapuoli. Minulle tuotiin vain yksi lasillinen jotain halpaa kuohuvaa. Epäilen että sekin oli alkoholitonta. Tylsää!
Punainen mattokin oli tylsä. Siinä kävelivät ja seisoivat kuvattavina. Puhuivat jotain jonninjoutavia. Ei kiinnostanut.
Iltalehdellä ihme toimittaja. R-vika oli tahatonta komiikkaa, mutta vielä kamalempaa oli tämän naikkosen kysymykset! Uteli kaikkien rakkauselämää. Lasse meni vähän puihin tästä kysymyksestä, ei kehdannu mies myöntää että minua kaipaa! Nella valitti sinkkuuttaan, vaikka melkein kaikki miehet hekumoivat hänen muotojaan. Mikiltä tiedusteltiin raha-asioita. Evalla ei mit
Dahlia Mustavaara
Aivan fantastinen kolumni! Oppivathan tuotannossa ainakin, että meidän järki vielä leikkaa, toisin kuin heillä mokomilla mauttoman viihteen tuottajilla!
Vierailija kirjoitti:
Aivan fantastinen kolumni! Oppivathan tuotannossa ainakin, että meidän järki vielä leikkaa, toisin kuin heillä mokomilla mauttoman viihteen tuottajilla!
Maarit Salin
Kiitti... totuus on tuotu julki...
Eva Tamminen
Miten niin mulla ei ollu mitään mielenkiintoista sanottavaa? Ja väitti Nella olevansa sinkku? Mä meen kertoo Eetulle!
Kikkis Lilja
Mä en saanu kutsua juhliin. Liljan perhettä kun ei tarvitse tuoda mukamas suuremmin kuvioihin.
Jutta Korhonen
Mulla oli kyllä ihanasti tissit tyrkyllä niissä kuvissa!
Vierailija kirjoitti:
Kikkis Lilja
Mä en saanu kutsua juhliin. Liljan perhettä kun ei tarvitse tuoda mukamas suuremmin kuvioihin.
Aure
Huhuu, onko reitti selvä?
Laura Kiviranta
Aaro Aaro Aaro. Muistatko sä mut? Sano että sä muistat mut! Kato ku mua sä et huijaa niinku muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis Lilja
Aure
Huhuu, onko reitti selvä?
Kikkis
Joo mee vaan, ei näy rappukäytävässä ketään. Mä pidän vahtia.
Ulla Taalasmaa
Pois se minusta, tuotanto saa tehdä ihan mitä lystää. Mutta laatu pitää jättää.
Salla Mattila
Vai olen minä muka paisunut! Minä olen vain muodokas!
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta
Aaro Aaro Aaro. Muistatko sä mut? Sano että sä muistat mut! Kato ku mua sä et huijaa niinku muita.
Iiro Vaanila
Mun veljeni Aaro ja Eero ovat maanneet mullan alla vuosikymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta
Iiro Vaanila
Mun veljeni Aaro ja Eero ovat maanneet mullan alla vuosikymmenen.
Anni Vatanen
Kyllä minä omat poikani tunnen.
Ismo Laitela
Mua oikein nöyryytettiin kun se kakku putos. Voi helvet TI!
Dahlia Mustavaara
Hyvästi Aaro tai mikä lie Iiro oletkin! Kauppa jää sinun hoidettavaksi tai täysin tuuliajolle, itsepähän päätät!
Saga Korkiakoski
Meillä on pitkä oikeudenkäynti tulossa Noel Axelssonin tapauksessa. Kaikki lausunnot ovat tärkeitä, myös sihteerimme.
Vierailija kirjoitti:
Olette te kyllä hassuja.
Tule mukaan, täällä on hauskaa!
Näin sairas ja tökerö ohjelma salatut elämät täytyisi kieltää ihan lailla. Ai ihan muuten MTV on muuten konkurssissa että hah haha
lukekaa lisää
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18185818/iltakamasiini-keta-muistaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8129facf-6566-433c-9c93-6d166232e…
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17658308/mtv-ja-iltalehden-pyllymaki
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18113820/hapeallinen-mtv
https://journalisti.fi/uutiset/2023/10/mtv-irtisanoo-23-lopettaa-radiou…