Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
54382/59931 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumni: Salattujen elämien 25-vuotis juhlat ala-arvoiset

Kirjoittanut Maarit Salin

Se on Salkkarit jaksanu porskuttaa tähän päivään asti ysärin lopusta. Hienoja 25-vuotis juhlia mainostettiin upeana tapahtumana, mutta minä en allekirjoita tätä väitettä.

Ensinnäkin juomapuoli. Minulle tuotiin vain yksi lasillinen jotain halpaa kuohuvaa. Epäilen että sekin oli alkoholitonta. Tylsää!

Punainen mattokin oli tylsä. Siinä kävelivät ja seisoivat kuvattavina. Puhuivat jotain jonninjoutavia. Ei kiinnostanut.

Iltalehdellä ihme toimittaja. R-vika oli tahatonta komiikkaa, mutta vielä kamalempaa oli tämän naikkosen kysymykset! Uteli kaikkien rakkauselämää. Lasse meni vähän puihin tästä kysymyksestä, ei kehdannu mies myöntää että minua kaipaa! Nella valitti sinkkuuttaan, vaikka melkein kaikki miehet hekumoivat hänen muotojaan. Mikiltä tiedusteltiin raha-asioita. Evalla ei mitään mielenkiintoista sanottavaa. Kalle kuulemma palaa helve tin lieskoissa. Seppo se jaksaa vielä palata.

Eipä tullu se nainen mun juttusille, vaikka legendaarinen hahmo olen! Toisaalta ei ne mun ryypiskelyt sille kuulu.

Amandalla piti olla jotkut tarjoilut, no eipä näkyny. Jotain kakkua oli ja Ismokin meni sen sotkemaan. Salla oli paisunu! Samoin se mikälie turha vahva ja itsenäinen naispoliisi, mitä lie syöny. Seilistä yritin etsiä mutta varmaan meni piiloon minua. Dahlia piti lupauksensa eikä saapunut paikalle. Hyvä että joku tietää arvonsa!

No sitten oli se juhlajakso. Aivan surkeaa! Ulla lähti ulkolavasteen edestä pois. Tylsät juonet ja kuviot. Olisipa vaikka Eva ammuttu Joonatanin sijasta. Saman näkee viimeistään ensi viikolla telkkarista, ei menetä mitään. Uusi tunnari ihan hieno, vaikke ei tämä sarja sitä ansaitse.

Mitään parannuksia on turha odottaa. Jotain huhuja on Annelien ja Laurojen paluusta, mutta ei tuotanto sellaista saa aikaan. Kartanosta puhumattakaan! Jotain Moosea remontoidaan ja yritetään saada Geelin tunnelmaa. On se saa ta na kumma. Kehuivat niitä drone kuvia. No joo, hienoja ovat, mutta ei riitä! 

Enpä tiedä mitä muuta sanoa. Mä menen ryyppäämään. Vi tuttaa huolella. Edes Aaron Paula Paula Paula vitsi ei naurata. Minulla on parempi: Seilis ja Mailis, Mailis ja Seilis, Seilis ja Mailis, Mailis ja Seilis, ihan miten vaan.

Terve!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54383/59931 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolumni: Salattujen elämien 25-vuotis juhlat ala-arvoiset

Kirjoittanut Maarit Salin

Se on Salkkarit jaksanu porskuttaa tähän päivään asti ysärin lopusta. Hienoja 25-vuotis juhlia mainostettiin upeana tapahtumana, mutta minä en allekirjoita tätä väitettä.

Ensinnäkin juomapuoli. Minulle tuotiin vain yksi lasillinen jotain halpaa kuohuvaa. Epäilen että sekin oli alkoholitonta. Tylsää!

Punainen mattokin oli tylsä. Siinä kävelivät ja seisoivat kuvattavina. Puhuivat jotain jonninjoutavia. Ei kiinnostanut.

Iltalehdellä ihme toimittaja. R-vika oli tahatonta komiikkaa, mutta vielä kamalempaa oli tämän naikkosen kysymykset! Uteli kaikkien rakkauselämää. Lasse meni vähän puihin tästä kysymyksestä, ei kehdannu mies myöntää että minua kaipaa! Nella valitti sinkkuuttaan, vaikka melkein kaikki miehet hekumoivat hänen muotojaan. Mikiltä tiedusteltiin raha-asioita. Evalla ei mit

Dahlia Mustavaara

Aivan fantastinen kolumni! Oppivathan tuotannossa ainakin, että meidän järki vielä leikkaa, toisin kuin heillä mokomilla mauttoman viihteen tuottajilla!

Vierailija
54384/59931 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan fantastinen kolumni! Oppivathan tuotannossa ainakin, että meidän järki vielä leikkaa, toisin kuin heillä mokomilla mauttoman viihteen tuottajilla!

Maarit Salin

Kiitti... totuus on tuotu julki...

Vierailija
54385/59931 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

Miten niin mulla ei ollu mitään mielenkiintoista sanottavaa? Ja väitti Nella olevansa sinkku? Mä meen kertoo Eetulle!

Vierailija
54386/59931 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis Lilja

Mä en saanu kutsua juhliin. Liljan perhettä kun ei tarvitse tuoda mukamas suuremmin kuvioihin.

Vierailija
54387/59931 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Mulla oli kyllä ihanasti tissit tyrkyllä niissä kuvissa!

Vierailija
54388/59931 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis Lilja

Mä en saanu kutsua juhliin. Liljan perhettä kun ei tarvitse tuoda mukamas suuremmin kuvioihin.

Aure

Huhuu, onko reitti selvä?

Vierailija
54389/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Kiviranta

Aaro Aaro Aaro. Muistatko sä mut? Sano että sä muistat mut! Kato ku mua sä et huijaa niinku muita. 

Vierailija
54390/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis Lilja

Aure

Huhuu, onko reitti selvä?

Kikkis

Joo mee vaan, ei näy rappukäytävässä ketään. Mä pidän vahtia.

Vierailija
54391/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Pois se minusta, tuotanto saa tehdä ihan mitä lystää. Mutta laatu pitää jättää.

Vierailija
54392/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Vai olen minä muka paisunut! Minä olen vain muodokas!

Vierailija
54393/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura turpa kiinni!!!

Vierailija
54394/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Kiviranta

Aaro Aaro Aaro. Muistatko sä mut? Sano että sä muistat mut! Kato ku mua sä et huijaa niinku muita. 

Iiro Vaanila

Mun veljeni Aaro ja Eero ovat maanneet mullan alla vuosikymmenen.

Vierailija
54395/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Kiviranta

Iiro Vaanila

Mun veljeni Aaro ja Eero ovat maanneet mullan alla vuosikymmenen.

Anni Vatanen

Kyllä minä omat poikani tunnen.

Vierailija
54396/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

Mua oikein nöyryytettiin kun se kakku putos. Voi helvet TI!

Vierailija
54397/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Hyvästi Aaro tai mikä lie Iiro oletkin! Kauppa jää sinun hoidettavaksi tai täysin tuuliajolle, itsepähän päätät!

Vierailija
54398/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski

Meillä on pitkä oikeudenkäynti tulossa Noel Axelssonin tapauksessa. Kaikki lausunnot ovat tärkeitä, myös sihteerimme.

Vierailija
54399/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kyllä hassuja.

Vierailija
54400/59931 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te kyllä hassuja.

Tule mukaan, täällä on hauskaa!