Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Roosa Kemppainen
Nyt menee Amandan tarjoilupöytä mäsäks!
Daniela Honkanen
Noel! Minne sä menit? Sun pitää suojella mua!
Linda Eerikäinen
Poliisi! Seis!
Dahlia Mustavaara
Vai että minut pannaan sinne kulmakauppaan piikomaan? Johan on kerrassaan mautonta!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Vai että minut pannaan sinne kulmakauppaan piikomaan? Johan on kerrassaan mautonta!
Pamela Johansson
Eihän kukaan halua mitään supermarketin kassaa!
Aamu Korhonen
Olipa hyvä mielenosoitus. Pilattiin punainen matto ja juhlajakson esitys totaalisesti!
Jutta Korhonen
Pitikin sen Ismon mennä pudottamaan se kakku.
Ulla Taalasmaa
Meidän talo, siis meidän ulkolavasteen hirvitys hyvästeltiin Sepon kanssa ja hyvä niin!
Dahlia Mustavaara
Vai että olen vakava siinä alkusoitossa! No aivan syystäkin, sillä tämän sarjan mauton käsikirjoitus saa voimaan minut pahoin! Ullakin lähti sen mokoman muovisen leikkinurkkauksen edestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Pamela Johansson
Eihän kukaan halua mitään supermarketin kassaa!
Dahlia Mustavaara
Sehän tästä nyt vielä puuttuisikin että menisin jonkun hehtaarimarketin kassalle ihmisten pällisteltäväksi!
Saga Korkiakoski
Katsojaluvut lähtevät jyrkkään laskuun, jos minua ei saada mukaan ja pistetä niitä kevytkenkäisiä keikistelijöitä sivuun! Kuulun siihen uuteen ja upeaan tunnariin!
Dahlia Mustavaara
Korkiakoski Saga, Palvelija Pupu ja minä! Miten lumoava näky olisimme siinä alkukertauksessa!
Dahlia Mustavaara
Korkiakoski Saga, Palvelija Pupu ja minä! Miten lumoava näky olisimme siinä alkukertauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Niin lumoava, että pitää oikein kahteen kertaan toitottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Niin lumoava, että pitää oikein kahteen kertaan toitottaa.
Dahlia Mustavaara
Se ei ole mikään rikos eikä salaisuus että minun elämäni on lumoava näky!
Maarit Salin
Nyt hiljaa. On perjantai ja mä en jaksa kuulla. Alan nyt ryyppäämään joten rauha kiitos.
Ismo Laitela
No anna mun edes korottaa!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Nyt hiljaa. On perjantai ja mä en jaksa kuulla. Alan nyt ryyppäämään joten rauha kiitos.
Silja Hickley
Millonkas se sun artikkeli juhlapäivästä tulee? Kännissäkö teet?
Aamu Korhonen
Mulla riittää näitä munia koko kassillinen! Turha juosta karkuun!!