Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianna on Salkkareiden "Sheila".
Sheila näyttää silti enemmän ulkonäöllisesti Jutalta. Joanna Lumijoen vastine on varmaan sitten joku Emmerdalen kyläpoliisi.
Eva on Charity ja Lasse Jimmy King. Gunnarista tulee mieleen Zak. Aki kai on sitten Cain, vaikka enemmänkin selkeä esikuva Uuden päivän Tero Kuuslalle.
Musta Kari taas on Cain. Molemmat raksaa autojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianna on Salkkareiden "Sheila".
Sheila näyttää silti enemmän ulkonäöllisesti Jutalta. Joanna Lumijoen vastine on varmaan sitten joku Emmerdalen kyläpoliisi.
Eva on Charity ja Lasse Jimmy King. Gunnarista tulee mieleen Zak. Aki kai on sitten Cain, vaikka enemmänkin selkeä esikuva Uuden päivän Tero Kuuslalle.
Musta Kari taas on Cain. Molemmat raksaa autojakin.
Cain on pienikokoinen, eikä ollenkaan sillä tavalla ronski kuin Kari. Jos Emmerdalesta tehtäisiin Suomi-versio niin Kari Ketonen esittäisi ehdottomasti Cainiä. Jimmy King olisi Ville Myllyrinne tai Iikka Fors. Niina Lahtinen olisi Chas. Moira olisi Pirjo Heikkilä. Zak Dingleä esittäisi Gunnarin näyttelijä tai Aake Kalliala. Krisse Salminen olisi Charity.
Dahlia Mustavaara
Minä olisin Faith Dingle. Hänellä on tyylitajua, vaikkei olekaan varakas kuten minä!
Miksi Jennin tissi vilahti ruudussa mutta Hanin möllyköitä ei vaan näy ??
Vanessassa ja Kallessa on samaa siinä mielessä, että molemmilla tulee hämäriä kumppaneja. Vanessalla viimeisimpinä Fiona ja Suzy.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä olisin Faith Dingle. Hänellä on tyylitajua, vaikkei olekaan varakas kuten minä!
Faith Dingle
Voi sinua, kiitos vain! Harmi että aikani on pian lopussa, mutta toivon että sinä vaalit tyylikkyyttä minunkin puolestani!
Seela Sella, Krisse Salminen, Nevena Ek olisi täydellinen kolmen sukupolven näyttelijäkokoonpano Dahlian siskon puolelta. Eppu Salminen voisi näytellä sitten vielä Krissen hahmon veljeä.
Brooke Logan
Mitäs ne nämä pienen budjetin hahmot täällä juttelee?
Vierailija kirjoitti:
Brooke Logan
Tanja Rasi
Minulla on viinitila Ranskassa. Vetistelläänkö yhdessä siellä elämämme menetyksiä?
Marianna Kurki
Nyt mä hoitelen Amandan ja sairaalan taivaan tuuliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brooke Logan
Tanja Rasi
Minulla on viinitila Ranskassa. Vetistelläänkö yhdessä siellä elämämme menetyksiä?
Brooke Logan
No voisihan sitä, vaikka Italia onkin enemmän minun makuuni.
Ei hitto. Mitäs jos Joannan raiskaaja on Mariannan pois lähtenyt isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brooke Logan
Tanja Rasi
Brooke Logan
No voisihan sitä, vaikka Italia onkin enemmän minun makuuni.
Dahlia Mustavaara
Minulla on hieno asunto Roomassa. Mentäisiinkö maistelemaan ensiluokkaista samppanjaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Mariannan isä Ilkan veli? Oliko Raakelilla tyttönimensä ja isän sukunimi olikin Väänänen?
Ilmeisesti Marianna tulee pidemmäksi aikaa sarjaan. Muuttaako JP:n kanssa Amandaan? Vai Elinan vanhaan kämppään? Vai yksin jompaankumpaan?
Eikö roomalainen palvelija Ricardo halunnut tulla Suomeen? Tämän nimi oli mainittu siinä kohtauksessa kun Aaro ja Jutta olivat lähdössä lentokentälle ja Ricardo kuljettamassa heitä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Mariannan isä Ilkan veli? Oliko Raakelilla tyttönimensä ja isän sukunimi olikin Väänänen?
Mariannan äiti Rakel oli Larin isän Ilkan sisko.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Marianna tulee pidemmäksi aikaa sarjaan. Muuttaako JP:n kanssa Amandaan? Vai Elinan vanhaan kämppään? Vai yksin jompaankumpaan?
Pitäisi olla joku Helenan kattohuoneiston tasoinen rikollisten piilokämppä. Ei sovi että rikoksia tehnyt ja lainsuojaton Marianna muuttaisi Dahlian vastapäiseen huoneeseen tai Elinan asuntoon. Sehän todettiin kuolleeksikin, kun kuvassa ei näkynyt liikettä hukuttautumisen jälkeen, eli pistettäisiin vankilaan jos viranomaiset saisivat hänen olemassaolon tietoonsa.
Nella ei saannut pessaaria paikalleen ja juttakin räpläsi sitä sormet märkinä. Noel tuli ja rukkasi pessaarin paikalleen. Miten Nella kiittää?