Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58077)

Vierailija
50881/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petunia Pekkinen

Minä kuulin, että se kartanon remontti vain kestää ja kestää! Pitääkö minun tulla hoputtamaan sen remonttifirman työtä!?

Andarosa Helmenkalastaja

Äiti hei! Mä käyn iskemässä niille miespuolisille vähän silmää, niin eiköhän niillä ala työ luistamaan paremmin!

Vierailija
50882/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastajantorppa on monipuolinen paikka. En yhtään ihmettele, että sitä hyödynnetään sarjassa. Vieläpä Munkkiniemessä. Hotellihuoneita on monia erilaisia jokaiseen lähtöön. On kuvattu Aaron & Dahlian, Aaron & Rajalan, Rodoksen lomaa, Kallen kotoa muuttamista jne. Kokoushuoneessa on ollut Mustavaarojen palavereita. Kalastajatorpalla on upea ravintola, jota vanhemmissa jaksoissa on satunnaisesti näytetty parempana ruokapaikkana.

Mitä Mustavaarojen palavereita? Ainakin suurin osa kohtauksista kuvattu Aviapoliksen Finlandia-kokoushuoneessa. Vai onko kyseessä joku kohtaus siitä kun Nikkinen esitti jotain Anders Järvistä ja yrittivät saada Dahlian kanssa Gunnarin edunvalvonnan itselleen?

Tämä ainakin. Ollut vanhoissa jaksoissa myös. 

Ai tämä on sieltä? Luulin että olisi ollut joku eri tila Aviapolikselta. Oli kieltämättä kivaa vaihtelua. Jos Mustavaara-yhtiön nimi tulisi takaisin niin olisi kiva saada uusia kohtauksia tästä huoneesta. Axelsson Companyssa ei ole ollutkaan mitään vastaavia kokouksia ja vähän kuiva muutenkin ollut Noelin johdossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50883/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen odottanut miespuoleista nuorempaa n. 40v Mustavaaraa. Voisi olla Gunnarin serkun lapsi, jolla ei ole kytköksiä yhtiöön mutta jostain syystä olisi tavoitellut sen haltuunsa tai jotain muuta. Tiedä sitten millainen se olisi.

Vierailija
50884/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen odottanut miespuoleista nuorempaa n. 40v Mustavaaraa. Voisi olla Gunnarin serkun lapsi, jolla ei ole kytköksiä yhtiöön mutta jostain syystä olisi tavoitellut sen haltuunsa tai jotain muuta. Tiedä sitten millainen se olisi.

Dahlian sukulaisia toivoisin enemmän. Niistä kun ei olla nähty vilaustakaan, mutta olisi tuokin kiva hahmo lisäksi, jos Mustavaarojen bisneskuviot ja muut palaisivat taas isompaan osaan.

Vierailija
50885/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sihteerin myöhemmin jossain tilanteessa lipsauttavan Danielalle kahden kesken vauvaprojektista. Sen myötä Daniela päätyisi hankkimaan kierukan, joka on yllättävän hyvä ehkäisy. Yleensä ainakin, mutta eihän sekään varma ole. En usko Danielan pamahtavan paksuksi. Korkeintaan sitten kun Susu palaa ja totuus Noelista tulee ilmi.

Vierailija
50886/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan sihteerin myöhemmin jossain tilanteessa lipsauttavan Danielalle kahden kesken vauvaprojektista. Sen myötä Daniela päätyisi hankkimaan kierukan, joka on yllättävän hyvä ehkäisy. Yleensä ainakin, mutta eihän sekään varma ole. En usko Danielan pamahtavan paksuksi. Korkeintaan sitten kun Susu palaa ja totuus Noelista tulee ilmi.

Sitten jos tästä tulisi käänne että Noel antaa sihteerille potkut. Ehkä Mustavaarat aktivoituvat bisnesrintamalla tai sihteeri siirtyy Beigeen.

Vierailija
50887/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noelin Punanaamio-shoppailut voisi näkyä valvontakamerassa ja jää kiinni yliajojen lavastamisesta.

Vierailija
50888/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petunia Pekkinen

Minä kuulin, että se kartanon remontti vain kestää ja kestää! Pitääkö minun tulla hoputtamaan sen remonttifirman työtä!?

Andarosa Helmenkalastaja

Äiti hei! Mä käyn iskemässä niille miespuolisille vähän silmää, niin eiköhän niillä ala työ luistamaan paremmin!

Juhana Helmenkalastaja

Ei kai se mun vaimoni suunnittele vieraiden miesten iskemistä?

Vierailija
50889/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismohan voisi alkaa pyörittämään catering-firmaa yksinään. Kerta Delismokin tulee vaihtamaan nimensä. Nimen vaihtaminen ei tietystikään sulje pois sitä, etteikö Ismo voisi olla töissä Aaron kanssa. 

Vierailija
50890/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beigen hallitusta voisi vihdoinkin näyttää. Camillan vierailussa ei ollut muuten mitään pointtia.

Vierailija
50891/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi ihan mielessä, että Ismolla on PTSD niiden kaupan ryöstelyiden seurauksena. Joskus reaktiot tulevat myöhemmin. Ismo ei kauheasti ole yksinään ja alkaa marttyyriksi, jos yrittää jäädä yksin. Kotona rasahtaa niin Ismo on lähes kaivamassa pesäpallomailaansa esille. Ismo on henkeen ja vereen kauppias ja siksi on erikoista, ettei yhtään kaipaa takaisin kaupalleen. Alkuvuosien jaksoissa kaupalla oli panttivankitilanne. Ismo sai paniikkikohtauksen tapahtuneesta. Muutenkin suojeli kauppaa kyseenalaisilla keinoilla. 

Vierailija
50892/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petunia Pekkinen

Andarosa Helmenkalastaja

Juhana Helmenkalastaja

Ei kai se mun vaimoni suunnittele vieraiden miesten iskemistä?

Andarosa Helmenkalastaja

Äläpäs nyt aviomieheni ota kaikkea niin tosissaan! Mä vaan yritän saada asiat eteenpäin.

Vierailija
50893/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkin jaksoa on liikaa. Niin huono taso siitäkin huolimatta.

Vierailija
50894/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa Tiilikainen

Mulla on tämmönen solozumba täällä meneillään, kun sali on tyhjä!

Vierailija
50895/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi olin neljän jakson viikkoja vastaan, mutta nykyään tuo on ollut jopa hyvä valinta. Ei sarjan laadun takia vain puhtaasti siinä ehtii käydä ihan kivasti läpi tapahtumia. Perjantaisin on kiva ettei tarvitse kytätä mitään jaksoja enää. Tiedetään tykkään edelleen katsoa jakson telkkarista mielummin kuin verkosta.

Vierailija
50896/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipsa Tiilikainen

Mulla on tämmönen solozumba täällä meneillään, kun sali on tyhjä!

Ismo Laitela

Mitäs olis jos sä lopettaisit tältä päivältä, niin mä teen meille oikein kunnon makkaravoileivät! Se tekee eetvarttia!

Vierailija
50897/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi olin neljän jakson viikkoja vastaan, mutta nykyään tuo on ollut jopa hyvä valinta. Ei sarjan laadun takia vain puhtaasti siinä ehtii käydä ihan kivasti läpi tapahtumia. Perjantaisin on kiva ettei tarvitse kytätä mitään jaksoja enää. Tiedetään tykkään edelleen katsoa jakson telkkarista mielummin kuin verkosta.

Itse kaipaan vanhaa tasoa enemmän kuin jaksojen määrää. Sillä ei ole loppupeleissä väliä. Vähintään puolet minuuttimäärissä viikon jaksoista on sellaista sisältöä mikä ei yhtään kiinnosta.

Vierailija
50898/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Skandaaliuutisii! Minä näin Tamaran, Dahlian ja Maaritin astelemassa limusiinin sisään. Tulin kertoo heti kun kuulin. Hyhhyh!

Vierailija
50899/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Vanerikomerot on purettava ja kuljetettava kaatopaikalle kertakaikkiaan välittömästi! 😡

Vierailija
50900/58077 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/lcuosKC377M?feature=shared 

Kylläpä se otti taas eteen että ja... Hups! 🥒💦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä