Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Birgitta Öunap palaa Salkkareihin lähes 20 vuoden jälkeen: "Menneisyys Aki Nikkisen kanssa on kiehtova!"
Johanna Puhakka palaa Alissan rooliin Salkkareissa: "Alissan perhe kokoontuu yhteen!"
Maarit Peltomaa esittää Alissan tätiä ja Dahlian serkkua: "Tulee yhteentörmäyksiä sukulaisten kesken!"
Muakin ihmetyttää, kuinka helposti Noel luovutti. Se on nyt vain kirjoitettu tällä tavalla, koska Noel haluaa seuraavaksi lapsen Danielan kanssa. Sillä ei ole mitään merkitystä enää menneestä. Näin narsisti todellisuudessa ajattelee. Eivät välitä lapsista ollenkaan. Jokainen ihminen on jonkinlainen pelinappula omissa peleissään, vaikka sitten oma lapsi. Missään vaiheessa ei tehty virallista rikosilmoitusta. Sairaala ei tee mitään, koska Noel ei ole sitä vaatinut jälkeen päin. Kalle ei ole Elinan tekemisissä vastuussa. Kuten ei kukaan muukaan pomo jos työntekijä sekoilee omiaan. Riippumatta kuka siellä johtaa tai ohjaa ketäkin. Suurin osa sairaalan huijauksista tapahtui Elinan omalla vapaa-ajalla.
Sami Sarjula palaa Salkkareihin: "Ossi sekoittaa rotunaisten päät!"
Jaana Saarinen tekee paluun Maaritin rooliin juhlavuoden kunniaksi: "Korkin aukeamiselta ei voida välttyä!"
Jotenkin hurjaa, että Laila on ollut kauan kadoksissa. Jos oma lapseni alaikäinen lapsi olisi lähtenyt eikä vastaisi mihinkään olisin koko ajan huolissani. Varmasti tekisin poliisille ilmoituksen. Laila lähti jo syyskuun jaksoissa kotoa.
Dahlia Mustavaara
Miksi ihmeessä Aaro vaihtaisi rotunaisen tuollaineen rahvaaseen poliisiin? Sä olet Aarolle pelkkää halpaa viihdettä!
Maarit Salin
Ulkolavasteen oven kahva jäi minun käteeni! Nyt on p*rkele ovi jumissa! Otetaan sille!
Maarit Salin
Nyt perkule seinän siivekkeetkin kaatuu minun päälle! Kari missä on Kari!? Nämä sun korjaamon leikit kaatuu! Hahahahah! 🤣
Vanhoissa Salkkareissa ihmetyttää ettei ikinä noteerattu Miian ja Kallen täysi-ikäistymistä. Miia oli 15-16v ja Kalle 17v. Kallehan rupesi jossakin kohtaa käymään baareissa. Siskonsa kohdalla en muista mitään tarkkaa. Syntymävuodet eivät jälkeen päin täsmää sarjan alkuun mitenkään. Miia on s.1981 ja Kalle s. 1979. Sarjan alkaessa olisivat olleet vanhempia kuin aikaisemmin esitetyt iät. Miian syntymävuosi on mainittu hautakivessä jo kuoleman jälkeen.
Tamara
Nyt avataan leidit samppanjapullo! Tää lavastemörskä ansaitseekin kaatua, hahahahah! 🍾🥂
Vierailija kirjoitti:
Tamara
Nyt avataan leidit samppanjapullo! Tää lavastemörskä ansaitseekin kaatua, hahahahah! 🍾🥂
Dahlia Mustavaara
Täsmälleen samaa mieltä! Mä en ole katkera sinulle mistään, kun me ollaan läydetty näin hyvä yhteinen sävel! Kunhan sinä et kutsu minua mummoksi! Eikö se pullo jo aukene? Noin sitä pitää! 🥂
Tarja Omenainen puhui ainakin kesällä silloin, että voisi palata jos kysyttäisi. Kun pohdittiin miten Hanna voisi tulla takaisin ilman menneiden muuttamista. Puitiin lavastettua kolaria ja identtistä kaksosta :D
Nellalla oli hieman vaaleammat hiukset. Alkaako hänkin vähitellen vaalentamaan?
Tamara, Dahlia ja Maarit ovat uusi leiditrio - Pupu kuljettaa kolmikon bileistä kartanolle!
Tamara
Ahh! Pupu mites sä hoidat kolme naista yhtäaikaa?
Mulla on semmoinen kutina, että keväällä palaa muukin vanha hahmo. Luultavasti katsojille täysin random valinta. Viime vuosina ollaan nähty yllättäviä nostoja kuten Sampon, Jarkon, Karinin, Sallan, Cindyn, Joonatanin paluut, jotka eivät varsinaisesti ole olleet mitenkään esillä mutta jostain kivenkolosta on päätetty palauttaa sarjaan.
Mua ihmetyttää 4500. jakso, koska K12 merkintä seksuaalisen sisällön vuoksi. Jaksossa on ristiäiset sekä JP:tä. Etukäteen ajattelin Elävä kuollut termin viittaavan JP:n toimiin ja päättää hoidella Mikin. Koska seksuaalinen sisältö hallitsee merkinnässä, on todennäköisempää että ahdistus on vain K7, jos sitä jaksossa on. Mitä todella tapahtuu?
Gunilla Beckström
Jag kommer att sakna dig, min syster!