Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58154)
Dahlia Mustavaara
Axelsson Companyn toiminta pitäisi lopettaa ensitilassa, kun siellä vain harrastetaan seksiä! Tietääkö Saga mitä se Noel siellä tekee?
Saga Korkiakoski
Seis! Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu!?
Daniela Honkanen
Ou yeah, daddy, fuck me! Ihanaa, näytä Noel miten yhtiön johtaja panee! Ota mut kunnolla tässä toimiston pöydällä! Yeah daddy i love you so much!!! 🥵
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Ou yeah, daddy, fuck me! Ihanaa, näytä Noel miten yhtiön johtaja panee! Ota mut kunnolla tässä toimiston pöydällä! Yeah daddy i love you so much!!! 🥵
Saga Korkiakoski
Lopeta nyt tyttö hyvä se toiminta ja poistu täältä! Vai kutsunko minä vartijat paikalle?
Ulla Taalasmaa
Melkonen lut ka se Honkasen tyttö. Hyh hyh sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Saga Korkiakoski
Lopeta nyt tyttö hyvä se toiminta ja poistu täältä! Vai kutsunko minä vartijat paikalle?
Noel Axelsson
Daniela on mun henkilökohtainen avustaja!
Daniela Honkanen
Tännehän vois hankkia sohvan niin ois vähän parempi. Tai jos jostakin kokoustilasta tehdään panohuone?
JP Kokko
Ei mua Hani oikeasti kiinnosta. Vaan Henrik. Nyt siitä Moosen pelihuoneesta tehdään oikein kunnon homoluola!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Saga Korkiakoski
Noel Axelsson
Daniela on mun henkilökohtainen avustaja!
Saga Korkiakoski
Oli mitä oli, mutta tällainen toiminta ei kuulu pörssiyhtiön kokoushuoneeseen. Tuolla oven takana odottamassa hallituksen väkeä ja uusia yhteistyökumppaneita, että pyydänkö heidät sisään katsomaan minkälainen seksihullu tämän yhtiön nykyisin omistaa?
Seilis
Kartanon remontti on kohta valmis. Sitten voidaan alkaa purkamaan ulkolavastetta.
Jutta Korhonen
Mitä täällä valitetaan? Kyllä nuorella naisella on oikeus harrastaa seksiä! Dahlia varmaan vain kateellinen, ei olisi eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Toi kurkistus, jos Kalle on varannu lennot niin miksi Ismo sitten ei lähde yksin vai haluaako se vaan kyttäillä.
Käsitin, että Kalle on varannut lennot kaikille mutta miksi varata, Charter matkalla on jo paluulento varattu. Kallehan sanoi Sampolle että mä olen varannut meille matkan Rodokselle, lähtö on tänään. Tuo antoi ymmärtää että kyseessä on ns. valmismatka, lennot ja majoitus. Sampo toisin ei ollut varatulla lennolla. Se oli myös outoa, että Ismo ja Sampo pääsi niin nopeasti ja suoraan Rodokselle. Suomesta ei ole suoraa reittiyhteyttä Rodokselle, sinne pitää lentää mantereen kautta. Suorat lennot suomesta Rodokselle ovat Charter lentoja.
Miksi Kalle on pitänyt huolehtia Ismon paluusta. Ismo voi huoletta palata Suomeen koska haluaa tai olla palaamatta.
Mä arvasin että se Aaron kolmas pyörä on nimenomaan Jutta. Jutta palasi kuvioihin. Ilmeisesti samantien sieltä Beigen asunnosta Amandaan.
Tyhmä kysymys Henrikiltä. Selkeetä että Kristian on rakastunut Evaan.
Jutta Korhonen
Dahlia haaveilee luultavasti että saisi itse olla yhtiön johdossa ja siinä toimiston pöydällä Pupunsa pantavana. Saahan sitä haaveilla, mutta turha toivo!
Ajattelin että Kalle on turhautunut Ismoon ja sen takia aikaistaa lentoja. Ismo pilaa lemmenloman.
Mitä ihmettä Aaro?? Miksi taas Jutta(kin)?
Tykkäsin siitä Olgan 70-80-luvun tyylistä enemmän. Se oli omaperäisempi. Tämä nykyinen ysärityyli on liian cringe. Eikö ole myös aivan liian massamuotia? Luulisi, että luova Kallion lukion kasvatti haluaisi kulkea tyylillisesti omia polkujaan, eikä suosia samaa valtavirtamuotia, mitä kaikki muutkin parikymppiset. Olen vähän pettymyt.
Oliko Eskon ja Maaritin livessä mitään mielenkiintoista? Kannattaako katsoa?
Toi Daniela ei ansaitse olla Noelin pantavana. Mä olisin niin paljon parempi ja tietäsin mistä Noel tykkää.