Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58183)
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Sen strippari-Tamaran oikea nimi on Isadora. Tulin kertoo heti kun kuulin.
Eikö kaikki mielipiteet ole sallittuja? Jos en pidä Tamarasta niin en pidä? Samalla tavalla kun täällä jatkuvasti haukutaan melkein kaikki muutkin hahmot. Ei kai jokaisen täydy samasta pitää.
Olisi aika epätodennäköistä että Daniela käyttäisi kierukkaa. Oikeastaan, Danielan ikäinen ei välttämättä käyttäisi ehkäisyä lainkaan, vaan kondomi olisi se ehkäisymuoto. Viittaan Noelin esiin kaivamiin kondomeihin myös.
Monet naiset käyttävät pillereitä osin siksi, että pääsevät eroon esmes runsaista tai kivuliaista kuukautisista tai että ne ovat ainakin lyhyemmät. Kierukka sopii nykyään kaikenikäisille alle menopaussin naisille mutta yleisemmin sen valitsee ehkäisyksi jo synnyttäneet naiset.
Eli Noel voi rukata rauhassa kierukkaansa.
Tamara
Mä ja mun tytär ollaankin Angela ja Isadora, parhaat ystävykset! Mä en oo mikään kädenlämpöinen kotiäiti ollut koskaan ja Angela on oppinut miten miehiä isketään!
Lasse on huvittavan näköinen Amanda asussaan. Housut pysyy ylhäällä ainoastaan henkselien voimalla. Huvikumpu on valtava.
Että toi Salla on ärsyttävä! POIS SARJASTA, tai muuttaa olemustaan.
Birgitta Vainio
Käytiin viemässä Katjan kanssa kukkia Jennin haudalle.
Salla pompottaa työntekijöitään aivan miten huvittaa. Siinä ole mitään logiikkaa. Kaikki on orjia.
Kyllä ärsyttäviäkin hahmoja pitää olla.
Kikkis Lilja
Jutta menee liian pitkälle. Koko ajan jauhaa oikeuksista, mutta nyt itse syyllistyi työpaikkakiusaamiseen.
Toi kurkistus, jos Kalle on varannu lennot niin miksi Ismo sitten ei lähde yksin vai haluaako se vaan kyttäillä.
Noel veti Danielaa takaressuun.
Vierailija kirjoitti:
Toi kurkistus, jos Kalle on varannu lennot niin miksi Ismo sitten ei lähde yksin vai haluaako se vaan kyttäillä.
Kalle näyttää ku olisi bailannu pari päivää putkeen. No ehkä nukkunut vain huonosti.
Jos jonkun haluaisi palaavan niin Sebastianin. En tykännyt, kun ruvettiin sotkemaan Iidoihin, mutta nyt voisi palata. Kun kerran omistaa vielä ullakkokämpän. Ja sitten viä Isabella ja Oliver siihen pakettiin ja Isabella ja Sebastian vihdoin naimisiin. Isabellahan vois nyt omistaa Happy homesin, jos olis Tanjalta ostanut. Ja Kirsi vihjaili, että kun on kymmenen vuotta kulunut niin sitten.
Dahlia Mustavaara
Miten irstas viikon lopetus! Tämä roskasarja saisi painua unholaan ja tilalle minun laatusarja.
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun haluaisi palaavan niin Sebastianin. En tykännyt, kun ruvettiin sotkemaan Iidoihin, mutta nyt voisi palata. Kun kerran omistaa vielä ullakkokämpän. Ja sitten viä Isabella ja Oliver siihen pakettiin ja Isabella ja Sebastian vihdoin naimisiin. Isabellahan vois nyt omistaa Happy homesin, jos olis Tanjalta ostanut. Ja Kirsi vihjaili, että kun on kymmenen vuotta kulunut niin sitten.
Onko virallisesta omistuksesta puhuttu mitään? Ostiko Isabella asunnon Jarkolta? Vaikea kuvitella kun Amandankin osuuden osti Helenalta saadun lainan turvin, mutta olisi kiva saada kyllä Isabella ja Sebastian takaisin ja nähdä Happy Homes. Tanjakin voisi edes vierailla.
4498. Mua polttaa liekit ovion 21.11.2023
4499. Torpedon tunteet 22.11.2023
4500. Elävä kuollut 23.11.2023
Liittyisiköhän näihin jp, Hani, Joonatan ja Aki?