Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58300)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että joinatan on kaljuuntunut mutta kasvaahan sille tukka.. Ja parta. Sampo sen sijaan on saamassa Tale-tukan kovaa vauhtia.
Sarjassa Joonatan kai muka menetti hiuksensa ja kaljuuntui stereoidien käytön myötä. Ilmeisesti nuo Joonatanin käyttämät aineet eivät edes olleet puhtaita. Näin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että joinatan on kaljuuntunut mutta kasvaahan sille tukka.. Ja parta. Sampo sen sijaan on saamassa Tale-tukan kovaa vauhtia.
Sarjassa Joonatan kai muka menetti hiuksensa ja kaljuuntui stereoidien käytön myötä. Ilmeisesti nuo Joonatanin käyttämät aineet eivät edes olleet puhtaita. Näin olen ymmärtänyt.
Mutta Sampolle on tulossa kovaa vauhtia Tale-tukka. Saa nähdä missä vaiheessa vetää pään täysin nahka-skiniksi, muu vaatetus sopii jo siihen lookkiin. (pilotti, flanelikauluspaita, farkut joiden puntit käärityt ja maiharien tyyppiset kengät).
Ulkolavasteen kynnys ja muovikivet 🤮
Ulkolavasteen jatkopalaseinät 🤢🤮
Dahlia Mustavaara
Ulkolavaste oli hirvittävä, seinät olivat vinossa, puhumattakaan muovisista kivistä, ne olivat kuin leikkipuiston rakennelmasta!
Mikäli tämä tuleva kuutoskausi tosiaan jää Rantabaarin viimeiseksi, niin millaisen lopun haluaisitte sarjalle? Itse ainakin toivoisin että mahdollisimman moni hahmo saisi ainakin onnellisen lopun. Alissasta ja Anssista tulisi taas pari ja muuttaisivat yhdessä pois Helsingistä ulkomaille. Jartsa voisi tehdä paluun loppujaksoissa ja palaisivat Villen kanssa yhteen. Suvi ostaisi Trissan takaisin Johannalta ja muuttaisi sen taas perinteiseksi rantaravintolaksi. Friida päästäisi vihdoin irti rahanahneudestaan ja löytäisi oikean rakkauden ja onnen. Myös Krista ja Mikael voisivat mennä naimisiin loppujaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kallen märkäpieru. 🤮
Tuleeko itsellesi märkäpieruja usein?
Onko Sampo joku jatsi Skinhead?
Jutta Korhonen
Joku potilas oli tehnyt Evasta valituksen. Mukamas seksuaalista häirintää, koska Eva siivosi vähissä vaatteissa. Harmi että tulee tällaisia turhia valituksia. Tässäkin kyse oli vain oikeudesta ilmaista itseään. Potilaalla itsellään oli selvästi ongelmia. Kehoitin menemään muualle hoitoon.
Kalle se Ilon biologinen isä varmasti on ja asia selviää jostakin syystä jossakin vaiheessa.
Mä en ymmärrä miksi koskaan ei anneta katsojalle halutessaan mahdollisuutta mielikuvitukseen, vaan jos sänkykohtauksia ei näytetä, niin sitten täytyy muuten kerrata tapahtumia. Kuten nyt Sampon ja Kallen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Joku potilas oli tehnyt Evasta valituksen. Mukamas seksuaalista häirintää, koska Eva siivosi vähissä vaatteissa. Harmi että tulee tällaisia turhia valituksia. Tässäkin kyse oli vain oikeudesta ilmaista itseään. Potilaalla itsellään oli selvästi ongelmia. Kehoitin menemään muualle hoitoon.
Olen täysin varma, että Evan "työskentely" siivojana sairaalassa kestää tasan sen ajan kunnes välit Nellaan korjaantuu. Ei yhtään kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi koskaan ei anneta katsojalle halutessaan mahdollisuutta mielikuvitukseen, vaan jos sänkykohtauksia ei näytetä, niin sitten täytyy muuten kerrata tapahtumia. Kuten nyt Sampon ja Kallen osalta.
Kalle ja Sampo eivät enää edes makoilleet sängyssä, vaan olivat jo parvekkeella ottamassa aurinkoa kun tapahtuneesta puhuivat ja sehän oli jotain tyyliin, että Kalle kysyi, että kai vaan murtanut Sampon muita luita kun jalka oli jo paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Sampo ja Ismo pääsi niin nopeasti Rodokselle? Rodoksen lennot on ns. Charter lentoja jotka ovat yleensä täynnä tai niihin ei saa lippua non-stoppina. Suoria reittilentoja ei ole suomesta Rodokselle. Ensin pitää lenkää manner kreikkaan ja sieltä paikallisena lentona Rodoksen saarelle. Sama juttu sieltä lennon kanssa Suomeen. Ja kyllä sieltä Suomeen pääsee jonkun toisen maan kautta.
Jos äijät ovat Rodoksella, miks ne on kylpytakit päällä aurinkotuolissa ja Ismo lätsä päässä? Ne kuvatut takapihat, parvekkeet eivät ole samasta rakennuksesta kuin se huoneistohotellin huone. Ja ovat maatasossa, eli onko kyseessä ns. apartomentos?
Hotellihuone ei ole yhtään välimerellinen mutta ei näytä se ilmakaan yhtään Rodoksen aurinkoa.
Jostakin syystä sarja onnistuu aina etelän matkojen kuvauksissa ylittämään itsensä ja kuvaukset ovat mitä realistisimpia. Ilmeisesti koko "Rodos" tapahtuu hotellihuoneessa ja sen parvekkeella jotka näyttäisi olevan ihan eri paikoista. Uima-altaasta ja moktaileista ei tietoakaan.
Trivial. Montako moktailia arvelet Kallen vetävän illassa? 🙄
https://im.mtvuutiset.fi/image/1278636/landscape16_9/555/313/c7fa7897b9…;
Tämä kuva. Kuinkahan usein Sampsa sai vastailla hömö uteluihin. Tosin kun miehen naamaa katsoo, niin ensimmäinen ajatus olisi minullakin ollut, onkohan tämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Sampo eivät enää edes makoilleet sängyssä, vaan olivat jo parvekkeella ottamassa aurinkoa kun tapahtuneesta puhuivat ja sehän oli jotain tyyliin, että Kalle kysyi, että kai vaan murtanut Sampon muita luita kun jalka oli jo paketissa.
Siis parvekkeella ottamassa aurinkoa, kylpytakit päällä? Rodoksella? 🙄😳🤭🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Sampo ja Ismo pääsi niin nopeasti Rodokselle? Rodoksen lennot on ns. Charter lentoja jotka ovat yleensä täynnä tai niihin ei saa lippua non-stoppina. Suoria reittilentoja ei ole suomesta Rodokselle. Ensin pitää lenkää manner kreikkaan ja sieltä paikallisena lentona Rodoksen saarelle. Sama juttu sieltä lennon kanssa Suomeen. Ja kyllä sieltä Suomeen pääsee jonkun toisen maan kautta.
Jos äijät ovat Rodoksella, miks ne on kylpytakit päällä aurinkotuolissa ja Ismo lätsä päässä? Ne kuvatut takapihat, parvekkeet eivät ole samasta rakennuksesta kuin se huoneistohotellin huone. Ja ovat maatasossa, eli onko kyseessä ns. apartomentos?
Hotellihuone ei ole yhtään välimerellinen mutta ei näytä se ilmakaan yhtään Rodoksen aurinkoa.
Jostakin syystä sarja onnistuu aina etelän matkojen kuvauksissa ylittämään itsensä ja kuvaukset ovat mitä realist
Musta taas parantunu. Evan ja Monican loma tai Dahlian ja Aaron green screen 😂
Menetetty elämä -dokkari tulee tänään kanssa ykköseltä klo 20.