Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58324)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan yhtään yllättyisi vaikka Ismo edelleen yrittäisi käytöksellään erottaa Kallen ja Sampon. Muka viattomana pyörii mukana mutta oikeasti koko ajan häiritsee suhteen onnistumista.
Ismoa pitäs panna kanaaliin ja lujaa että rauhoittuisi tämä setä hieman. Ihan h*mo ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Saat ylistää niin paljon sarjaa kuin haluat mutta et voi kovin viisas olla jos Salkkarit on sinun mielestäsi hyvä vieläkin.
En täysin ymmärrä mihin pyrit? Loukkaamaan minua? Alkuosan kanssa olen samaa mieltä, että on oikeus ylistää ja haukkua, mutta toisiin ihmisiin kohdistuva haukkuminen ei ole ok.
Jaksat puolustella sarjaa, joka on täysin paska nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Jokos ne peräkamarin pojat homoilee maanantain jaksossa? 😜
Ei ne pysty kun Ismo on koko ajan touhuamassa niiden perseiden takana. Äijä ilmeisesti puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos ne peräkamarin pojat homoilee maanantain jaksossa? 😜
Ei ne pysty kun Ismo on koko ajan touhuamassa niiden perseiden takana. Äijä ilmeisesti puutteessa.
Ismo meni Kristiinasta pilalle. Siksi se on tuollainen. Ei ihme kun käsikirjoittajat päättivät pilata sarjan ja koko Laiteloiden perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ylistää niin paljon sarjaa kuin haluat mutta et voi kovin viisas olla jos Salkkarit on sinun mielestäsi hyvä vieläkin.
En täysin ymmärrä mihin pyrit? Loukkaamaan minua? Alkuosan kanssa olen samaa mieltä, että on oikeus ylistää ja haukkua, mutta toisiin ihmisiin kohdistuva haukkuminen ei ole ok.
Eli lopputulema taitaa olla puhdasta trollailua, koska muuten olisit voinut jättää haukkumiset sikseen. Surullista kuinka aina hetken muistetaan mitä kiusaaminen voi tehdä ja sitten se jatkuu uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lopputulema taitaa olla puhdasta trollailua, koska muuten olisit voinut jättää haukkumiset sikseen. Surullista kuinka aina hetken muistetaan mitä kiusaaminen voi tehdä ja sitten se jatkuu uudelleen.
Surullista miten huono sarja aiheuttaa näin paljon surkean käsikirjoituksen kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten huono sarja aiheuttaa näin paljon surkean käsikirjoituksen kannattajia.
Ok. En ota enää asiaan kantaa, koska ei ole mitään sanottavaa. Sait mitä halusit eli pahan mielen.
Kuka jaksaa jotain Sampoa ja Kallea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Joannaa ja Lassea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Evaa, Nellaa, Susu, Ramia, Kajandereita? Huoh!! Tai Sallaa!! Vielä isompi huoh!!
Kuka jaksaa jotain Sampoa ja Kallea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Joannaa ja Lassea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Evaa, Nellaa, Susu, Ramia, Kajandereita? Huoh!! Tai Sallaa!! Vielä isompi huoh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajatkin pahoittivat minun mielen huonolla käsikirjoituksella.
Kuka jaksaisi Ismoa, Hania tai Juttaa? Huoh!!
Surkean sarjan syytä kaikki. Siksi se olisi korkea aika lopettaa!
Huono ohjelma aiheuttaa mielenterveysongelmia ja ruumiita.
Kukaan ei jaksa ulkolavastetta! Huoh!!
Dahlia Mustavaara
Tämä keskustelu on erittäin brutaali, mutta sanoisin että on sarjakin.
Johannes Rintala
Syntinen sarja! Nyt tämä paholaisen tuotos saa hävitä!!
Martta Rintala
Mielelläni minä pulliani leivon Amandaan, että siellä on edes jotain itse tehtyä!
Dahlia Mustavaara
R*skaväellä viiraa pahemman kerran, katsoo nyt jonkun välkkyjen käsikirjoittamaa rietastelusarjaa!
Elsa Toivio
Minun naamani edessä ei tuollaisia epämääräisiä sarjoja näytetä!!
Sarjan nimeksi voisi vaihtaa Kreikan matka Helsingissä.