Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58324)

Vierailija
49901/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos ne peräkamarin pojat homoilee maanantain jaksossa? 😜

Sarjan nimeksi voisi vaihtaa Kreikan matka Helsingissä.

Vierailija
49902/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan yhtään yllättyisi vaikka Ismo edelleen yrittäisi käytöksellään erottaa Kallen ja Sampon. Muka viattomana pyörii mukana mutta oikeasti koko ajan häiritsee suhteen onnistumista.

Ismoa pitäs panna kanaaliin ja lujaa että rauhoittuisi tämä setä hieman. Ihan h*mo ukkeli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49903/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ylistää niin paljon sarjaa kuin haluat mutta et voi kovin viisas olla jos Salkkarit on sinun mielestäsi hyvä vieläkin.

En täysin ymmärrä mihin pyrit? Loukkaamaan minua? Alkuosan kanssa olen samaa mieltä, että on oikeus ylistää ja haukkua, mutta toisiin ihmisiin kohdistuva haukkuminen ei ole ok.

Jaksat puolustella sarjaa, joka on täysin paska nykyisin.

Vierailija
49904/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pysty kun Ismo on koko ajan touhuamassa niiden perseiden takana. Äijä ilmeisesti puutteessa. 

Vierailija
49905/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pysty kun Ismo on koko ajan touhuamassa niiden perseiden takana. Äijä ilmeisesti puutteessa. 

Ismo meni Kristiinasta pilalle. Siksi se on tuollainen. Ei ihme kun käsikirjoittajat päättivät pilata sarjan ja koko Laiteloiden perheen.

Vierailija
49906/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ylistää niin paljon sarjaa kuin haluat mutta et voi kovin viisas olla jos Salkkarit on sinun mielestäsi hyvä vieläkin.

En täysin ymmärrä mihin pyrit? Loukkaamaan minua? Alkuosan kanssa olen samaa mieltä, että on oikeus ylistää ja haukkua, mutta toisiin ihmisiin kohdistuva haukkuminen ei ole ok.

Eli lopputulema taitaa olla puhdasta trollailua, koska muuten olisit voinut jättää haukkumiset sikseen. Surullista kuinka aina hetken muistetaan mitä kiusaaminen voi tehdä ja sitten se jatkuu uudelleen.

Vierailija
49907/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lopputulema taitaa olla puhdasta trollailua, koska muuten olisit voinut jättää haukkumiset sikseen. Surullista kuinka aina hetken muistetaan mitä kiusaaminen voi tehdä ja sitten se jatkuu uudelleen.

Surullista miten huono sarja aiheuttaa näin paljon surkean käsikirjoituksen kannattajia.

Vierailija
49908/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista miten huono sarja aiheuttaa näin paljon surkean käsikirjoituksen kannattajia.

Ok. En ota enää asiaan kantaa, koska ei ole mitään sanottavaa. Sait mitä halusit eli pahan mielen.

Vierailija
49909/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa jotain Sampoa ja Kallea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Joannaa ja Lassea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Evaa, Nellaa, Susu, Ramia, Kajandereita? Huoh!! Tai Sallaa!! Vielä isompi huoh!!

Vierailija
49910/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa jotain Sampoa ja Kallea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Joannaa ja Lassea? Huoh! Kuka jaksaa jotain Evaa, Nellaa, Susu, Ramia, Kajandereita? Huoh!! Tai Sallaa!! Vielä isompi huoh!!

Vierailija
49911/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajatkin pahoittivat minun mielen huonolla käsikirjoituksella.

Vierailija
49912/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaisi Ismoa, Hania tai Juttaa? Huoh!!

Vierailija
49913/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkean sarjan syytä kaikki. Siksi se olisi korkea aika lopettaa!

Vierailija
49914/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ohjelma aiheuttaa mielenterveysongelmia ja ruumiita.

Vierailija
49915/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa ulkolavastetta! Huoh!!

Vierailija
49916/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Tämä keskustelu on erittäin brutaali, mutta sanoisin että on sarjakin.

Vierailija
49917/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes Rintala

Syntinen sarja! Nyt tämä paholaisen tuotos saa hävitä!!

Vierailija
49918/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martta Rintala

Mielelläni minä pulliani leivon Amandaan, että siellä on edes jotain itse tehtyä!

Vierailija
49919/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

R*skaväellä viiraa pahemman kerran, katsoo nyt jonkun välkkyjen käsikirjoittamaa rietastelusarjaa!

Vierailija
49920/58324 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsa Toivio

Minun naamani edessä ei tuollaisia epämääräisiä sarjoja näytetä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän