Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58294)

Vierailija
49961/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallen märkäpieru. 🤮

Tuleeko itsellesi märkäpieruja usein?

Anteeksi mutta nyt en ymmärtänyt. Mitä sekoilet?

Vierailija
49962/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mira työntänyt Ilon vuodesohvan alalaattiikkoon? Miksi Mira kulki siellä sillalla nukke sylissään? Miksi lasu toimiston väkeä ei oteta tilanteeseen vaikka Lindan ja Joannan pitäisi ilmoittaa asiasta lastensuojeluun? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49963/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Nyt kun täällä sairaalassa on ollut häslinkiä, niin päätin ilahduttaa työntekijöitä tuomalla Delismosta pullia kahvihuoneeseen. Nämä Aaron reseptillä tehdyt pullat ovat kuulemma erittäin hyviä.

Vierailija
49964/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis Lilja

Jutta on todella lapsellinen. Romppainen sanoi Jutalle että eikö siitä vaateasiasta voisi vielä neuvotella, niin Jutta suuttui ja heitti Romppaista pullalla. Ja joo tiiän, mun piti irtisanoutua mutta ei täällä Helsingissä oo paljoo töitä tarjolla. Pakko nyt kestää tätä. Onneks kukaan ei tiedä että olen SE Lilja.

Vierailija
49965/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään Joanna ja Linda eivät soita lastensuojeluun. Joanna on Miran äiti ja yhdessä Lindan kanssa Ilon mummeja. Kuinka moni haluaisi sotkea omaan perheeseen sossut? Selvästi Linda tuossa aikaisemmin ajattelin tilanteen ratkeavan sillä, että veisi Miran ja Ilon kotiin turvaan. Tilanne olikin pahempi kuin odotettiin. Ilolla on turvallinen koti Violan luona. Sehän tietysti on selvää, että protokollaa ollaan varmasti rikottu tässä. 

Vierailija
49966/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Mitä pelleilyä tämä nyt on, Jutta täällä vouhkaa kuin mikäkin Salla Mattila!?

Vierailija
49967/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samantapaisia hotelleja sisältä päin on Rodoksella. Riippuu varmaan missä majoittuu. Kuten taidettiin todeta niin hotellihuone on Kalastajatorpan yksi huoneista, mutta nämä parveke-terassi kohtaukset on tehty jossain muualla. Periaatteessa sarjan kuvauksissa kesä skippautui lähes kokonaan. Kuvaukset päättyivät toukokuun lopussa ja alkoivat elokuun viimeisellä viikolla. En muista enää kuinka viileät ilmat oli syksyllä.

Vierailija
49968/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen puistossa oliko anna erikson

Vierailija
49969/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti Lilja 

Minä olen Lilja, eikä kukaan Kikkis!

Vierailija
49970/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista märkäpieruista. Olen nähnyt videoita jossa gay gues pieree spermaa peräreistä spruit spruit ja pieruääniä. Siitä on erektio kaukana. Nuolisitko tälläistä reikää. Sitäkin nämä jotkut tekevät. Hyh Hyh miten vulgaariä sanoisi Dahlia 🤢

Vierailija
49971/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samantapaisia hotelleja sisältä päin on Rodoksella. Riippuu varmaan missä majoittuu. Kuten taidettiin todeta niin hotellihuone on Kalastajatorpan yksi huoneista, mutta nämä parveke-terassi kohtaukset on tehty jossain muualla. Periaatteessa sarjan kuvauksissa kesä skippautui lähes kokonaan. Kuvaukset päättyivät toukokuun lopussa ja alkoivat elokuun viimeisellä viikolla. En muista enää kuinka viileät ilmat oli syksyllä.

Koitin googletella löytyisikö kalastajatorpalta samanlaista huonetta. En löytänyt mutta samanoloisia kyllä. Huoneisto on kyllä aika skandinaavisen ankea ja ei tästä assosioi mikään kreikkaan. Sen huomasi heti, että hotellihuone ja parvekkeet eivät ole samasta puusta. Makasiko Kalle ja Sampo aurinkotuolissa joiden pään yläpuolella oli infralämmitin? Sitten äijät olivat vielä kylpytakit päällä, Rodoksella? 

Vierailija
49972/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oliko JP oikeasti niissä kohtauksissa, jossa Hani näki hänet katselemassa kauempaa? Mietin vain onko tässä Hanikin jotenkin mennyt sekaisin, kun säikkyi kotona kolahduksiakin. 

Vierailija
49973/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vaatimaton sisällöltään nyt alkava jakso. 

Vierailija
49974/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut että Mikin vartijan hommat ovat olleet paskapuhetta Akille. Kertaakaan ei ole näytetty siinä hommissa. Että tälleen... 

Vierailija
49975/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten oliko JP oikeasti niissä kohtauksissa, jossa Hani näki hänet katselemassa kauempaa? Mietin vain onko tässä Hanikin jotenkin mennyt sekaisin, kun säikkyi kotona kolahduksiakin. 

Eiks jp ole = Jukka-Pekka Palo? 

Vierailija
49976/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko vaatimaton sisällöltään nyt alkava jakso. 

Melko vaatimaton Salkkarit-vuosi. Beigeä tai kartanon remonttia ei ole tullut koko vuoden aikana joita odotin jo viime vuonna.

Vierailija
49977/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo saisi työntää ne mussakat anuksensa, rupee ärsyttää toi jatkuva mussakat hokeminen. Ilmeisesti piilomarkkinointia niin kuin ne Orean keksit. 

Vierailija
49978/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luullut että Mikin vartijan hommat ovat olleet paskapuhetta Akille. Kertaakaan ei ole näytetty siinä hommissa. Että tälleen... 

Mikillä ei ole mitään duunia kuin peitetehtävä. Se oli valhe Akille, jota täytyy nyt pitää yllä ja selittää muille, mistä mukamas saa rahansa. Harvinaista että Miki on omalla nimellä työssään.

Vierailija
49979/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks jp ole = Jukka-Pekka Palo? 

Sukunimi on Kokko. Etunimestä ei ole muuta tietoa kuin että on JP. Jukka-Pekka Palo näytteli Heikki Ratilaa, jonka kanssa Jenni meni sänkyyn ostaakseen Kentaurin puolikkaan.

Vierailija
49980/58294 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo saisi työntää ne mussakat anuksensa, rupee ärsyttää toi jatkuva mussakat hokeminen. Ilmeisesti piilomarkkinointia niin kuin ne Orean keksit. 

Se on kielletty, mutta huvitti kyllä kun viime viikolla jakson mainoskatkolla tuli Lidl:n Kreikka-viikkojen mainos, jossa oli nimenomaan Musakaa tarjouksessa :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi