Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58339)

Vierailija
49661/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olgan uudet suunnat taitavat olla musiikkin parissa. Jo pidemmän aikaa pistänyt selvästi musastudiolta kuvia ja puhunut biiseistä. Jopa spekuloitu, että on UMK:ssa kilpailemassa. Artistit julkaistaan ensi vuonna. Olgalla on hyvä lauluääni.

En tiennytkään, että osaa laulaa. Oisko missään Olgan lauluääninäytettä? Linkkiä ig-/tiktok-videoon, jossa laulaa?

Vierailija
49662/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela

Isä, painu muualle että mä voin panna Sampoa! Hyvä on, mun paineet ei kestä enää, katso sitten kun me tehdään se! No niin rakas, ei anneta mun isän läsnäolon häiritä, nyt saat kunnolla rakkautta ja munaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49663/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga lauloi hyvin siinä Salkkareiden musavideossa.

Vierailija
49664/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Minä tiedän että se laatusarja ja kartanon remontti on ainoastaan rahakysymys. Minun pitäisi odottaa, että roskasarjan sopimuskausi päättyy!?

Vierailija
49665/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkee on matkustaa Rodokselle jos ollaan koko ajan hotellihuoneessa ja sen parvekkeella. Sampokaan ei voi oikeasti irrotella ja ottaa alkoholia kun Kallen seurassa on pakko juoda vain jotain moktaileja. Äijiä ei myöskään kiinosta yhtään kohteen gaymaailma ja erityisesti yöelämä. Voisivat mennä esim. gayrannalle ja saada hetken rauha Ismosta joka tuskin tulisi sinne lässyttämään. 

Ei kai lomalla tarvitsekaan irrototella siten, että läträä alkoholin kanssa. Ja miksi homoaviopari haluaisi mennä jonnekin homorannalle tai homobaariin tiirailemaam muita miehiä? Eiköhän Kallelle ja Sampolle riitä toisensa :)

Sitä kyllä ihmettelen miksi koko loma vietetään hotellihuoneessa ja partsilla. Voisivat käydä välillä uimassa meressä tai uima-altaalla, viettää aikaa rannalla, käveleskellä kaupungilla, käydä (Joo

Edelleenkään esimerkiksi mua ei homona kiinnosta mitkään gay rannat tai gay saunat.

Vierailija
49666/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä huoneistohotelli toi on missä Sampo ja Kalle mukamas on Rodoksella? 

Tämä muakin kiinnostaisi vai onko parvekkeet jostain oikeasti talosta ja hotellihuone erikseen. 

Oli valittu parvekkeet, joissa oli jotain köynnöskasveja, jotta olis vähän välimerellisempi tunnelma 🤭

Dahlia Mustavaara

Minua on turha huijata! Se Laitelan perhe kuvittelee olevansa jossain kauempanakin lomalla!

Vierailija
49667/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakohan Rantabaari heti alkuvuodesta tammikuussa tai vasta myöhemmin keväällä? Toivottavasti kuutoskausi alkaisi heti alkuvuodesta ettei tarvitsisi odottaa enää yhtään pidempään. Häiritsee vähän kun missään ei ole kerrottu miksi Rantabaari päätettiin siirtää ensi vuoteen. Varmaan liittyy Maikkarin talousongelmiin tai Salkkareiden 25-vuotisjuhlavuoden järjestelyihin. 

Vierailija
49668/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fergie

Järkyttäviä väännöksiä tehty siitä mun London Bridge kappaleesta. Kyllä on ala-arvoisia tyyppejä nämä Pihlajakadun asukkaat. Se mun kappale menee oikeasti näin!

How come every time you come around. My London, London Bridge wanna go down, like London, London, London. Wanna go down like London, London, London. Be going down like.

Vierailija
49669/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Kartanon remontti on pitkittynyt ihan tarpeeksi. Seilis sai jopa tämän samppanjan väljähtymään!

Vierailija
49670/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Sampon pano elämä on kuin jostain Ismon ja Gunnarin maailmasta. Joskus ja jouluna, ehkä. 

Vierailija
49671/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi nyt on jaksonimenä oikein, Noel rukkaa vai runkkaa kierukkaa??? 

Kumpikin kävisi. Ensimmäisellä ilmeisesti tarkottaisi säätämistä ja toisella seksin harrastamista? Voihan se olla, että Daniela ei halua lapsia mutta ei halua suoraa sanoa ja hakee kierukan salaa. Noel voi siinä rauhassa paneskella paljaalla tai puhkoutuneella kumilla ilman toivottua lopputulosta. Ei tarvitse olla synnyttänyt saadakseen kierukan.

Vierailija
49672/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle Laitela

Isä, painu muualle että mä voin panna Sampoa! Hyvä on, mun paineet ei kestä enää, katso sitten kun me tehdään se! No niin rakas, ei anneta mun isän läsnäolon häiritä, nyt saat kunnolla rakkautta ja munaa!

Wrong. Kalle on bottom ja Sampo on top. 

Vierailija
49673/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan Rantabaari heti alkuvuodesta tammikuussa tai vasta myöhemmin keväällä? Toivottavasti kuutoskausi alkaisi heti alkuvuodesta ettei tarvitsisi odottaa enää yhtään pidempään. Häiritsee vähän kun missään ei ole kerrottu miksi Rantabaari päätettiin siirtää ensi vuoteen. Varmaan liittyy Maikkarin talousongelmiin tai Salkkareiden 25-vuotisjuhlavuoden järjestelyihin. 

Toivottavasti alkaisi heti silloin niin pääsee katsomaan jotain parempaakin. Silti toivoisin että se olisi Raban viimeinen kausi ja keskitytään Dahlian kartanoon ja muihin kaivattuihin juttuihin. Kaikkea ei tarvitse jatkaa loputtomasti kuten Salkkareita niin jää parempi kuva.

Vierailija
49674/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Mulla on oikeus laulaa mitä mä tahdon. Nyt lähtee!

Aina kun sä lähelle tuut mun mehevät tissit notkahtaa. Mehevät, mehevät, notkahtaa. Mehevät, mehevät, notkahdetaanko?

Vierailija
49675/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle Laitela

Wrong. Kalle on bottom ja Sampo on top. 

Wrong. Kalle pani Sampoa Sievisten sohvalla.

Vierailija
49676/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Mulla on oikeus laulaa mitä mä tahdon. Nyt lähtee!

Aina kun sä lähelle tuut mun mehevät tissit notkahtaa. Mehevät, mehevät, notkahtaa. Mehevät, mehevät, notkahdetaanko?

Dahlia Mustavaara

Heittäkää tuo julkea akka pihalle täältä!

Vierailija
49677/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Aina kun Dahlia lähelle tulee, sen turha remontti notkahtaa. Remontti, remontti, notkahtaa. Remontti, remontti, notkahdetaanko?

Vierailija
49678/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Aina kun Dahlia lähelle tulee, sen turha remontti notkahtaa. Remontti, remontti, notkahtaa. Remontti, remontti, notkahdetaanko?

Dahlia Mustavaara

Sinulla on notkahtanut päässäsi! Nyt saa riittää tämä irstailu! Noniin, antaa mennä!

Vierailija
49679/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoparit käyvät siinä kuin sinkut gay saunoissa, gay klubeilla tai gay rannoilla. Nykyään hotellit kokevat etelän kohteissa mainostaa itseään myös "gay ystävällisenä". Ärsyttää kun sarjassa homomiespari on kuin joku ihan tavallinen Pertti pieru ja Matti makkara suomesta. 

Eikös juuri sitä olla kehuttu, että Salkkareissa homoja on kuvattu ihan tavallisina, arkisina hahmoina. Jollaisia iso osa homoista oikeastikin on. Ehkä tämä arkisempi lähestysmistapa auttaa joitakin ennakkoluuloisia katsojia hyväksymään vähemmistöt paremmin. Mediassa usein suositaan sitä toista, näkyvämpää sassy gay -tyyppiä. Jotkut sitten luulee, että kaikki homot on sellaisia.

Vierailija
49680/58339 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Sinulla on notkahtanut päässäsi! Nyt saa riittää tämä irstailu! Noniin, antaa mennä!

Jutta Korhonen

Mä teen sulle Tamarat! Aaargh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi